đ€Ł Marjaana tilasi Temusta alushousut - paketista paljastui Ă€llöttĂ€vĂ€ yllĂ€tys
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011111933.html
Sellaista se on kun tilaa mummopöksynsÄ orjatyövoimaa kÀyttÀvÀstÀ lafkasta. Voi tulla nÀitÀ kÀllejÀ vastaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten jÀrkkytti ettÀ joku tilaa alusvaatteita Temusta.
Saahan ne pestyÀ.
Ostin kerran Prismasta tarjouslakanat ja ne haiskahti niinku olisi Ganges joessa pesty. Mulla tuli niistÀ lakanoista niin pahaa iho-oiretta, ettÀ ne meni roskiin. Ne haisi vielÀ pesun jÀlkeenkin. Ostaisinko Temusta...
Tarjous sana kertoo kaiken. Alesta tulee Suomessa joskus yllÀtyksiÀ. Ellei myyjÀ harkitse tarkemmin mitÀ tekee ja pomokin tutki tuotteita joskus. Kaikki ei tule Kiinasta, vaan muualta Aasiasta tai sen ulkopuolelta.
Kaikki työttömÀt ei saa mitÀÀn asumistukia ja toimeentulotukia.
PelkÀn 595 työmarkkinatuen ja on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan oli monelle työttömÀlle syy ÀÀnestÀÀ persuja ja kusta omat murot. Kateus vie kalatkin vedestÀ.
Ihan samoja kondomeita on Tokmannin ja muiden suomalaisten myymissÀ tavaroissa. Eikö sen niin pitÀnyt olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan oli monelle työttömÀlle syy ÀÀnestÀÀ persuja ja kusta omat murot. Kateus vie kalatkin vedestÀ.
Sdp on voittamassa aluvaalit ja kuntavaalit, myös Turussa.
Tilaako nÀÀ wtmuijat hÀÀpukunsakin Temusta? đ
Vierailija kirjoitti:
Tilaako nÀÀ wtmuijat hÀÀpukunsakin Temusta? đ
Ei, ollaan jo naimisissa. Siksi ei niitÀ yh-tukia saadaakaan, eikÀ voi laittaa miehelle poste restante osoitetta.
mummopikkarit ja kortsu, meh... paljaalla satiinipikkareihin, uuh :)
Kauppoissa hyviÀ alushousuja todella edullisesti.Miksi tilata Temusta? Ei jakseta kÀydÀ kaupassa niin istutaan kotona ja tilataan.Kiinalaista roskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Kiinasta asti pitÀÀ tilata jotain kalsareita, vaikka niitÀ saisi lÀhi-Prismastakin? Ihan oikein tuollaiset lisÀlöydökset.
Prisman halpiskalsarit ei kestÀnyt pesua, ettÀ ÀlkÀÀ hyvÀt ihmset ostako Prismasta niitÀ monipakkauksia. Mulla meni siellÀ 20-30 euroa hukkaan, ne kalsarit levisi ekaan pesuun. HyviÀ kalsareita kyllÀ saa vielÀ muualta.
9 euroa maksoi paketti prismassa ja ovat olleet kÀytössÀ vaikka kuinka kauan. Mulla on niitÀ useampi paketti, koska vaihdan alushousut joka pÀivÀ.
Sulla on varmaan pesukonekin temusta ja siksi mikÀÀn pyykki ei kestÀ sen kÀsittelyÀ
James May kuulee tÀstÀ eikÀ naurusta tahdo tulla loppua...
Prisman halpiskalsarit ei kestÀnyt pesua, ettÀ ÀlkÀÀ hyvÀt ihmset ostako Prismasta niitÀ monipakkauksia. Mulla meni siellÀ 20-30 euroa hukkaan, ne kalsarit levisi ekaan pesuun. HyviÀ kalsareita kyllÀ saa vielÀ muualta.