Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö tilanteita, joissa on vuosien seurustelun jälkeen menty naimisiin,vaikka jommallakummalla olisi tunteneita jotakuta muuta kohtaan?

Vierailija
29.03.2025 |

Tiedätkö tällaisia pareja, ja miten lopulta kävi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu. Olen itse erään avioituneen miehen tunteiden kohde. Hän kyllästyi odottelemaan, tapahtuisiko välillämme vielä jotain.

Kerro lisää. Mitä tapahtui?

Mies elätteli teini-ikäisestä asti toiveita, että meistä tulisi pari. Olemme siis tutustuneet toisiimme jo lapsuudessa.

Tunteita on ollut molemmin puolin ja pettämistäkin tapahtunut aikuisina, mutta minä en ole halunnut parisuhdetta hänen kanssaan. Syitä on monia.

Muutama vuosi sitten mies löysi uuden kumppanin, jolle lupasi katkaista välit minuun. On kuitenkin salaa viestitellyt aina silloin tällöin ja kertonut avoimesti olevansa epävarma nykyisestä suhteestaan.

Sittemmin mies piti radiohiljaisuutta ehkä kuukauden tai kaksi, sitä ennen oli tosiaan taas kokeillut kepillä jäätä, voisiko meidän välillämme olla vielä jotain.

Eilen mies otti taas yhteyttä ja kertoi menneensä naimisiin kumppaninsa kanssa, minkä lisäksi odottavat ensimmäistä lastaan. 😃

Vierailija
22/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin joskus yksinjäämisen pelosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu. Olen itse erään avioituneen miehen tunteiden kohde. Hän kyllästyi odottelemaan, tapahtuisiko välillämme vielä jotain.

Ei tapahdu.  Voit olla varma siitä.

Harvempi aviossa oleva mies jättää vaimonsa ja lapsensa.

Etsi vapaita miehiä.

Niitä ohimeneviä ihastuksia avioliitossa tulee molemmille, sekä vaimolle että miehelle.

Se kuuluu elämänmenoon.  Ei kukaan avioitunut kulje loppuelämäänsä silmät ummessa.

Mulla on mies, johon olen todella rakastunut. Tämä kuvailemani mies on sen sijaan jahdannut minua siitä asti, kun olimme yläasteikäisiä. Itse en ole ollut yhtä kiinnostunut hänestä. Enkä ole vieläkään, muun muassa juuri siksi, että hän on häpeilemättä pettänyt kaikkien kumppaniensa luottamuksen.

Vierailija
24/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Mitä tapahtui?

Mies elätteli teini-ikäisestä asti toiveita, että meistä tulisi pari. Olemme siis tutustuneet toisiimme jo lapsuudessa.

Tunteita on ollut molemmin puolin ja pettämistäkin tapahtunut aikuisina, mutta minä en ole halunnut parisuhdetta hänen kanssaan. Syitä on monia.

Muutama vuosi sitten mies löysi uuden kumppanin, jolle lupasi katkaista välit minuun. On kuitenkin salaa viestitellyt aina silloin tällöin ja kertonut avoimesti olevansa epävarma nykyisestä suhteestaan.

Sittemmin mies piti

radiohiljaisuutta ehkä kuukauden tai kaksi, sitä ennen oli tosiaan taas kokeillut kepillä jäätä, voisiko meidän välillämme olla vielä jotain.

Eilen mies otti taas yhteyttä ja kertoi menneensä naimisiin kumppaninsa kanssa, minkä lisäksi odottavat ensimmäistä lastaan. 😃

Mitkä Kauniit ja Rohkeat. Huh.

Vierailija
25/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sillä jos menee huonosti, on sopivasti luurin päästä saatava tunnekoukku toiseen usein se pelastava asia. 

Vaikka suhde olisi sopivan tyypin kanssa, silti. Osa tyhmyyttään viestittelee, tai yleensäkin epävarmana pitää kaikki ovet raollaan jos oma jättää, kuin varalta. 

Vierailija
26/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan rakastaa kahta?

Vierailija
27/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ovat edelleen yhdessä, namisiin on menty, talot hankittu ja jälkikasvuakin siunaantunut. Kun ei uskalleta erota paheksunnan ynnä muun vuoksi.

Vierailija
28/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään?

Ei kai muut ihmiset voi tietää, jos jonkun pariskunnan kohdalla näin olisikin ollut. Ei niistä tunteista yleisesti kertoilla. Joten jos omakohtaista kokemusta ei ole, ei kyllä sitten tiedä muitakaan.

Kyllä näitä joskus näkee ulospäinkin

Miten? (Ja toisaalta ketä kiinnostaa miettiä noin paljon muiden asioita.)

Vierailija
29/29 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään?

Ei kai muut ihmiset voi tietää, jos jonkun pariskunnan kohdalla näin olisikin ollut. Ei niistä tunteista yleisesti kertoilla. Joten jos omakohtaista kokemusta ei ole, ei kyllä sitten tiedä muitakaan.

Kyllä näitä joskus näkee ulospäinkin

Miten? (Ja toisaalta ketä kiinnostaa miettiä noin paljon muiden asioita.)

Ihmiset on kiinnostavia!