Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan että miehellä on iso penis

Vierailija
29.03.2025 |

En halua, että vaikutan pinnalliselta, mutta totuus on, että olen aina ollut kiinnostunut siitä, mitä seksuaalinen yhteensopivuus merkitsee minulle. Iso penis on vain tärkeä.

Hassua myöntää, että tosiaan tiedän, että se saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta minulle on tärkeää, että miehellä on iso penis.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koko kiehtoo palstan miehiä päivittäin ja ajoittain usean aktiivisen ketjun voimin. 

Aloittajan vulva saa olla ihan rauhassa 💋

Vierailija
102/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämmöinen 6cm täydessä juhlakunnossa iso?

Jäi vissiin ykkönen tosta edestä pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole munaani mitannut, mutta se palvelee minua hyvin. Saan sillä orkut naisten kanssa ja myös kuseminen onnistuu. Se riittää mainiosti!

Entä naiset,  saavatko he kanssasi vai oletko edes kiinnostunut muusta kuin omasta nautinnostasi?

Vierailija
104/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole munaani mitannut, mutta se palvelee minua hyvin. Saan sillä orkut naisten kanssa ja myös kuseminen onnistuu. Se riittää mainiosti!

Entä naiset,  saavatko he kanssasi vai oletko edes kiinnostunut muusta kuin omasta nautinnostasi?

Jokainen vastaa orgamistaan itse. 

M48, guru

Vierailija
105/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen haluaminen ole pinnallista. Jos sen sijaan etsisit kauniin näköistä k**llia, jonka koolla ei olisi väliä, se olisi pinnallista.

Itse olen lopettanut muutaman suhteen heti alkuunsa siinä vaiheessa kun olen esileikin aikana laittanut käden miehen housuihin ja todennut että voi s**tana.....

Sori mutta ei kiinosta.

Vierailija
106/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisen haluaminen ole pinnallista. Jos sen sijaan etsisit kauniin näköistä k**llia, jonka koolla ei olisi väliä, se olisi pinnallista.

Itse olen lopettanut muutaman suhteen heti alkuunsa siinä vaiheessa kun olen esileikin aikana laittanut käden miehen housuihin ja todennut että voi s**tana.....

Sori mutta ei kiinosta.

Ei niin. Jokaisella on mieltymyksiä kumppanin suhteen ja sille ei vaan voi mitään jos joku piirre ei kiinnosta tai kiinnostaa. Itsellä on todella iso kulli ja se kiihottaa tosi paljon kun nainen tykkää ja haluaa sitä isoa.

Vierailija
107/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on pieni penis joten ole automaatisesti ulos laskuistasi! KIITOS! 

Vierailija
108/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisipä oku nainen musta aisurinsa ja panisi isomunaisia bull/alpha miehiä samalla kun pitäisi minua siveysvyössä. Samalla kouluttaisi minua alistumaan näille miehille.

Vierailija
109/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tuntuu eniten kiinnostavan iso kalu.

Vierailija
110/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla ei ole mitään väliä. Emätin on tunnoton elin, ihan sama onko siellä tamponi tai joku muu. Klitoris on ihan eri paikassa.

No ei kyllä ole. Paikoillaan pysyessä tamponi ei tunnu, mutta kyllä laitto ja poisto tuntuvat. Ihan samalla tavalla emättimessä liikkuva peniskin tuntuu. Jos ei tunnu, niin mene lääkäriin.

Se tunto on lantiopohjan lihasten kohdalla, tarkkailepa ensi kerralla. Ja orgasmin saa klitoriksen avulla, ei emätintä söhimällä.

Niin, sinä et saa. Mutta on sellaisiakin naisia, jotka saavat orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
111/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tuntuu eniten kiinnostavan iso kalu.

Luulin että miehiä kiinnostaa pillu, pillun katselu, pillun nuoleminen, pilluun peneroituminen ja pillun tenhovoimasta toisille miehille todistaminen. 

M48, guru

Vierailija
112/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso reikä tarttee ison tapin. Eipä siinä mitään ihmeellistä.

Tai sitten pieni reikä joka haluaa paljon venytystä ja reijän täytteen, jotta tuntuukin jossain. Siksi vaimokin on halunnut isoa, kun kerran sai omakseen. Toki vaimo halunnut 20cm paksun kullin lisäksi myös vikkelän kielen ja näppärät sormet.  Ihmettelen näitä isokullisten juttuja että naiset kyselee ja olleet monen nainen kanssa??  Miten ihmeessä tietävät kullin koon ei multakaan ole kukaan tullut kullin koon takia kyselemään vaikka iso lepomitta onkin. Eikä ole montaa naista, kun nytkään ei ole pystynyt olemaan sinkkuna markkinoilla. Nuorenakin katkesi alkava poikamieselämä jo heti alkuunsa, eikä vaimo ole päästänyt kartsalle. 

Paten Regina Stories 483

Vikkelän kielen ja näppärien sormien merkitys suhteessa, missä nainen ei saa yhdyntäorgasmia.

Vierailija
113/150 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso reikä tarttee ison tapin. Eipä siinä mitään ihmeellistä.

