Jos jonkun puoliso vie ja hakee töistä niin onko se sinusta vaan romanttista vai indikoiko jotain muutakin?
Luen tässä toisessa välilehdessä tuota mustasukkaisten kumppaneiden ketjua ja itsellä on tällainen työkaveri jonka puolison käytös vähän epäilyttää.
Vai onko se vaan romanttista ja ihana ajatus jos vaimo ei pääse/mene mihinkään yksin?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljetan vaimoa mielelläni ja vaimo ei edes tykkää mennä julkisilla. Töihin ei tarvitse kuskata koska hän ei näe syytä tehdä töitä.
Tekeekö vaimo kaikki kotityöt yksin ja hoitaa lapset, kun sinä keräät itsellesi eläkettä.
Enpä ole asiaa ajatellut tuosta vinkkelistä ollenkaan. Mä olen meinannut, että kätevää.
Eihän se kyyti tarkoita, ettei vaimo pääse mihinkään itsekseen. Paria työkaveria siis miehet kyysäilee. Kumpikin käy saunailloissa ja teattereissa kavereittensa kanssa. Toki voi se mies sinnekin tarjota kyytiä, mutta kivaahan se on, ettei tarvii takseissa rai s k attavana olla.
Meillä se indikoi sitä, että iltavuorosta päästessä julkisten vuoroväli on tylsän huono ja sitä, ettei paku mahdu korkeutensa puolesta työpaikan parkkihalliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuljetan vaimoa mielelläni ja vaimo ei edes tykkää mennä julkisilla. Töihin ei tarvitse kuskata koska hän ei näe syytä tehdä töitä.
Tekeekö vaimo kaikki kotityöt yksin ja hoitaa lapset, kun sinä keräät itsellesi eläkettä.
En ymmärrä mitä noi sulle kuuluu ja mistä vedit ajatuksen, että hän kerää (?) eläkettä? Melkoisia olettamia.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä noi sulle kuuluu ja mistä vedit ajatuksen, että hän kerää (?) eläkettä? Melkoisia olettamia.
ohis
No, kyllä se vaan noin menee monessa perheessä.
Mutta älä huoli, eläkkeellä olevia vanhempia ja anoppeja ei aleta hoitamaan.
Valtio hoitaa eläkeläiset tai jättää hoitamatta.
Ei me tehdä enää vapaa-ajalla ilmaistyötä, omien lasten hoito riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Thl sanoi kolme vuotta sitten, että eläkeläisten hoitoon tarvitaan 10 miljardia valtion rahaa, jos omaiset ei osallistu.
No, ei osallistuta.
Indikoiko?
Ap, opettele suomea. Et vaikuta fiksummalta käyttämällä typeriä englannista kopioituja sanoja.
Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja laitoin auton pois ja pysyn kaiken vapaa-ajan kotona.
Valtio hoitaa anopit tai jättää hoitamatta.
Ei kiinnosta.
Entisessä työpaikassa oli rouva kyyditettävänä. Mies kävi töissä aivan toisessa suunnassa (10kilsaa), mutta hän ajeli työnantajan piikkiin, niin kuskaili sitten rouvaansa töihin ja takas.
Vaimo joskus joutui kulkemaan julkisila ja silloin oli h e l v e t t i irti duunissa. Hän tarvii käteistä, että saa ärrältä ostettua dösälipun. Se pyyteli tyhjiä limu ja vichypulloja ja joskus jopa muutaman sentin raakaa käteistä. Se käytti koko päivän siihen yhden lipun rahan kerryttämiseen, että työnantaja muutaman kerran kielsi sitä.
"sähän käyt töissä, miksi et osta mobiililippua" Ei ole älypuhelinta. " niitähän saa nykyään jo todella huokeesti.. Tai onhan jollain nurkissa ylimääräisiä...?"
Itsehän tartun joka kerta tuohon, että kumpikin käy töissä, eikä ole paria euroa varaa muka dösälippuun? Tupakkia kyllä menee aski päivässä ja perjantaisin käy ostamassa salkun kaljaa.
En ole osallistunut hänen lippuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Se indikoi, että ei ole itsenäinen ihminen. Ei ole omaa autoa tai ei osaa ottaa bussia?
Vain isommalla paikkakunnalla asuva olettaa, että jokaisen työpaikkaan Suomessa pääsee kulkemaan julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Menes helvettiin siitä sekoittamasta aihetta!
Vain yksi auto.