Syökö joku veteen keitettyä kaurapuuroa? Miten pystytte?
Eikö ole todella köyhä ruoka? Miten saatte siitä maistuvaa?
Kommentit (73)
"Syökö joku maitoon keitettyä kaurapuuroa? Miten pystytte?"
Kyllä siihen tottuu. Joskus kiireessä sekoitin vain vettä ja hiutaleita ja mikroon.
Eiköhän siihenkin totu. Muistan kun opettelin juomaan rasvatonta maitoa. Piti vähän nieleskellä, mutta nyt menee kuin vettä vaan - lähes kirjaimellisesti.
Pakastemarjoja, hunajaa ja maitoa päälle. 🤪
Köyhänä opiskelijana söin. Söin kun ei muuta ollut.
En tiedä kaurapuurosta mutta tattarihiutaleisiin vettä ja mikroon pariksi minuutiksi.
Olen kerran keittänyt maitoon ja musta se ei ollut hyvää. Keitän veteen ja voisilmä kruunaa puuron.
Voita ja pakastemustikoita laitan puuron päälle. Menisi ilman mustikoitakin.
Raejuustoa, mustikoita ja cashew pähkinöitä lisäksi.
Se onkin hiton ekstremeä syödä kaurapuuroa.
Aina veteen. Joskus laitan hippusen suolaa mutta hyvin usein syön kaurapuuron sellaisenaan veteen keitettynä ilman suolaa, hilloa, marjoja, maitoa tai muuta lisuketta. Minusta se on hyvää niinkin. Muut eivät kyllä varmaan tykkäisi minun puurostani, koska keitän sitä normaalia lyhyemmän aikaa jotta puurohiutaleihin jää vielä vähän tuntumaa, inhoan liisterimäistä tai sosemaista puuroa.
Hieman voita, niin maistuu hyvältä.
Turkkilainen jugurtti on myös hyvä kyytipoika.
Vielä marjoja jugurtin lisäksi, niin herkkuaamiainen on valmis!
Veteen tehtynä kaurapuuro on parasta ja reilu silmä rypsiöljyä ja eikun ääntä kohti!
Käytän syömiseen lusikkaa. Kannattaa sinunkin kokeilla. Puuroa lusikkaan, suu auki, lusikka suuhun, suukiinni, nielaisu. Toistetaan kunnes puurolautanen on tyhjä.
Minä syön. Lisään siihen taateleita, raejuustoa ja maapähkinävoita.
Normaalisti laitan kaurapuuroon puolet vettä ja puolet maitoa. Joskus olen kokeillut tehdä täysveteen, ja suoraan sanottuna yllätyin kuinka vähän makueroa oli. Toki eron huomaa, mutta ei merkittävästi.
Nyt on mennyt kolme aamua etten ole keittänyt (veteen) kaurapuuroa ja vatsa huutaa sitä. Aamulla sitten. Ja laitan vain suolaa ja voisilmän puuroannokseeni.