Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielenmaisema

Vierailija
29.03.2025 |

Kirjoitan tänne toivoen, että joku samaa kokenut (nainen) osaisi neuvoa tilanteeseeni toivoa, järkeä. Oma olo on toivoton.

Olen vuoden ajan ollut suhteessa miehen kanssa. Mies on vanhempi, hänellä on takanaan avioliitto lapsineen, useita suhteita. Mies ei ole erityisen hyvännäköinen mutta työurallaan aina pärjännyt, sitä priorisoinut. Hänellä on pettämistaustaa.

Niinpä mekin koimme tässä suhteessa pettämisen: mies teki sen minulle. En pääse asiasta yli. Olen alkanut syyttämään itseäni siitä, että en voi vain antaa asian olla. Toisinaan arki tuntuu loistavalta ja sitten yhtäkkiä petos palaa mieleen, tuntuu että pohja koko suhteelta tippuu. Mies ei halua enää keskustella teostaan, uhkaa erolla joka kerta, kun aloitan keskustelun menneestä. Oma tavoitteeni on selvittää mennyt, saada luottamus jälleen miehen ajatteluun. Teoissa mies on kyllä osoittanut sen, ettei petä.

Mitähän mieheni päässä liikkuu, ennen kaikkea mietin hänen todellisia odotuksia tältä suhteelta? Väittää, että suhtautuu minuun vakavasti, mutta jos asia ei olekaan niin, kun on tavallaan jo kokenut kaiken menneisyydessään...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä