Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulostaako mun lauantai tylsältä verrattuna omaasi?

Vierailija
29.03.2025 |

- heräiltiin miehen kanssa ysin aikaan, vähän aikaa köllöteltiin vielä

- makoilin sohvalla ja selailin puhelinta 

- teini nousi myöhemmin, katsottiin yksi jakso White Lotus -sarjaa, syötiin aamupalaa siinä samalla

- siivoilin vähän kämppää, mies lähti käymään treeneissä

- lähdin oman ystäväni kanssa lenkille, oli mahtava aurinkoinen ilma tänään

- teini oli tehnyt ruokaa, josta riitti mulle ja miehellekin

- soitin toiselle lapsellemme, joka asuu nyt omillaan

- otettiin pienet torkut

- teini lähti käymään kaverillaan

- yritin lukea kirjaa, mutta ei huvittanut ja räpläsin puhelinta

- pesin pyykkiä, laitoin uutta kynsilakkaa ja mietittiin mieheni kanssa mitä syötäisiin illalla ja hän lähti käymään lähikaupassa

- teini tuli kotiin ja kiukutteli hetken jostain ja lähti huoneeseensa pelaamaan

Käydään vielä illalla saunassa, peuhataan vähän aikaa sängyssä ja sitten ne herkut, ehkä juon lasillisen. Voisi katsoa jotain leffaa. Ehkä vähän aiemmin nukkumaan kun kellot siirrellään. 

Aika tyypillinen ja rauhallinen lauantai meillä, viime viikonloppuna oli ystävän 50v. synttärit joista toivuttiin useampi päivä. Ensi viikonloppuna pitäisi auttaa ystävää muutossa. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sulla ei ole paljon vapaa-aikaa syöviä velvollisuuksia ja on sellaista valinnanvaraa tehdä mitä kiinnostaa. Siis oikein hyvä tilanne! Minäkin vähän odotan tuota elämänvaihetta, vaikka toisaalta nyt nautin tästä kun lapset on vielä pieniä. 

Ei ole velvollisuuksia enää samalla tavalla. Teini täyttää jo 17v. ja 20v.siskonsa asuu tosiaan omassa kämpässä, häntä käyn moikkaan varmaan huomenna.

Ollaan vähän päälle nelikymppisiä niin töitä on taas luvassa koko ensi viikko, vuosia tässä täysin lasten ehdoilla mentiinkin. Hyviä aikoja nekin. Nykyään on tosiaan vähän tylsääkin. ap

Vierailija
22/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää heräsin aamulla putkasta, siitä sit kävelin bussipysäkille ja yritin pummilla mennä keskustaan niin kuski tuli puolessa välissä matkaa ja heitti mut keskiovesta ulos isoon rapakkoon mahalleen. No, siitä sit lähdin hiihteleen siinä kohdalla olevaan kauppaan ja juoksukaljat otin niin vartijat otti kiinni ja soitti kytät ja sain sakot.

Soitin sit naisystävälleni niin sieltä vastasi joku huonosti suomea puhuva mies ja sanoin että "liisa ola suihku". No, jatkoin kävellen sit matkaa niin suojatiellä taksi ajoi ylitseni ja jatkoi vain matkaa. Sit tuli yks hemmo vastaan jolle olen velkaa ja veti mu turpaan ja ambulanssi vei mut siitä sairaalaan. Sieltä sit lähin kohti kotia niin se samat kytät jotka antoi mulle ne sakot näki mut ja veivät putkaan, pitivät pari tuntia ja päästivät pois, että kyllä mulla on ollut paljon tylsempi päivä ku sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sain unta vasta viiden maissa. Kova huoli omaisesta, joka oli yöllä leikkauksessa. Heräsin puoli kymmeneltä. Leikkaus oli mennyt hyvin.

- Kahvia naamariin. Poltin puolikkaan tupakin, maistui vehkeeltä. Pari viestiä sukulaisten kesken.

- Luin reilun tunnin verran uutisia

- Harjasin kissoja samalla kun katsoin tubesta yöllä kesken jäänyttä dokkaria. Karvoja lähtee ihan hemmetisti nyt kun turkit vaihtuvat.

- Kirjoitin hakemuksen kesän mittaiseen koulutukseen TE-keskuksen kautta.

- Söin mysliä ja banaanin

- Katselin voimattomana nurkkia täynnä kissankarvoja. Liikun nyt kepeillä, joten ei voi mitään. Olkoon.

- Tubesta vuorikiipeily- ja voimisteluvideoita. Olisipa kinttu kunnossa.

- Lisää uutisia. Mietin samalla aiheita ensi viikon dokkariprojektia varten.

- Tubesta tutoriaaleja tekoälyavusteiseen videotuotantoon

- Lisää kahvia. Näen uutissivuston kyljessä AV-palstan ja päätän tulla käymään.

- Jumahdan palstalle. Alkaa olla nälkä.

Vierailija
24/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ylipainoa AP:lla?

Vierailija
25/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin yöllä noin kolmen tunnin välein vessan ja juomaan. Samalla yritin olla yskimättä keuhkoja kokonaan ulos. Välillä olen istunut hetken tietokoneella, suurimman osan ajasta olen ollut sängyssä peiton alla ja lukenut vähän kirjaakin. Jokin aika sitten söin vähän ja nyt vatsa sitten vääntää. Kuume on vähän laskenut.

Olisiko jännittävämpi vaihtoehto?

Vierailija
26/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta. Vähän samaa meilläkin. Eikä sitä joka vkl jaksakaan sen ihmeempää. Kunhan lumet sulaa ja kesä tulee niin on taas puuhaa ja menoja joka viikonlopulle. 

Vierailija
27/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri tähän lauantaihini verraten suorastaan superaktiiviselta, koska olen psykiatrisella osastolla hoidossa ja täällä ei näin viikonloppuisin tapahdu MITÄÄN.

Vierailija
28/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo tylsää ole, ellei sulla itselläsi ole tylsää.

Itse nukuin pois univelkoja ja heräsin kahden jälkeen. Keitin kahvia ja tein ihanan kanasalaatin.

Jäin katsomaan televisiosta tulevaa Lego elokuvaa, joka osoittautui yllättävän viihdyttäväksi.

Nyt köllöttelen sohvalla ja silittelen kissaani. Myöhemmin menen saunaan.

Monen mielestä saattaa kuulostaa tylsältä, mutta ei mulla ole tylsää.

Vierailija
29/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mutta tylsä on usein kuitenkin ihan hyvä. Se kertoo, että ei ole mitään draamaa meneillään.