Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tai mikä on ollut elämäsi pahin nujertaja?

Vierailija
29.03.2025 |

?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä on nämä sekopäät jotka täällä hokee arvosta äitiäsi ja isääsi, vaikka ei olisi edes mitään syytä arvostaa?

Varmaan omat vanhempansa lapsuudessa tai nuorena menettäneitä joille on jäänyt lapsenomainen suhde vanhempiin, vanhemmat on aina parhaita supersankareita joissa ei ole mitään vikaa, ja kuvittelevat kaikilla muillakin olevan näin.

Vierailija
82/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden perhe, varsinkin vanhempi sisarus.

Oletko koskaan miettinyt, että ehkä olet ansainnut kohtelusi

Oletko ajatellut, että olet masokistinen ja haet näillä kommenteillasi itseasiassa sitä, että sinua haukutaan? Enemmän kuin toisen pahaa mieltä.

Sinuna hakisin apua itserankaisuun.

Kyseessä oli kysymys, ei toteamus että x olisi ansainnut jotain. Taidat olla vähän yliherkkä, mistä saattaapi johtua tuollaiset ongelmatkin. Kannattaako kaikkea tulkita negatiivisesti, just saying...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pahimpia ollut kelan ja työkkärin virkailijat sillon kun tarvinnut asioida siellä.toisaalta karma iski,paikallinen kela suljetaan tänä vuonna ja muutama te virkailija joutui poliisitutkintaan muutama vuosi sitten... uskon et pahantekijä maksaa,se on raamatullinen periaate.

mun periaate on se ,että nousen aina jotenkin,periksi en anna ja pahat ihmiset ghoustaan heti ,oli kyse vaikka sukulaisesta tai virkailijasta.

paistaa se päivä risukasaankin ja joskus onni voi osua omalle kohdalle.

Vierailija
84/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen itseni keksimällä valheita itsestäni ja saanut itseni uskomaan niihin.

Vierailija
85/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen.

Vierailija
86/86 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni.

Ikisinkku M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan