Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkahan av:lla nähdään eka karpin sydäntautikuolema

Vierailija
13.03.2007 |

Tuskin maltan odottaa että iltapäivälehdet uutisoivat lööpissä tohon ihmedieettiin kuolleesta ekasta suomalaisesta.

Uskomattomia idiootteja nuo pekonin jak erman syöjät.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvataan monipuolisesti kasviksilla? mitä jää pois, tärkeä tärkkelys?

Vierailija
2/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi laihdutti karppaamalla 15kg eli söi runsaasti hyviä öljyjä ja vihanneksia kera proteiinin. Lopputuloksena hyvät verenpainelukemat ja kokonaiskolesteroli tippui hurjasti ja hän pääsi eroon kolesterolilääkkeistä.

Taas siellä joku tietämätön idiootti luulee, että karppaus on vain läskin vetämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiilihydraatteja pitäisi saada älytön määrä? Perustele.

Karppaus ei ole kermaa ja pekonia. Se on mm. lihaa, kasviksia, vihanneksia, juureksia, maitotaloustuotteita, pähkinöitä, rasvaakin toki. Miksi tuo ei ole monipuolinen ruokavalio?

Vierailija
4/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

korvataan monipuolisesti kasviksilla? mitä jää pois, tärkeä tärkkelys?

Näitähän ei kaikki karpit käytä!

Vierailija
5/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki sukulaisestani: Viisikymppinen mies. Syönyt aina kevyesti; rasvatonta maitoa, kevytlevitettä, rasvatonta lihaa, kalaa jne. Harrastanut ikänsä liikuntaa. Ei ylipainoa, ei mitään sairauksia, ei sukurasitetta sydänsairauksiin. Ei ole koskaan tupakoinut ja alkoholin käyttö todella vähäistä.

Ja sai erittäin vakavan sydäninfarktin muutama viikko sitten.

Mikä meni pieleen?

Vierailija
6/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokonaan jättää hiilarit pois, ja pahimmassa tapauksessa korvaa ne rasvalla, niin ei kyllä hyvin käy. Ja aivotkin tarvitsee hiilareita...

Vierailija
7/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sitä kuitua pitää saada niin älyttömät määrät?

Ei perunaa _korvata_ rasvalla karppiruokavaliossa. Proteiinin ja kasvisten määrää lisätään. Mutta kyllä ihminen voi käyttää ihan normaalirasvaisia tuotteita, siis ei se RASVATTOMUUS ole mikään hyve. Rasvoja pitää saada, se, mitä ne on (käyttääkö leivontamargariineja transravoineen vai oikeaa voita) on sitten riippuvainen siitä, haluaako syödä puhdasta ja hyvää ravintoa vai teollista sontaa.

Vierailija
8/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt, niin niitä on muuallakin kuin perunassa ja vehnäjauhoissa...

Vierailija:

Jos kokonaan jättää hiilarit pois, ja pahimmassa tapauksessa korvaa ne rasvalla, niin ei kyllä hyvin käy. Ja aivotkin tarvitsee hiilareita...

Vierailija
9/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä millään muulla alkaa korvaamaan vaan elän ilman niitä. Hui kamala.

ps. en syö muuten edes riisiä, pelkästään vaan kamalia kasviksia.

Vierailija
10/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ruokasuositus ei suosittele rakentamaan ruokavalion perustaa perunasta, riisistä tai valkoisista jauhoista. Karppien parjaama ns. virallisterveellinen ruokasuositus sisältää täysjyväviljatuotteita (sisältäen leivät, pastan ja riisin), vihanneksia, hedelmiä, marjoja, hyviä rasvoja (esim. kasvi- ja kalaöljyt), vaalea liha (kala, kana), maitotuotteita. En tunne ketään, joka olisi lihonut ja voinut pahoin syötyään näitä ruoka-aineita. Sen sijaan monet eivät syö virallisten suositusten mukaisesti, vaan ateria koostuu huonoista rasvoista ja nopeista hiilihydraateista, kun pizzat, hampurilaisateria, sokeriset limut, karkit, jne. Nykyaikana vallitseva korkeaenergiainen napostelukulttuuri ja liikkumattomuus ovat suurin syy ylipainoon ja siitä johtuviin sairasteluihin.

Ja tuohon yhteen esimerkkiin, jossa viisikymppinen oli saanut sydäninfarktin. Joskus ihmiset sairastuvat terveistä elintavoista huolimatta. Taustalla voi olla esim. sydämen vajaatoiminta, diabetes, tms. Ja loppujen lopuksi, me emme voi olla täysin sataprosenttisen varmoja ihmisten elintavoista. Voimme elää käsityksessä, että henkilö syö terveellisesti ja liikkuu jne, mutta lopullista totuutta emme tiedä.

Vierailija
11/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut karppaamalla jo liki 20 kiloa pudotettua, olo on mainio ja verenpainelääkityksenkin olen saanut vähennettyä kolmannekseen entisestä. Ei vaivaa laktoosi-intoleranssi, ei närästä, ei väsytä! Väitän, että " virallisterveellisellä" , kaiken maailman E-koodeja sisältävällä vähärasvaisella ruokavaliolla on suurempi riski sairastua sydän- ja verisuonitauteihin kuin vähähiilarisella ruokavaliolla. Huom. VÄHÄhiilarisella, ei hiilihydraatittomalla tietenkään!

Vierailija
12/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luettelee karppiruokavalioon vihannekset, kasvikset ja juurekset:)

Eihän ne mitenkään sama asia ole;)

Vierailija
13/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Atkins kehotti välttämään pekonia ja muita prosessoituja lihoja. HK amerikkalainen pekonikin näyttäisi sisältävän jopa neljää erilaista E-koodia...

Vierailija
14/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tukkoinen olo aivoissa, jonkinlainen hitaus? Olen monen muunkin kuullut sanovan niin. Olen kokeillut karppaamista, minulle se ei sopinut, en enää keksinyt ruokalajeja. Mutta nykyisinkin, jos aterialla syön niukasti hiilareita, ja runsaammin kasviksia ja lihaa, niin tulee sellainen outo olo päähän.

Vierailija
15/15 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään karpit syö pekonia? Joka päivä? Joka aterialla? Jep.

Se, että syö JOSKUS pekonia, ei tee ihmisestä sen kummempaa. Se on se kokonaisvaltainen ruokavalio, joka merkitsee jotain. Esim. karppituttuni voi ihan hyvin syödä juhlissa täytekakkua ja pullaa, mutta tekee sitä _vain_ juhlissa. Muu syöminen, se jokapäiväinen on se mikä vaikuttaa... Niin ja ihan yhtä usein hän syö pekonia kuin minä, joka taasen en karppaa... Eli muutaman kuukauden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi