Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUORSAUS SOS

Vierailija
30.03.2025 |

Ongelmana miehen kuorsaus.  On tätä vuosia tehnyt,  mutta ongelma vienyt siihen että eletään ihan eri vuorokausirytmiä. Jos mennään samaan aikaan nukkumaan niin mä en saa unta kuorsauksen takia, vaan tökin ja käännän toisen päätä. Jossain kohtaa kyllästyn ja siirryn sohvalle nukkumaan.  Nykyään siis minä menen ensin nukkumaan ja mies valvoo myöhempään.  Lapsiperheessä tämä myös vaikuttaa jo parisuhde asioihin kun ei sellaista intiimiä yhdessäoloa ole. 

Mies kärsii ja stressaa tästä myös itse kun hän tiedostaa kuorsauksen mutta ei sille kaikista apteekki keinoista apua saa. 

Onko tässä vaan hyväksyttävä se että oma parisuhde on käytännössä kämppiä meininkiä ja erillään nukkuminen vai onko joku saanut jotain apua kuorsaukseen? 

Eri huoneet ei ole vaihtoehto kun lapset tarvitsevat omat huoneet ja muutenkin koen että se on sitten se vika niitti parisuhteelle kun nyt jo tuntuu kuin olisi yksin kun itse menee aina yksin nukkumaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vika niitti jos nukkuu eri huoneissa?? Mun mies kuorsaa kans, ollaan jo 20v nukuttu eri huoneissa ja hyvin menee. Kumpikin saa nukkua ja sopu säilyy. Jos pitäisi samassa huoneessa nukkua niin ero olisi varmasti tullut.

Vierailija
2/3 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. Ukko uniapneatesteihin ja äkkiä. Muuten käy niin että se joku yö hiljenee ihan pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän mitä mä haluan parisuhteelta. Eri huoneissa nukkuminen ei ole se mitä mä haluan. Mä haluaisin joskus mennä nukkumaan yhdessä. Mulle eri huoneissa nukkuminen on vika niitti joka pilaa suhteen lopullisesti.