Ylipaino ja turvotus
Näin itsestäni tänään valokuvan ja olen lihonut sekä turvonnut valtavasti viime vuodesta. En ollut yhtään tajunnut että missä kunnossa olen kun on ollut sairastelua ja stressiä niin paljon.
Nyt pitää alkaa tekemään asialle heti jotain, liikunta on tuttu juttu ja pidän siitä mutta miten aloittaa reipas laihdutus sekä kunnonkohotus.
Toivon vain asiallisia vastauksia
Kommentit (51)
PÖÖÖÖÖÖRRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRÖRRRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saattaa olla se laihdutus vaarallista. Ehkä sitä muuttuu luonteeltaan yhtä vit tumaiseksi, kuin nuo laihat jotka kuittailee sulle pröötä ja läskien hyllyttelyä tässä ketjussa.
Olet varmasti todella ihrainen ja kuvottava näky :(
Pirtsakka hymy ja nauru asuvat tässä ketjussa :)
No niin veetit. Katotaan sitten 20 vuoden päästä, niin on teilläkin jo kaljamaha ja ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: voit tehostaa laihtumista hytkyttelemällä ja hyllyttelemällä ihrojasi. Voit tehdä sitä vaikka tv:n äärellä löhötessäsi: toinen käsi hytkyttelee toisen kyljen ihroja ja toinen käsi mättää sipsejä suuhuh. Muista välillä vaihtaa puolta.
Vinkki: voit poistua myrkyttämästä toisten hengitysilmaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin veetit. Katotaan sitten 20 vuoden päästä, niin on teilläkin jo kaljamaha ja ylipainoa.
Mä oon 45 ja absolutisti aina ollut, ja pitänyt itsestäni huolta. En ymmärrä miksi tuhoaisin itteni pikaruualla.
t. Veeti 45
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla se laihdutus vaarallista. Ehkä sitä muuttuu luonteeltaan yhtä vit tumaiseksi, kuin nuo laihat jotka kuittailee sulle pröötä ja läskien hyllyttelyä tässä ketjussa.
Eivät he laihoja ole. Heillä on ihraa yllin kyllin, mutta se on korvien välissä, eikä sitä tajua itse. Eikä se lähde laihduttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: voit tehostaa laihtumista hytkyttelemällä ja hyllyttelemällä ihrojasi. Voit tehdä sitä vaikka tv:n äärellä löhötessäsi: toinen käsi hytkyttelee toisen kyljen ihroja ja toinen käsi mättää sipsejä suuhuh. Muista välillä vaihtaa puolta.
Hih hih :)
Kylläpä sitä raivostutaan, kun yritetään neuvoa läskiä ihan hyvää hyvyyttämme.
sama
Paljon tuntuu olevan lapsia palstalla. Eikö nykyään ole lauantai-iltana parempaa tekemistä. Kattokaa vaikka Putousta. Siel oli se joku Jameksikin. Vähän kuin teidän esikuva tai kohtalo.
Suolaa vain 4 grammaa päivässä, niin turvotus lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih :)
Kylläpä sitä raivostutaan, kun yritetään neuvoa läskiä ihan hyvää hyvyyttämme.
sama
Te hyvää hyvyyttänne vattuilijat olette sohvan pohjalla makaavia entisiä tai nykyisiä koulukiusaajia. Jos ette makaa sohvan pohjalla, lojutte lähipubeissa kittaamassa kaljaa. Normaaliälyllä varustettu ihminen ei harrasta tuollaista sonnan suoltamista.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän.
Väärä neuvo. Vatsa ei ymmärrä syödyn kalorimäärää. Annoskokoa ei kannata pienentää vaan laimentaa annoksen kalorimäärää kasviksilla, hedelmillä, marjoilla ja sienillä. Keittoon enemmän kasviksia ja vähemmän kermaa ja voita. Lautaselle enemmän kasviksia ja vähemmän perunaa, riisiä ja pastaa. Jälkiruokia voi arkena korvata hedelmillä. Jäädytetty hedelmä- tai marjarahka on hyvä jäätelönkorvike. Sitä voi laittaa mehujäämuotteihin ja niistä on ainakin minulle tullut hyviä jäätelöpuikkoja. Teen hedelmä- tai marjarahkan sokerittomana.
Muista: sipsipussi ja suklaalevy ovat riskisijoituksia.