Jos on Tallinnassa aamusta niin ajeleeko päivässä helposti Puolaan saakka?
Kommentit (23)
Google maps näyttää 8 tuntia 17 minuuttia Suwalkiin eli eikös tuon helposti ajele.
Minä olen tehnyt juuri niin pari kertaa ja yöpynyt Bialystokissa. Saa kyllä istua ihan koko päivän autossa.
Raskaalla kaasulla ehtii hyvin.
Sähköllä ei.
Kyllä voi ajaa, mutta raskaaksi menee
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi ajaa, mutta raskaaksi menee
Mukavaahan ajaminen on.
No ei kannata yrittää. Tulin Liettuasta ma. Todella hidas väli Tallinna. Liettua ( Kaunas ) Liikenneympyröitä paljon , huonohkoa tietä, hirveästi rekkoja, tietöitä. 70- 90 nopeus suurimmalla osalla matkaa. Menee jo 8 tuntia Tallinnasta Kaunasiin. Itse yövyin Riikassa, kun illalla, 18 aikaan aloin ajaa sinnepäin
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata yrittää. Tulin Liettuasta ma. Todella hidas väli Tallinna. Liettua ( Kaunas ) Liikenneympyröitä paljon , huonohkoa tietä, hirveästi rekkoja, tietöitä. 70- 90 nopeus suurimmalla osalla matkaa. Menee jo 8 tuntia Tallinnasta Kaunasiin. Itse yövyin Riikassa, kun illalla, 18 aikaan aloin ajaa sinnepäin
Kyllä nuo google mapsin ajoajat perustuu ihan todellisiin ajoaikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Google maps näyttää 8 tuntia 17 minuuttia Suwalkiin eli eikös tuon helposti ajele.
En suosittele
Jethrolla menossa just toi reissu. Ajokkina tosin Lada, jolla vauhti ei päätä huimaa. Mutta kantsii kattoa tubesta jaksot!
Aamu on niin suhteellista. Toisille se on neljältä ja toisille kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten jos ottaa riskin ja ajaa Valko-Venäjän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Aamu on niin suhteellista. Toisille se on neljältä ja toisille kymmeneltä.
Mitä väliä sillä on jos ajoaika on reilut 8 tuntia?
Viimeksi ajoin 16 tuntia Lofooteille. Se on pitkä ajo. 8-9 tuntia on normaali työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele
Miksi et suosittele?
Me lähdettiin kerran varsovasta aamulla ja nukuttiin seuraava yö Riikassa. Että sen verran kyllä jaksaa.
Ajamiseen tottuneille ei pätkä eikä mikään tuollainen. Aika yleistä olla aamulla Tallinnassa ja eka yö Puolassa jos suuntana Keski- tai Etelä-Eurooppa. Ei siinä jäädä maisemia katselemaan vaan ajetaan.
Mies on monesti ajanut via Balticaa ja Google Mapsin ajoaikoihin ei voi luottaa. Yleensä on yöpynyt Liettuassa.
Ei. Liettuaan voi ajaa.