Mies väittää että naiset pitävät siivoamisesta
Kommentit (16)
Tällainen virheellinen mielikuva varmaan syntyy koska vaikka inhoan siivoamista, enemmän inhoan elämistä paskan keskellä.
Mies manipuloi vaimoaan, että tämä siivoaisi hänenkin puolesta. Mieheni puolestaan väitti, että kotityöt ovat naiselle harrastus, olen hiukan eri mieltä. Näillä kaikilla toteamuksilla miehet yrittävät välttää kotitöiden tekemisen ja saada ne sälytettyä vaimolle. Sen lisäksi vaimon pitää pitää yksin huolta lapsista ja tietenkin käydä työssä ansaitsemassa. Tasa-arvossa on paljon tekemistä Suomessa, tämä on vain yksi esimerkki sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen virheellinen mielikuva varmaan syntyy koska vaikka inhoan siivoamista, enemmän inhoan elämistä paskan keskellä.
Pidän siivoamisesta juurikin lopputuloksen takia. Mutta mieluusti kyllä palkkaisin jonkun muun tekemään sen puolestani.
Mies joko valehtelee ja manipuloi tuolla väittämällä. Tai sitten on tyhmä jos kuvittelee että naiset noin yleisesti pitäisivät siivoamisesta.
kumpi pahempi manipuloiva vai tyhmä mies ?
Vierailija kirjoitti:
Mies manipuloi vaimoaan, että tämä siivoaisi hänenkin puolesta. Mieheni puolestaan väitti, että kotityöt ovat naiselle harrastus, olen hiukan eri mieltä. Näillä kaikilla toteamuksilla miehet yrittävät välttää kotitöiden tekemisen ja saada ne sälytettyä vaimolle. Sen lisäksi vaimon pitää pitää yksin huolta lapsista ja tietenkin käydä työssä ansaitsemassa. Tasa-arvossa on paljon tekemistä Suomessa, tämä on vain yksi esimerkki sen puutteesta.
Sinun omilla valinnoillasi ei ole mitään tekemistä taas-arvon kanssa.
Eikä sinun miehesi ole kaikki miehet, jos sinulla sellaista edes on
En pidä siivoamisesta. Olen alunperinkin pakottanut miten siivoamaan yhdessä.
Miehen ex on näytellyt täydellistä kotirouvaa ja valehdellut päin naamaa tai sitten mies on itse keksinyt tuon. Negatiivinen ihminen voi myös ymmärtää väärin sen, jos positiivinen tekee työt hymyssä suin. Se ei ole sen merkki, että työstä nauttii.
Naiset siivoavat itse uhriutuaakseen ja koska mikään mitä mies tekee, ei koskaan kelpaa naisilla
Vierailija kirjoitti:
Naiset siivoavat itse uhriutuaakseen ja koska mikään mitä mies tekee, ei koskaan kelpaa naisilla
Kelpaa se, mutta ei aina riitä. Siivous kerran viikossa on eri asia kuin kerran vuodessa. Miesten tahti ei yleensä riitä. Hommat kasaantuu!
Monilla tuntuu olevan milloin mitäkin asiaa koskien väärät mielikuvat ja yleistävät. Eivät tiedä kuinka väärässä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun potkaisee sen sotkijan ovesta ulos lopullisesti.
Onko taas kevätverhojen ja sisustuksen uusimisen aika? Tuikkukupit pois ja pampaheinää vaasiin?
Mä väitän et ei ole miestä.