Sen jälkeen, kun tänne vauvapalstalle on tullut näitä miehiä, niin oikeasti olen alkanu pitää vähemmän miehistä
Ennen tällä palstalla oli oikeastaan vain naisia. Hyvin harvoin miehiä.
Nyt on jo monen vuoden ajan täällä kirjoittelleet myös miehetkin paljon, en tiedä, miten he tänne yhtäkkiä löysivät vuosikymmenten jälkeen?
Noh, miesten kommentit tunnistaa heti alapäätyylisistä kommenteista naisia kohtaan, joita heitellään jokaiseen ketjuun. Naiset eivät todellakaan puhu niin, sillä naiset eivät kirjoita sillä tyylillä. Täällä ei ikinä ollut sellaista kielenkäyttöä kuin nämä viimeiset pari vuotta. Aivan oksettavia kirjoituksia välillä ja niin paljon naisten haukkumista.
Pakko sanoa, että kiinnostus miehiin on lakannut osittain tämänkin takia, kun näkee miesten ajatusmaailman tarkemmin.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät kirjoita rumasti naisista ja hehkuta trumputtia, mutta hyvin harvoin "normaalit" miehet ojentavat niitä törkymiehiä, joten luultavasti ovat salaa hyvillään ja samaa mieltä. Näinpä minäkin olen tällä palstalla oppinut millainen miesten ajatusmaailma on - ja ei enää kiinnosta deittailu.
Sellainen lepakko siellä taas :D
Vierailija kirjoitti:
Yli puolella suomalaisista on väkivaltaan altistavia mutaatioita ja myös toistuvaan, raakaan väkivaltaan altistavia. Määrä (yli puolella) vastaa tänne väkisin jyystetyn s i p e r i a l a i s e n y d n a :ta ( 60%). Ei täkäläisiä turhaan ole sanottu a l i - i h m i s i k s i.
Ok set ta via.
Sinä et vaikuta oikein taspainoiselta ja onnelliselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään vain pois elämästä kaikki miehet. Nssikoon toisiaan.
Sitähän ne on koko ajan kinuneet peffaseksiä. Peffaseksiin ei mies naista tarvitse.
Parhaiten uppoaa nuoren naisen aunukseen! T: M65+
Tuon ikäisellä tuskin uppoaa edes omaan lapaseen. M51
Onko veltto pöksyissä kun noin sapettaa? Iso suonikas taas sykkii terhakkaasta ja lasti lentää! T: M65+
Heh. Tiedän kyllä kuinka lasti tarvittaessa lentää. En kuitenkaan näin heterona antaudu yhteiseen fantasiointiin sen syvällisemmin. M51.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet löysivät tämän palstan?
Niitä on ihan riesaksi asti täällä. Moni oksentaa ällöttävän ajatusmaailmansa meille naisille.
Yliksestä tuli maksullinen niin keskenkasvuiset jonnet ilmestyivät tänne haukkumaan muita.
Kostavat, koska äiti ei anna Ylilauta-rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään vain pois elämästä kaikki miehet. Nssikoon toisiaan.
Sitähän ne on koko ajan kinuneet peffaseksiä. Peffaseksiin ei mies naista tarvitse.
Parhaiten uppoaa nuoren naisen aunukseen! T: M65+
Tuon ikäisellä tuskin uppoaa edes omaan lapaseen. M51
Onko veltto pöksyissä kun noin sapettaa? Iso suonikas taas sykkii terhakkaasta ja lasti lentää! T: M65+
Heh. Tiedän kyllä kuinka lasti tarvittaessa lentää. En kuitenkaan näin heterona antaudu yhteiseen fantasiointiin sen syvällisemmin. M51.
