Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä
Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.
Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?
Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.
Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt sama ihan livenä jokaisen uuden työ- ja asuinpaikan myötä. Mitä enemmän näkee maailmaa sitä selvemmäksi käy, kuka on tän planeetan suurin ongelma ja se on heteromies. Miehet ei yksinkertaisesti kykene tulemaan toimeen itsensä, eikä muiden kanssa, osaa vain aiheuttaa tuhoa, yh-äitejä, turhia lapsia, köyhyyttä, sotaa - ja laskun maksavat naiset sekä luonto.
Kuinka moni noista yli 50 yläpeukuttajasta on vähintään yhden pojan äiti? Tällaista oksettavaa seksististä paska puolustelette. Hävetkää ja kattokaa peiliin.
Et ole huomannut etkä tunnistanut, että vakkari aloitusten sinkoaja on mies eikä nainen. Vuosikausia sitten jo... päivittäinen kirjoittaja. Hyvä kirjoittaja.
Olen mies ja olen huomannut saman. Monet miehet tuntuvat vihaavan naisia ainakin kommenteista päätellen. Täysin ala-arvoisia kommentteja näkyy kaikissa keskusteluissa, jotka vähänkään liittyvät naisiin, miehiin tai parisuhteisiin. Joillakin ei ole mitään kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan. Käytöstavat ja sosiaaliset taidot ovat alkeellisia. Somessakin on etiketti, jota pitäisi noudattaa.
Aloittajalle vinkki: Jos on vaikeuksia erottaa palstalla ahkerioivia trolleja todellisista ihmisistä niin kannattaa jättää palstan seuraaminen vähemmälle. Trolliviesti eivät todellakaan ole ikkuna miesten vaan trollaajien ajatusmaailmaan.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä palstalla pyörii paljon naisia jotka kirjoittavat miehistä epäkunnioittavasti, sellaisia pitäisi läpsiä naamalle ja kunnolla.
Trolli voit läpsiä itseäsi vaikka per***seen.
järkevät ihmiset ymmärtävät että väkivalta on luusereiden hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja!
Kaikki naiset eivät ajattele yhtä mustavalkoisesti kuin sinä.
-mies
Kannattaa hankkia silmälasit, tämä ei ole mikään vauvapalsta tai feministien suojasatama vaan Aihe Vapaa.
Demoralisaatio näköjään uponnut AP:seen hyvin. Kait ymmärrät että suurin osa noista on trolleja/baitteja? Sen takia niitä täällä on kun täällä langetaan niin helposti baitteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt sama ihan livenä jokaisen uuden työ- ja asuinpaikan myötä. Mitä enemmän näkee maailmaa sitä selvemmäksi käy, kuka on tän planeetan suurin ongelma ja se on heteromies. Miehet ei yksinkertaisesti kykene tulemaan toimeen itsensä, eikä muiden kanssa, osaa vain aiheuttaa tuhoa, yh-äitejä, turhia lapsia, köyhyyttä, sotaa - ja laskun maksavat naiset sekä luonto.
Tämäkö teidän mielestä on sit ihan ok kirjoitus?! Hävetkää oikeesti. Ties kuinka moni yläpeukuttaa varmasti valtaosalla poika itsellään, ehkä jopa useampi. Surullista! Kamalaa miesvihaa palsta täynnä ja miehistä vingutaan miten kamalia ovat.
Tämäkin palsta oli ennen täynnä miesvihaa, aivan sairasta uusfeminististä miesten syyllistämistä ja jatkuvaa erosympatioiden hakemista kollektiivisella vikojen etsimisellä miehistä. Tuntemattomat naiset kannustivat joukolla toisiaan eroamaan miehistään ja tuhoamaan ydinperheensä aina pelkän täysin yksipuolisen ja vahvasti väritetyn tarinan perusteella. On pelkästään positiivista että sille perseilylle on lyöty ja lyödään kapuloita rattaisiin. Kannustan jokaista miestä täällä paskantamaan joka ikisen eroketjun ja miesten syyllistysketjun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?
Tunnen miehiä ihan irl elämässä, eivätkä he ole tällaisia palstajonneja 😌
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee yrittää ymmärtää myös naapurim aan trollitehtaan luomat aloitukset sekä kommentit sekä normaalien ketjujen poistot. Näiden tehtävä on provosoida, kerätä tietoa sekä aiheuttaa eripuraa ja ehkä jopa sisällissota?
Näitä aloituksia ja kommentteja ei ole pelkästään yhdessä ketjussa ja osa on hankalasti tunnistettavissa.
Mä en usko naapurimaan trolleihin. Suomen kieli on niin vaikeaa, että he eivät voi sitä oppia siten, etteivät heti jäisi kiinni vääristä taivutuksista sun muusta. Puhekielikin eroaa paljon kirjakielestä.
Olisi myös hyvä ottaa kantaa sekä edellisen hallituksen että nykyisen hallituksen naisministereiden kohtaamaan naisvihaan vai onko se sitä ns.sallittua vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä on ollut miehiä. Tässä muutaman viime vuoden aikana on ylilaudan pohjasakka löytänyt tänne minkä huomaa kirjoitustyylistä. Samanlaista oksennusta suoltavat tänne mitä ylilaudalla tekevät.
Tämä! Surullista.
Käsitys ihmisistä, tai tässä tapauksessa miehistä muodostuu vauvapalstan perusteella. Olisiko mahdoton ajatus tutustua ihmisiin ja heidän mielipiteisiin muuallakin. Ihan livenä kohtaamisten kautta?
Vai jumitetaanko sitä siellä kuuluisassa peräkammarissa vaan?
Jotkut siis tietävät minkä sukupuolen edustajat kulloinkin kirjoittavat, tai mistä ovat palstalle päätyneet.
Melkoisia harhoja!
Mä olen oikeasti niin onnellinen että oon aseksuaali eikä mun siis heteroudestani huolimatta "tarvi" olla yhdenkään miehen kanssa. Joskus käy mielessä että oishan se romanttinen kumppani kiva edes kerran elämässä mutta sitten muistan kuinka moni oikeasti halveksuu naisia. Ei kaikki mutta niin mono etten siitä korista ota yhtään omenaa, varsinkaan kun pitäisi löytää sellainen joka ei vain ei-halveksu vaan oikeasti ymmärtäisi ja hyväksyisi tällaisena kuin olen. Not gonna happen. Omistan siis elämäni ihan muulle kuin parisuhteen etsimiselle. N42
Niinpä, haukkuvat työttömiä naisia hönöiksi, tuo kannattaa kertoa myös ulkomaalaisille naisille. Ulkomaillakin on paljon naisia jotka ei ole kodin ulkopuolella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, haukkuvat työttömiä naisia hönöiksi, tuo kannattaa kertoa myös ulkomaalaisille naisille. Ulkomaillakin on paljon naisia jotka ei ole kodin ulkopuolella töissä.
Somessa pystyy kertomaan tuon englannin kielellä vaikka aasialaisille naisille.
If you don't have a permanent job, Finnish men will call you stupid.
"Suuremmassa mittakaavassa naiset ovat kyllä miehiä siistimpiä jo sen vuoksi, että jo pikkutytöiltä odotetaan kulttuurissamme siistimpää käytöstä jne."
Voin vuokranantajana kertoa, että tämä ei todellakaan näy reaalimaailmassa millään tavalla. Nuorten naisten elämänhallinta ja siisteyskäsitykset ei nykyään eroa miesten vastaavista millään tavalla.
T. Useita, useita nuorten asuntoja nähnyt