Ihan surkeaa palvelua Espoon Lastentarvikkeessa, pakko valittaa...
kyllä niin sieppaa, tämä oli kai jo 5 kerta, kun asioin ko. liikkeessä henkilökohtaisesti. (Puhelimessa palvelu ollut myös aina yhtä surkeaa.)
Tänään olin vaunujen kanssa (tosin Briot... oisko vaikuttanut asiaan....:-)) ja hyvin pukeutuneena eli en missään " tuulipuvussa" .
Tullessani kukaan ei tervehtinyt. Katselin matkarattaita ja matkasänkyjä sekä baby bantzeja. Olisin ostanut kaikki sieltä, jos olisin saanut edes kohtuullista palvelua, mutta KUKAAN EI EDES VAIVAUTUNUT KYSYMÄÄN TARVINKO APUA TMS.
Yksi myyjä palveli asiakasta. Kaksi muuta järjesti leluja telineisiin. Asiakkaita oli minun lisäkseni vain kaksi!!
Kun kysyin aurinkolaseista, sain koko ja väri neuvon. Valitsin ja joudun PYYTÄMÄÄN, ETTÄ TOINEN TULISI RAHASTAMAAN.... Ja tympeämpää palvelua ei olisi voinut saada.
Kyllä ottaa päähän, että tuo on ainut lähellä oleva liike. Mutta sen verran jurppii, että maksan ilomielin bensat ja haen sängyn ja rattaat Tikkurilan pikkuhurmurista, joka hurmasi minut jo puhelimessa loistavalla palveluasenteella.
Ja tämä kirjoitus ei todellakaan ole mikään mainos, kuten täällä joskus näkee/epäillään ihan aiheellisesti.
No, enää en tuohon kauppaan jalallani astu, olen vaikka ilman tarvitsemaani tuotetta.
(Aikaisemmin olen yrittänyt ostaa tuolta syöttötuolia, turvaportteja, sänkyä ja lämpöpussia eli ihan isoja ostoksia, mutta palveluksi en saamaani kohtelua mitenkään voi sanoa... Tervehtiminen ja kiittäminen olisi minimivaatimus, mutta kun ei edes niitä....)
Kommentit (25)
Variston myymälässä olen käynyt kerran. Sillon oli lauantai ja koko liike oli täynnä ihmisiä. Palvelua ei ymmärrettävistä syistä saanut, vaikka katsottiin emmaljungia.
Vauvatalo Johannassa saatiin kyllä palvelua, mutta myyjällä oli ihmeellisiä komentteja. Kysyin kuomun korkeudesta eri malleissa (teutonia vs brio vs hartan ), myyjä kuittasi asian sanomalla että ei sitä kuomua edes tarvitse kun lapset eivät viihdy siellä alla?? No meilläpäin ainakin sillon tällöin sataa.
Hyvinkäällä olevaa Halinallea en voi muuta kuin suositella lämpimästi. Sieltä saa aina aivan ihanaa palvelua. Heidän liike on Lastentarvikkeen jälleenmyyjä, joten merkkejäkin löytyy. Viimeksi kokosivat yhdet vaunut vaan että saisin kokeilla miltä tuntuu työntää. Siellä on myös myynnissä käytettyjä vaunuja.
" Takuu toimi Suomessakin." Jäin miettimään mitä tuolla tarkoitat?
sain kanssa aikoinaan kun odotin tuota ainokaistamme melkoisen huonoa palvelua. Olin hoitopöytiä katsomassa isonmahani kanssa ja kysyin myyjältä (ei itse tullut kysymään mitäs niiden luona pyörit..) en ihan tarkalleen muista mitä niistä kysyin. Sain vastauksen et mallit on esillä ja muistan kun pyysin jotain esitteitä että oisin voinut kotona miehelle esitellä millaisia siellä oli,niin vastaus oli että katso netistä ne on siellä.
Kas kun ei oleet. Netissä oli muistaakseni pieni esittely kahdesta hoitopöydästä.
Jäipä se siis sieltä ostamatta.
Sama juttu kun vaunuja oisin katsellut. Kukaan ei niitä tullut esittelemään. En viitsinyt lähteä hakemaan huonvontisena myyjää,vaan suuntasin toiseen liikeeseen.
Tämä siis vuonna 2002. Eipä ole meno paljonkaan muuttunut.
Työkaverini kerran sanoi kans saaneensa siellä huonoa palvelua ja vannoi ettei enään sinne mene.
siellä on aina hiljaista ja myyjät hypistelevät hyllyjä..... tulee sellanen olo komenee sinne että anteeks vaan tulin kattomaan sitä ja sitä... eli jotenkin tuntuu liian hienolle, puhtaalle ei taviksille liikkeeltä.....
onneksi turussa vauvatalo johanna ja muutama pieni liike keskustassa joissa loistava palvelu... mm siinä joka on sirkkalankadulla....
tietokoneet palvelevat sinua loistavasti. Et kai vaan ole jossain suomalaisessa firmassa töissä, etä tiedän välttää työpaikkasi tuottamia palveluita tai tuotteita, koska tietenkin siellä on TODELLA SURKEA palvelu(ttomuus).