Tai sitten pieni reikä joka haluaa paljon venytystä ja reijän täytteen, jotta tuntuukin jossain. Siksi vaimokin on halunnut isoa, kun kerran sai omakseen. Toki vaimo halunnut 20cm paksun kullin lisäksi myös vikkelän kielen ja näppärät sormet.  Ihmettelen näitä isokullisten juttuja että naiset kyselee ja olleet monen nainen kanssa??  Miten ihmeessä tietävät kullin koon ei multakaan ole kukaan tullut kullin koon takia kyselemään vaikka iso lepomitta onkin. Eikä ole montaa naista, kun nytkään ei ole pystynyt olemaan sinkkuna markkinoilla. Nuorenakin katkesi alkava poikamieselämä jo heti alkuunsa, eikä vaimo ole päästänyt kartsalle. 

Paten Regina Stories 483

Vikkelän kielen ja näppärien sormien merkitys suhteessa, m

Etpä taas jonne voisi olla enempää väärässä ja osoittaa tietämättömyyttäsi. Vaimoni sai juurikin em syistä tuhansia orgasmeja yhdynnöissä. Ymmärsin jo  nuorena, ettei isokaan kulli riitä yksinään orgasmien tuottoon. 

Vierailija
114/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se iso kulli viehättää useita naisia, aivan kuin tiukka pillu miehiä. Tai jokin ominaisuus siinä kullissa tai pillussa. Eräs naisystävä sormeili kulliani ja sanoi sen olevan ihanan suonikas tattipää. Sitten kiipesi ratsaille ja uskon että tykkäsi kun rouvan liikettä piti hillitä lanteilta ettei sattunut vahinkoa.  Vahinko kun rouva oli niin usean tatin perään että siitä ei mitään tullut pidemmän päälle. 

Vierailija
115/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä taas jonne voisi olla enempää väärässä ja osoittaa tietämättömyyttäsi. Vaimoni sai juurikin em syistä tuhansia orgasmeja yhdynnöissä. Ymmärsin jo  nuorena, ettei isokaan kulli riitä yksinään orgasmien tuottoon. 

Porukka ei ehkä veetuilisi niin paljoa, jos et tunkisi joka ikiseen ketjuun kertomaan, kuinka olet mahtavista mahtavin panomies (ja vaatimattomana muistat aina lisätä, että kullikin on sitten tosi iso). Ketjun alkuperäisellä aiheella ei ole mitään väliä, kun saat jutun kuitenkin jotenkin käännettyä mahtikulliisi ja maailmanluokan panotaitoihisi.

-eri

Vierailija
116/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka ei ehkä veetuilisi niin paljoa, jos et tunkisi joka ikiseen ketjuun kertomaan, kuinka olet mahtavista mahtavin panomies (ja vaatimattomana muistat aina lisätä, että kullikin on sitten tosi iso). Ketjun alkuperäisellä aiheella ei ole mitään väliä, kun saat jutun kuitenkin jotenkin käännettyä mahtikulliisi ja maailmanluokan panotaitoihisi.

-eri

Taitaa olla sama jonne joka jatkuvasti soittaa suutaan ja osoittaa tietämättömyyttään. Isolla kullillakaan ei tee mitään jos ensin saa naista tarpeeksi kiimaiseksi. Toisekseen mitä isompi kulli sen kaemmin pitää pillua valmistella ottamaan sitä vastaan. Ihan tunnettu asia. Siihen pillun nuoleminen ja sormetus on tehokkainta. Sanoisin vielä, että pakollista ja pakolllinen taito isokaluiselle, ettei yhdynnöistä tule kivuliaita. Sittenkin pitää osata käyttää kulliaan. Olen jo oppirahani maksanut ja oman vaimoni  saanut tyydytettyä, se riittää  mahtavuudesta. Muista naisista en sano mitään.

Vierailija
117/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla ei ole mitään väliä. Emätin on tunnoton elin, ihan sama onko siellä tamponi tai joku muu. Klitoris on ihan eri paikassa.

No ei kyllä ole. Paikoillaan pysyessä tamponi ei tunnu, mutta kyllä laitto ja poisto tuntuvat. Ihan samalla tavalla emättimessä liikkuva peniskin tuntuu. Jos ei tunnu, niin mene lääkäriin.

Se tunto on lantiopohjan lihasten kohdalla, tarkkailepa ensi kerralla. Ja orgasmin saa klitoriksen avulla, ei emätintä söhimällä.

Niin, sinä et saa. Mutta on sellaisiakin naisia, jotka saavat orgasmin yhdynnässä.

Mitä vettua nyt taas. Tottakai tuntuu, mutta ei siis mitenkään maatajärisyttävästi.Eli sama kun tyntäs sormen suuhun.

Vierailija
118/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

WORD!!!

Vierailija
119/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä kuitenkin on, että molemmat nauttii.

Mies ja muna.

Vierailija
120/150 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että naisella on ainavalmis tiukka pillu.

Näinhän se onkin, kun on ISO kalu, ja PAKSUUS on se juttu, pituus ei niinkään! Kaikki pillut on tiukkoja, toiset tiukempia kuin toiset ja nainen haluaa ja haluaa...<3

#storyofmylife

Mutta jos naiset saa valita, niin ottavat sekä pitkän että paksun. 

Veikkaan että pituus, ainakin yli 18 cm ellei jo aiemmin, alkaa olla jo monelle ongelmia ja jopa kipua tuottavaa. Paksuudessa tuskin niin herkästi ongelmia tulee. 

No eihän sitä pitkääkään ole pakko väkisin koko pituudelta sisään survoa.

Minusta pitkässä on juuri se hyvä puoli että monenlaiset asennot onnistuvat helpommin kun miehen ei ole pakko olla niin lähellä. Ei se pituus sinällään oikein miltään tunnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä