Pidätkö bändipaitoja?
Kommentit (13)
Pidän, lähes pelkästään niitä. Rakastan myös huppareita, lempibändieni teemoilla tietenkin.
Olen nainen, 38v.
En. Mutta elokuva-t-paitoja kyllä. En ole kaksikymppinen.
Kaikki vaan pitämään sellaisia paitoja, kuin missä itse viihtyvät ja tykkäävät!
Minulla on myös pari Disney-t-paitaa.
Kyllä, tosin vain muutama löytyy. Erästä Black Metal -paitaa harkitsen, mutta en ole varma onko liian hurja töihin (yläkoulu).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tosin vain muutama löytyy. Erästä Black Metal -paitaa harkitsen, mutta en ole varma onko liian hurja töihin (yläkoulu).
Ei ole. Laita päälle vain.
Kyllä. Black metal-bändien kuten Horna, Beherit, Archgoat.
Ääliöt, ylistäkää saatanaa, Sillä ainoastaan saatana on todellista!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, nykymukulat on niin tissiposkia että ne järkyttyvät paidastasi ja tarvitsevat terapiaa monta vuotta.
Vaatekaapissa on lähes pelkästään bändipaitoja ja -huppareita. Ja mustana, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, nykymukulat on niin tissiposkia että ne järkyttyvät paidastasi ja tarvitsevat terapiaa monta vuotta.
Niin totta. Metallibändeillä on joskus aika dramaattisia ne kuvitukset. Varmaan jollain lumihiutaleella menee yöunet. Toisaalta tapparapaitakin voi olla jo jollekin liikaa.
Pitäisin jos olisi rahaa ostaa.Pohjavärin pitäisi olla aina musta!