Voiko vuokra-isäntä tulla vaan avaimilla sisään ilman että on ensin lähettänyt tekstiviestiä?
Mielestäni tuo oli vähän törkeää. Olen kaikki vuokranikin maksanut ajallaan.
Kommentit (47)
Voi tulla, kuten minua muitakin vääriä asioita VOI tehdä. Mutta ei saa. Se ei ole luvallista. Ei saa tehdä edes niin että ilmoittaa asiasta tekstiviestillä ja sitten tulee. Se ei ole mikään ilmoitusluontoista asia. Vierailuista on sovittava etukäteen ja siihen tulee saada sinun suostumuksesi, eikä silloinkaan ole asiallista tulla avaimella. Soittakoon ovikelloa. Ja jos sanot että hän ei saa tulla niin silloin hän ei saa tulla. Olet vuokralainen ja silloin se on sinun kotisi. Ihan sama kuka sen omistaa. Maksamalla vuokraa saat oikeuden päättää kuka sinne saa tulla kyläilemään. Tee rikosilmoitus kotirauhan häirinnästä, toisen kotiin ei tulla ilman lupaa.
Ei saa tulla ilmoittamatta ja toki myös pitää oilla hyvä syy. Jos ilmoittamatta avaa mun asunnoin oven ja olen kotona niin saa vuokranantaja äkkilähdön ja huudan perään että ensi kerralla ilmoitat hyvissä ajoin ennenkin tulet.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tulla ilmoittamatta ja toki myös pitää oilla hyvä syy. Jos ilmoittamatta avaa mun asunnoin oven ja olen kotona niin saa vuokranantaja äkkilähdön ja huudan perään että ensi kerralla ilmoitat hyvissä ajoin ennenkin tulet.
Toki sen käynnin pitää mulle sopia eli ei sitä niin vain vuokranantajakaan saa tulla sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Hänen asunnosta ja omaisuudestahan on kyse.
Ai että, näin reippaan itsevarmasti näin väärässä, awwwww..
Voi tulla, kuten minua muitakin vääriä asioita VOI tehdä. Mutta ei saa. Se ei ole luvallista. Vierailuista on sovittava etukäteen, eikä silloinkaan ole asiallista tulla avaimella. Soittajiin ovikelloa. Ja jos sanot että hän ei saa tulla niin silloin hän ei saa tulla. Olet vuokralainen ja silloin se on sinun kotisi. Ihan sama kuka sen omistaa. Maksamalla vuokraa saat oikeuden päättää kuka sinne saa tulla kyläilemään. Tee rikosilmoitus kotirauhan häirinnästä, toisen kotiin ei tulla ilman lupaa.