Sugar-daddy suhde on alkanut hävettämään
Olen ollut suhteessa sponsoroivan viisikymppisen miehen kanssa. Välillä on ollut muitakin vastaavia suhteita, ei seksiä mutta seuranpitoa ja flirttailua jota kautta olen saanut edettyä urallani ja sopimuksia, keikkoja.
Eilen luonani kävi aika ylipainoinen viisikymppinen setämies ja heräsin tilanteeseen ja kysyin itseltäni mitä hittoa teen. Työnsi kielensä suuhuni ja hoki että hyvä tyttö kun olin hänen allaan.. Iski itseinho ja kuvotus.
Mitä teen, pääsenkö tästä vielä eroon? Olen riippuvainen lisätuloista ja tästä elämäntavasta.
Kommentit (12)
Pyydä häntä piiskaamaan sinua, niin et halua enää tavata häntä.
Paha sanoa, itselle ei ole tullut mieleenkään myydä itseäni rahasta. Jos lisätuloja tarvitset niin pitäisikö vaihtaa setää?
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, itselle ei ole tullut mieleenkään myydä itseäni rahasta. Jos lisätuloja tarvitset niin pitäisikö vaihtaa setää?
Kysymys ei ole itsensä myymisestä vaan suhteesta. Perinteisissäkin suhteissa naiset saavat taloudellisia etuja.
-ap
Mitä ihmeen etuja naiset saa perinteisessä suhteessa. Mä ainakin oon aina käynyt itse töissä ja no hommannut myös extratuloja mutta niitä rahoja myös käytellyt. En ikinä oo ollu miehen lompakolla. Ja ollaan oltu 20v yhdessä
Mulla vähän sama, olen 22 vuotias ja eilen illalla viimeksi annoin rimjobin 59 vuotiaalle miehelle ja sitten nai takaa ja lopuksi laukesi suuhuni, mietin siinä, onko raha tämän arvoista?
Aiheesta hävettää, ehkä kannattaa lopettaa jos kantti ei kestä
Hakeudu suhteisiin vain sellaisten kanssa, mielllään vain yhden, jonka kanssa on kemiaa. Jos saat lahjoja häneltä niin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole itsensä myymisestä vaan suhteesta. Perinteisissäkin suhteissa naiset saavat taloudellisia etuja.
-ap
Selittele miten tahdot, mutta kyllä tuo on itsensä myymistä.
Normaalissa parisuhteessa eletään tasa-arvoisesti ja kumpikin maksaa elämisen kuluja. Mä en ainakaan ole koskaan alkanut suhteeseen taloudellisista syistä vaan kyse on ihan ollut tunteista. Katsos kun mä en ole mikään huo ra. Mä olen aikuinen töissä käyvä nainen joka voi kyllä maksaa ihan itse menonsa. Sulla on vastenmielinen ajatusmaailma.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ai, en minä ole mitään taloudellisia etuja saanut. Ihan on kaikki maksettu puoliksi vaikka minulla on ollut pienemmät tulot. Toki kahden aikuisen taloudessa tulee säästöjä sinkkutalouteen verrattuna mutta kyllä ne samat edut saa silloin miehenikin.
Omalla kohdalla ei ole tuota ap:n ongelmaa. Oma daddy on aika hyvässä kunnossa ikäisekseen ja kun vielä satun nauttimaan alistumisesta, alkaa alapäässä sykkimään kun daddy antaa kielisuudelmia tai ottaa mut lähetyssaarnaajassa ahneen omistavasti. Miksi pitää valita daddy, joka ei kiihota? N20
Yöks on aina vaan yöks. Koita unohtaa.