Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jonkun puoliso vie ja hakee töistä niin onko se sinusta vaan romanttista vai indikoiko jotain muutakin?

Vierailija
30.03.2025 |

Luen tässä toisessa välilehdessä tuota mustasukkaisten kumppaneiden ketjua ja itsellä on tällainen työkaveri jonka puolison käytös vähän epäilyttää.

Vai onko se vaan romanttista ja ihana ajatus jos vaimo ei pääse/mene mihinkään yksin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakkautta. Hieman vieras käsite tänä päivänä.

Vierailija
22/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljetan vaimoa mielelläni ja vaimo ei edes tykkää mennä julkisilla. Töihin ei tarvitse kuskata koska hän ei näe syytä tehdä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mustasukkaisuus taustalla, niin ei tietenkään ok. Tätähän me emme tiedä.

Jos taustalla käytännöllisyys ja huomaavaisuus, niin on Super Ok. Tuollainen tekee hyvää parisuhteelle.

Vierailija
24/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. 3 km matka bussilla eestaas lähes 10 € aik. ja lapsi. Autolla jos saa kyydin niin 0 €. Säästö se on pienikin säästö. 

Vierailija
25/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitahoinen asia. Voi olla huomaavaisuutta, mutta voi olla myös kontrollia. Ei voi tietää, tapauskohtaista, eikä voi antaa vain yhtä ja oikeaa vastausta. 

Ne jotka ovat sitä mieltä, että on yksinomaan ihanaa ja rakastavaa niin eivät tiedä ihmismielen monimutkaisuuksista ja kieroutumisista. He ovat onnekkaita jos eivät ole niihin elämässään törmänneet. 

Vierailija
26/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yhteen kommenttiin: On suuri ero jos toinen ei pääse/ ei pysty: ei osaa/ ei jaksa tai vaan ei mene. 

Vierailija
27/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onpa söpöä. Ellei kehonkieli tai jokin muu viesti toisin. Mieheni hakee minut perjantaisin töistä jos olen konttorilla, mennään suoraan mökille. 

Vierailija
28/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuskaa minua, hänellä on etätyö itsellä ja voi valita missä tekee päivän töitä. Itsellä sen verran vaativa tilanne etten aja autoa, koska en halua/voi rasittaa mieltäni liikenteen hulluudella. Julkisilla minulla menisi 3x pitempään liikkua töihin. 

Mieheni on kiltti, huomaavainen, hellä. Samalla saamme kaksin jutella arjen asioita ja muutakin ihan rauhassa ilman lapsia. Eli on meille tärkeä parisuhdehetki myös. 

Äitini, joka on katkeraa ja epäluuloista sorttia tietysti sanoittaa tämän toisin, eli mieheni on PAKKO olla jotenkin sairas, mustasukkainen ym. Huoh. Hän itse aikoinaan valitsi jännämiehen.

No mutta niin kauan kuin mieheni tätä jaksaa niin jatkamme. 

Vierailija
29/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taustalla käytännöllisyys ja huomaavaisuus, niin on Super Ok. Tuollainen tekee hyvää parisuhteelle.

Jostain syystä parisuhteen parhaimmat keskustelut on aina käyty autossa:) Lapsiperheaikana yhteiset työmatkat oli myös (lähes) ainoa paikka missä saimme olla rauhassa. Arvostin myös sitä etten itse joutunut ajamaan mörönpimeällä räntäsateessa

Vierailija
30/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indikoi sitä, että se on heidän mielestään käytännöllisin tapa hoitaa työmatkat. Esim. molempien työpaikat ovat samalla suunnalla.

Vierailija
31/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on hieman erikoista, jos on täysin riippuvainen siitä, että kuskaako mies vaimoaan töihin vai ei. Siis mulla on yksi työkaveri, jota hänen miehensä kuskaa aina töihin silloin, kun on ns. toimistopäivä. Hän suunnittelee kaikki palaverit yms. sen mukaan, että miten mies ehtii kuskata häntä. Mietin vaan sitä tilannetta, jos tämä mies vaikka sairastuu ja ajokortti lähtee tms., niin meinaakohan tämä nainen sitten ettei tule töihin sitten enää ollenkaan, kun ei ole kyytiä sinne. Hänellä ei siis itsellään ole ajokorttia.

Vierailija
32/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että työmatkat kuljetaan yhdessä ei nyt välttämättä tarkoita etteikö pääsisi mihinkään itsenäisesti. Voi olla ihan vaan taloudellinen arkea helpottava juttu. Voihan se joissain tapauksissa olla muutakin, mistä sitä tietää.

Vierailija
33/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä parisuhteen parhaimmat keskustelut on aina käyty autossa:) Lapsiperheaikana yhteiset työmatkat oli myös (lähes) ainoa paikka missä saimme olla rauhassa. Arvostin myös sitä etten itse joutunut ajamaan mörönpimeällä räntäsateessa

Mies ei päässyt poistumaan🤣

Vierailija
34/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta itse olen huomannut että useimmiten kyse on puhtaasta laiskuudesta. 

Kaverilla alle 2km työmatka ja herättää iltavuorossa olleen puolisonsa aamulla klo 6 päästäkseen autolla töihin klo 7. Puoliso on puolilta öin mennyt nukkumaan aikaisintaan.

Ei vaan siis viitsi kävellä.

Vierailija
35/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksests. Setä oli työtön ja hänelle oli ajankulua päivään viedä ja hakea vaimoaan töistä. Joskus matkat voi olla osin yhtenevät, niin se on järkevää toimintaa ajallisesti ja rahallisesti. Mutta voihan se olla myös kyttäystä.

Vierailija
36/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies aina vie ja hakee kun kaverini ei tykkää mennä bussilla eikä kävellä. Ei ole mustasukkainen

Vierailija
37/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. yksi auto ja rakkaan työpaikka matkan varrella niin olisihan se tyhmää ostaa toinen auto työmatkoja varten :D Oksettaa tää "mitäköhän muutkin ajattelee!!??" asennevamma.

Vierailija
38/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo indikoi lähinnä sitä, että niillä on vain yksi auto.

Vierailija
39/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää miksi ap pohtii tällaista. Mitä se indikoi? 

Tyytymättömyyttä omaan elämään? Sairaalloista uteliaisuutta? 

Vierailija
40/53 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta itse olen huomannut että useimmiten kyse on puhtaasta laiskuudesta. 

Kaverilla alle 2km työmatka ja herättää iltavuorossa olleen puolisonsa aamulla klo 6 päästäkseen autolla töihin klo 7. Puoliso on puolilta öin mennyt nukkumaan aikaisintaan.

Ei vaan siis viitsi kävellä.

Joo tätä just tarkoitin vaikka moni haluaa ymmärtää sen väärin. Työmatka on 1-2 km mutta kyydillä on päästävä, sillä muuten ei jaksa. Eli kumppani ajaa tämän matkan takia jokapäivä 4 x 1-2 km.