Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä

Vierailija
29.03.2025 |

Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.

Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?

Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.

Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se piristää, kun huomaa sinkkuelämän hyvät puolet. Ei tuu sitä ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella fiilistä. 

Vierailija
162/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ukkelit; syö, paskoo ja makkoo päivät pitkät 😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman asian kuin ap. En tajua, miksi miesten mielestä meidän naisien pitäisi antaa itsemme miesten käyttöön. Meitä syyllistetään siitä, jos elämme oman elämän muka itsekkäästi ilman miestä. En ole kenenkään miehen kanssa, jos en rakasta häntä.

Vierailija
164/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että aloitus oli sarkasmia.

Ei kai kukaan tosissaan arvaile kirjoittajien sukupuolia keskustelupalstalla ja tee arvailujensa pohjalta yleistyksiä kokonaisen sukupuolen edustajista.

Vierailija
165/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
166/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät kirjoita rumasti naisista ja hehkuta trumputtia, mutta hyvin harvoin "normaalit" miehet ojentavat niitä törkymiehiä, joten luultavasti ovat salaa hyvillään ja samaa mieltä. Näinpä minäkin olen tällä palstalla oppinut millainen miesten ajatusmaailma on - ja ei enää kiinnosta deittailu.

Ojensitko sitä naisia, jotka kirjoittivat törkykommentteja miehistä tässä ketjussa? Niinpä niin. Pitäis elää niin kuin puhuu tai muuten se puhe on onttoa ölinää. 

Vierailija
167/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se harmillista, että 95 % porukasta pilaa meidän muiden miesten maineen.

Vierailija
168/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä oon saanut paljon alatyylisiä kommentteja täällä naisilta.

En mä tuu silti väittämään että se on naisten yleinen toimintatapam

T. Mies

Vierailija
169/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
170/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tosissaan arvaile kirjoittajien sukupuolia keskustelupalstalla ja tee arvailujensa pohjalta yleistyksiä kokonaisen sukupuolen edustajista.

Miksi ei arvailisi? Paljon enemmänhän tuo käy järkeen kun tämänkin ketjun kommentit missä "tiedetään" anonyymien oletettujen naiskirjoittajien ikä, paino, hiustenväri ja jopa se koska ovat viimeksi harrastaneet seksiä.

Vierailija
171/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs lepakko tiedät kuka on mies ja kuka ei? T: M65+

Ei kaikista kirjoituksista tiedäkään, mutta miltei kaikki naisia alatyylisesti arvostelevat kirjoitukset ovat miesten. Naiset eivät puhu niin.

On todella ylimielistä kuvitella tietävänsä varmuudella jonkun kirjoittajan sukupuoli.

Joillakin ihmisillä on psyykkisiä sairauksia. Jotkut ihmiset tekevät pahoja asioita. Se ei katso sukupuolta.

Vierailija
172/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla ja se aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia. Se että lihava tai ruma nainen etsii tasokasta miestä on väärin. 

Arvostan myös huonoa palstamieshuumoria.

Moni mies näkee peilissä Adoniksen, nainen etsii jatkuvasti itsestään virheitä, vaikka olisi kaunis.

Vierailija
173/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaas tää paskaketju poistoon.

Vierailija
174/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei arvailisi? Paljon enemmänhän tuo käy järkeen kun tämänkin ketjun kommentit missä "tiedetään" anonyymien oletettujen naiskirjoittajien ikä, paino, hiustenväri ja jopa se koska ovat viimeksi harrastaneet seksiä.

Arvailla saa. Omien arvailujen pohjalta yleistäminen on kuitenkin syrjivää.

Valitettavasti palstalla on paljon vihakirjoittelua, mm. naisvihaa. Mutta eihän sekään ongelma ratkea syyttämällä siitä miehiä kollektiivina.

Vierailija
175/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs lepakko tiedät kuka on mies ja kuka ei? T: M65+

Ei noin vanhat kirjoittele keskustelupalstoille. Ihan naurettava ajatus!

Vierailija
176/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

😂😂😂😂😜😜😜😜

Vierailija
177/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun ethän sinä edes tiedä täällä anonyymillä palstalla, kuka kommentoija on mies ja kuka nainen, tai kuka jotain siltä väliltä. Minustakin on täällä monta kertaa tehty jonkun kommentin perusteella oletus, että olen mies, mutta ihan olen alkuperäinen ja aito nainen.

Minuakin on luultu mieheksi. Mutta ei asiattomien kommentien takia, vaan joissakin asioissa poikkeavien mielipiteiden takia.

N30

Olen edellinen kommentoija ja nyt kysyn, että mistä sinä vedit tähän asiattomat kommentit? Minä en ole ikinä kirjoittanut asiatonta kommenttia, tykkään nimenomaan keskustella asiallisesti. Be kerrat, kun minut on tulkittu mieheksi, on aina olleet sellaisia, että olen miessukupuolta puolustanut jossain asiassa. Eli tällä palstalla voisi kai myös sanoa, että silloin on ollut kyse poikkeavasta mielipiteestä.

Vierailija
178/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että palstan naisille on löytynyt tasoistansa ja kaltaistansa seuraa siis 👍

Aha. Olen naisena ollut tällä palstalla VUOSIKYMMENIÄ, tämä kun tuppasi olemaan naistenpalsta. Olen tasokas ja älykäs ihminen niin kuin varmasti moni vakkarinainen täällä. Se että te sontapöksyt ryömitte tänne pilaamaan palstaa ei millään tasolla laske meidän "tasoamme" Ja ottakaa huomioon että iso osa "trollaavista naisista" on oikeasti miehiä ja penskoja laudalta. 

Itse eksyin tänne kahden lapsen yh-iskänä aikoinaan. Allekirjoitan täysin havaintosi palstan muutoksista. Moni asiallinen avaus pilataan heti alkuunsa asiattomuuksilla, törkykommenteilla, jne., mikä on ainakin minut saanut etääntymään paikasta. 

M48

Tuo on valitettavan totta,  törkykommentoijia nykyään riittää, tuskin kaikki kuitenkaan ovat miehiä.

Vierailija
179/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselviä trolleja lukuunottamatta on hyvin vaikea tietää onko kirjoittaja mies vai nainen.

Vierailija
180/239 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko näitä temu-miehiä?