🤣 Marjaana tilasi Temusta alushousut - paketista paljastui ällöttävä yllätys
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011111933.html
Sellaista se on kun tilaa mummopöksynså orjatyövoimaa käyttävästä lafkasta. Voi tulla näitä källejä vastaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten järkkytti että joku tilaa alusvaatteita Temusta.
Saahan ne pestyä.
Ostin kerran Prismasta tarjouslakanat ja ne haiskahti niinku olisi Ganges joessa pesty. Mulla tuli niistä lakanoista niin pahaa iho-oiretta, että ne meni roskiin. Ne haisi vielä pesun jälkeenkin. Ostaisinko Temusta...
Tarjous sana kertoo kaiken. Alesta tulee Suomessa joskus yllätyksiä. Ellei myyjä harkitse tarkemmin mitä tekee ja pomokin tutki tuotteita joskus. Kaikki ei tule Kiinasta, vaan muualta Aasiasta tai sen ulkopuolelta.
Kaikki työttömät ei saa mitään asumistukia ja toimeentulotukia.
Pelkän 595 työmarkkinatuen ja on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan oli monelle työttömälle syy äänestää persuja ja kusta omat murot. Kateus vie kalatkin vedestä.
Ihan samoja kondomeita on Tokmannin ja muiden suomalaisten myymissä tavaroissa. Eikö sen niin pitänyt olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi varmaan oli monelle työttömälle syy äänestää persuja ja kusta omat murot. Kateus vie kalatkin vedestä.
Sdp on voittamassa aluvaalit ja kuntavaalit, myös Turussa.
Tilaako nää wtmuijat hääpukunsakin Temusta? 😀
Vierailija kirjoitti:
Tilaako nää wtmuijat hääpukunsakin Temusta? 😀
Ei, ollaan jo naimisissa. Siksi ei niitä yh-tukia saadaakaan, eikä voi laittaa miehelle poste restante osoitetta.
mummopikkarit ja kortsu, meh... paljaalla satiinipikkareihin, uuh :)
Kauppoissa hyviä alushousuja todella edullisesti.Miksi tilata Temusta? Ei jakseta käydä kaupassa niin istutaan kotona ja tilataan.Kiinalaista roskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Kiinasta asti pitää tilata jotain kalsareita, vaikka niitä saisi lähi-Prismastakin? Ihan oikein tuollaiset lisälöydökset.
Prisman halpiskalsarit ei kestänyt pesua, että älkää hyvät ihmset ostako Prismasta niitä monipakkauksia. Mulla meni siellä 20-30 euroa hukkaan, ne kalsarit levisi ekaan pesuun. Hyviä kalsareita kyllä saa vielä muualta.
9 euroa maksoi paketti prismassa ja ovat olleet käytössä vaikka kuinka kauan. Mulla on niitä useampi paketti, koska vaihdan alushousut joka päivä.
Sulla on varmaan pesukonekin temusta ja siksi mikään pyykki ei kestä sen käsittelyä
James May kuulee tästä eikä naurusta tahdo tulla loppua...
Prisman halpiskalsarit ei kestänyt pesua, että älkää hyvät ihmset ostako Prismasta niitä monipakkauksia. Mulla meni siellä 20-30 euroa hukkaan, ne kalsarit levisi ekaan pesuun. Hyviä kalsareita kyllä saa vielä muualta.