Mistä löysitte salaseuraa?
Mitä kautta olette löytäneet itsellenne salaseura? Elän seksittömässä parisuhteessa, vaimon halujen loputtua täysin. Ei kuulemma tarvitse enään seksi. Erota en halua, koska asetan pienet lapseni etusijalle. Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos.
Kommentit (29)
Tinderistä löysin. Laittaa kuvattoman julkaisun, siis sellaisen, josta ei pysty tunnistamaan. Itse löysin sieltä ihanan tyttöystävän, jota eilenkin nain kahdesti. Tavataan parin kk välein. Harmi vain, että on alkanut tulla tunteita peliin... Vaimoni hyväksyy suhteen ja hänellä on omansa
M51
Vierailija kirjoitti:
Tindeeer ja sinne profiiliksi hupia vähäksi aikaa. Ei tarvitse edes kuvia laittaa, sillä aika monet on kuvattomina tuolla profiililla.
Parempi, ettei laita "hupia vähäksi aikaa". Jättää vaikka tyhjäksi tuon kohdan. Moni nainen kokee, ettei halua olla toisen hetken hupi, vaan haluaa vaikkapa käydä kahvilla tai kävelemässä ensin ja tavata useamman kerran ennen seksiä ja sen jälkeen. Täytyy siis ilmaista, ettei hae parisuhdetta mutta silti mahdollisesti pitkäaikaista salaista suhdetta.
Harrastuksen tiimoilta.
Ja toisinaan pitkiltä työmatkoilta.
Ja mitä haittaa salaseurasta on, jos ei ole avio / avoliitossa.
Kun vain seurustelee jonku kanssa.
Perussuomalaisilla on runsaasti salaseuroja. Punovat niissä vi''umaisia juonia kurjaliston kiusaamiseksi...
Baaritiskillä kun istui niin siihen tuli naisia.siitä valkkas paraan ja sitä jallittaan.ensin ollaan niin varattua että.
Sit funtsii miksi se tulee yksin ilman ukkoaan.
Sit valkenee että juurikin näin.
Hae ilta sitä tanssiin ja kysele
Sit sovi pururadalle treffit alkuviikosta
Siellä sit kertoo että kotona lukkiutunut tilanne
Avaa tilanne keskiviikkoon mennessä kullin päällä
Jos haluat uutta juttuseuraa (ja ehkä muutakin) tule juttelemaan mun kanssa mun OnlyFansiin https://onlyfans.com/tastynanna 😘
Persuilla, fasisteilla ja vapaamuurareilla on salaseurat. Sinimusta ku-klux-klan kohta valmis.
Mä olen itse sinkku, nainen siis. Oman eron jälkeen kesällä 2023 laitoin Facen kautta viestiä miehelle jonka kanssa oltiin muutaman kerran pantu yli 15 vuotta sitten. Tiesin miehen olevan nykyään varattu. Mies oli heti valmis tapaamaan. Seksisuhde jatkuu edelleen.
Tindeeer ja sinne profiiliksi hupia vähäksi aikaa. Ei tarvitse edes kuvia laittaa, sillä aika monet on kuvattomina tuolla profiililla.