Rahalla saa ja hevoselta pääsee! Ei tarvitse sitten tyytyä fantasioihin! T: M65+
Naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla ja se aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia. Se että lihava tai ruma nainen etsii tasokasta miestä on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että palstan naisille on löytynyt tasoistansa ja kaltaistansa seuraa siis 👍
Aha. Olen naisena ollut tällä palstalla VUOSIKYMMENIÄ, tämä kun tuppasi olemaan naistenpalsta. Olen tasokas ja älykäs ihminen niin kuin varmasti moni vakkarinainen täällä. Se että te sontapöksyt ryömitte tänne pilaamaan palstaa ei millään tasolla laske meidän "tasoamme" Ja ottakaa huomioon että iso osa "trollaavista naisista" on oikeasti miehiä ja penskoja laudalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät kirjoita rumasti naisista ja hehkuta trumputtia, mutta hyvin harvoin "normaalit" miehet ojentavat niitä törkymiehiä, joten luultavasti ovat salaa hyvillään ja samaa mieltä. Näinpä minäkin olen tällä palstalla oppinut millainen miesten ajatusmaailma on - ja ei enää kiinnosta deittailu.
Ah, kollektiivinen vastuu!
Jos Pekka ja Ad yrittävät iskeä Pirkkoa ja Pirkko menee Ad:n kämpille raiskattavaksi, niin vika on Pekan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolella suomalaisista on väkivaltaan altistavia mutaatioita ja myös toistuvaan, raakaan väkivaltaan altistavia. Määrä (yli puolella) vastaa tänne väkisin jyystetyn s i p e r i a l a i s e n y d n a :ta ( 60%). Ei täkäläisiä turhaan ole sanottu a l i - i h m i s i k s i.
Ok set ta via.
Ainoa a li-ihminen olet sinä. Jauhat tuota samaa provosontaasi useimmilla palstoilla. Onko kaalimaassa spämminaattori käytetty loppuun vai miksi tunget jopa tähän keskusteluun?
Mähän taustoitan ketjun aihetta tutkimuksiin perustuvien faktojen kanssa. Jos et pidä niistä, EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että palstan naisille on löytynyt tasoistansa ja kaltaistansa seuraa siis 👍
Aha. Olen naisena ollut tällä palstalla VUOSIKYMMENIÄ, tämä kun tuppasi olemaan naistenpalsta. Olen tasokas ja älykäs ihminen niin kuin varmasti moni vakkarinainen täällä. Se että te sontapöksyt ryömitte tänne pilaamaan palstaa ei millään tasolla laske meidän "tasoamme" Ja ottakaa huomioon että iso osa "trollaavista naisista" on oikeasti miehiä ja penskoja laudalta.
Av palstan vakkari?
Törkeä kielenkäyttö?
Tasokasta, erittäin tasokasta.
Naisten omat aiheet:
- tosi-tv
- miksi tindermies ghostasi
- miksi aviomies ei tajua mitä yritän sanoa (mutta en sano)
- paskalta haisevat sohvat
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykänny Marinin hallituksen Suomen tuhoamisen jälkeen vähemmän naisista
Tuo on jo paha jos Mariini teki sinusta homoseksuaalin. Mutta onneksi nykyhallitus kieltää erilaisuuden ja pääset varmasti ehetysleirille:D
Jä löppu onkin äijien peruslässytystä jostain tasoista. huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok set ta via.
Naisten pitäisi ryhdistäytyä ja olla lisääntymättä noiden kanssa.
Luonnonvalinta, se toimii jo nyt, vaikkakin hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla ja se aiheuttaa yhteiskunnallisia ongelmia. Se että lihava tai ruma nainen etsii tasokasta miestä on väärin.
Miehenä toivon että tuo on vitsi.
Tuplapeukutukset omiin aivopieruihin ei muuta faktoja arvon munakkaat.
Olet oikeassa.
Kirjoittajina on naisia ja alatyylillä kirjoittavia ällötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein VUOSIKYMMENIÄ?
Juupa juu.
Vastauksesi myös kertoo kaiken sinusta ja tämän palstan naisten tasosta 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö se hyvä vaan ole tietää totuus miesten ajatusmaailmasta?
Totta! Valaissut todella.
Naisten pitäisi ryhdistäytyä ja olla lisääntymättä noiden kanssa.