Haluan että miehellä on iso penis
En halua, että vaikutan pinnalliselta, mutta totuus on, että olen aina ollut kiinnostunut siitä, mitä seksuaalinen yhteensopivuus merkitsee minulle. Iso penis on vain tärkeä.
Hassua myöntää, että tosiaan tiedän, että se saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta minulle on tärkeää, että miehellä on iso penis.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ne useimmat naiset haluaa mutta vain vähemmistöllä miehistä on iso muna.
Isoja toosia löytyy naisilta enemmän.
normi penis on penis, pitempi peenis, vielä pitemp peeenis. Iso ja pitkä on PEEEEENIS
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Tunnen mieltymyksesi koska itsellä on tosi iso, noin 22-23cm. Suurella koolla olen saanut nykyään paljon naisia jotka tykkää isosta tai haluaa kokea isoa. Useimmat ovat tykämmeet tosi paljon.
työttömällä penalla kovat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun miehelläon 18.4cm ja välillä sekin sattuu.
Erittäin tarkasti mitattu. 👌🏻
Laserilla mittasin.
Iso reikä tarttee ison tapin. Eipä siinä mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pieni reikä joka haluaa paljon venytystä ja reijän täytteen, jotta tuntuukin jossain. Siksi vaimokin on halunnut isoa, kun kerran sai omakseen. Toki vaimo halunnut 20cm paksun kullin lisäksi myös vikkelän kielen ja näppärät sormet. Ihmettelen näitä isokullisten juttuja että naiset kyselee ja olleet monen nainen kanssa?? Miten ihmeessä tietävät kullin koon ei multakaan ole kukaan tullut kullin koon takia kyselemään vaikka iso lepomitta onkin. Eikä ole montaa naista, kun nytkään ei ole pystynyt olemaan sinkkuna markkinoilla. Nuorenakin katkesi alkava poikamieselämä jo heti alkuunsa, eikä vaimo ole päästänyt kartsalle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että naisella on ainavalmis tiukka pillu.
Näinhän se onkin, kun on ISO kalu, ja PAKSUUS on se juttu, pituus ei niinkään! Kaikki pillut on tiukkoja, toiset tiukempia kuin toiset ja nainen haluaa ja haluaa...<3
#storyofmylife
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se onkin, kun on ISO kalu, ja PAKSUUS on se juttu, pituus ei niinkään! Kaikki pillut on tiukkoja, toiset tiukempia kuin toiset ja nainen haluaa ja haluaa...<3
#storyofmylife
Mutta jos naiset saa valita, niin ottavat sekä pitkän että paksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pieni reikä joka haluaa paljon venytystä ja reijän täytteen, jotta tuntuukin jossain. Siksi vaimokin on halunnut isoa, kun kerran sai omakseen. Toki vaimo halunnut 20cm paksun kullin lisäksi myös vikkelän kielen ja näppärät sormet. Ihmettelen näitä isokullisten juttuja että naiset kyselee ja olleet monen nainen kanssa?? Miten ihmeessä tietävät kullin koon ei multakaan ole kukaan tullut kullin koon takia kyselemään vaikka iso lepomitta onkin. Eikä ole montaa naista, kun nytkään ei ole pystynyt olemaan sinkkuna markkinoilla. Nuorenakin katkesi alkava poikamieselämä jo heti alkuunsa, eikä vaimo ole päästänyt kartsalle.
Jeps, yksikään nainen (monet miehet kylläkin, olen panseksuaali...) ei ole ikinä ollut kalun koosta etukäteen kiinnostunut, useat ovat kuitenkin olleet iloisesti yllätyneitä ja muutamat vähän jännittäneetkin. Olen parantanut useamman orgasmittomasta kaudesta, yksi sai elämänsä ekan O yhdynnässä (oli etupäässä kyse kommunikaatiosta), monet eivät ole ikinä kokeneet näin paksua ja joillekin petite-tyyppisille suu/peppuseksi haasteellista ja muutenkin oltava tosi varovainen.
Naisten mukaan pienimulkkuiset ovat aina vinkumassa peppuseksiä: hommansa osaava panomies kyllä osaa hoonata vaikka toista laitaa, jos ei muuten muka saa tuntumaa! Itse olen mm fistannut viiden lapsen äitiä (ja minulla on isot kädet) joka oli hänen eka fistauksensa, hienosti upposi nyrkki. Olihan se pillu erittäin runsas, mutta silti homma oli molemmista erittäin nautinnollista, tunne kalussa hiukan enemmän herkkä ja silkkinen, pehmeä mutta ei missään tapauksessa löysä!
Mutta kyllä, paksu mulkku paras kunnon mulkutukseen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#storyofmylife
Mutta ei ota pitkää kokonaan mihinkään ruumiinaukkoonsa ja jos mies ei osaa varoa ja kuunnella, ei hommista tule kunnollista. :/
Miehet sen sijaan ottava metrinkin halkoa rectumiinsa ihan mieluusti. Se yksikin kuoli, kun otti hevoselta.
Kiinnostaa millainen vulva aloittajalla on. Runsaat sisemmät häpyhuulet vai olematon, vähäpätöinen viivapillu eli innie.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mulkku jää kakkoseksi nyrkin ja käsivarren kanssa
Mikäs siinä, kiva että tiedostat ja myönnät asian laidan. Toivottavasti olet löytänyt ja jatkossakin löydät sopivaa seuraa, joka on varsinkin kriittisiltä osin toiveidesi mukaista. Onko sitten merkitystä onko varustus luomu vai ympärileikattu?
Kohtuuden nimissä on odotettavaa että aloittaja, mikäli on nainen, kertoo omat vulvan dimensionsa. Meillä miehilläkin saattaa olla omat preferenssimme vulvan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuden nimissä on odotettavaa että aloittaja, mikäli on nainen, kertoo omat vulvan dimensionsa. Meillä miehilläkin saattaa olla omat preferenssimme vulvan suhteen.
Ei tää nyt vaikuta mitenkään peniksen kokoon! :D tee oma lankas ja mee sinne vinkumaan
Itse miehenä, jolla todella paksu penis (monet sanoneet, etteivät ole ikinä kokeneet mitään tämmöistä, tosin olen muutenkin uskomattoman hyvä seksissä...) tykkään kuitenkin kovasti isoista klitoriksista ja mikropenikset kiihottaa valtavasti, haluaisin otta suihin tyypiltä, jolla mikropenis ja valtavat spermalastit. :*
Myös normikulleissa toodella tärkeää, että terska on selkeästi kyrvän vartta paksumpi! Puikkomulkut ei kiihota!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää nyt vaikuta mitenkään peniksen kokoon! :D tee oma lankas ja mee sinne vinkumaan
Kysyn tämän ketjun aloittajalta jolloin uuden ketjun aloittaminen ei tule kuuloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
mun miehelläon 18.4cm ja välillä sekin sattuu.
Se onkin reilusti keskimittaa pidempi joten ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#storyofmylife
Veikkaan että pituus, ainakin yli 18 cm ellei jo aiemmin, alkaa olla jo monelle ongelmia ja jopa kipua tuottavaa. Paksuudessa tuskin niin herkästi ongelmia tulee.
Erittäin tarkasti mitattu. 👌🏻