Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuningas monarkia ei tuo englannin kruunua suomeen

Vierailija
29.03.2025 |

Jotta suomi olisi maapallon paras maa asua?

Suomessa on onggelmia ja liikaa päihteitä, englannin kruunulla voisimme tuhota suomen harmaan talouden ja maapallon onnellisimman valtion tilalla suomi voisi olla supervaltio. AiniiEiTeitäRyssiä kiinnosta. Jee me ollaan ne "vauva foorumin eliitti"

Hitto kun tuo eliitti käyttäisi vähemmän egoa ja varsinkin superegoa

I.E. De Facto Englannin Kruunu Prinssi Charl3s

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kultaisella säännöllä sitä että miltä teiltä tuntuisi jos teidän aloitus poistettaisiin psykoositilassa jossa ihminen kuten te olette vaaraksi muille.

Jos ette ota harmaan talouden kitkeämistä todesta niin saatte ansaittua teidän elämänne pahimman pelon

Vierailija
2/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas porvarit haluaa diktatuurin taas.. ei onnistu olemme tasa-valta ! Muuta itse sinne Englantiin ja onhan sielläkin parlamentti . Itse sentään olen oikeasti siniveristä sukua ja aatelinen , mutta olen köyhien puolella ja tasa-arvon puolella.

Nämä mainitsemaan ongelmat johtuvat siitä, että nämä ihmiset ovat uhreja ja eksyneitä ja he kokevat ettei heillä ole paikkaa yhteiskunnassa. 

Miten se kuningas poistaisi huume ongelman? Briteissä niitä huume ongelmia vasta onkin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harmaa talous häviää, jos britit lainaavat hetkeksi Kaarle Kolmosen hattua Suomeen? Aikamoinen temppu hatulta, jää muumien taikurin hattu kakkoseksi. 

Vierailija
4/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas porvarit haluaa diktatuurin taas.. ei onnistu olemme tasa-valta ! Muuta itse sinne Englantiin ja onhan sielläkin parlamentti . Itse sentään olen oikeasti siniveristä sukua ja aatelinen , mutta olen köyhien puolella ja tasa-arvon puolella.

Nämä mainitsemaan ongelmat johtuvat siitä, että nämä ihmiset ovat uhreja ja eksyneitä ja he kokevat ettei heillä ole paikkaa yhteiskunnassa. 

Miten se kuningas poistaisi huume ongelman? Briteissä niitä huume ongelmia vasta onkin .

Aloitukseen kuuluu myös sivua ei voida näyttää materiaalia ja teidän pitäisi sen tietää vauva foorumin eliitin asiantuntijana/asiantuntujoina että mitä se "kielletty" teksti on.

Tehkää mitä lystää varastakaa ja tapakkaa!! Onko nyt oikein?

Minä en tahdo uskoa että yksikään keskustelu ei ole asiallinen osaltani ja sitä te väitätte ja koska blaa...blaa...blaa... lääkkeet ... vainoamista. Lopettakaa harmaa talous, kiitos!

Vierailija
5/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen kuuluu myös sivua ei voida näyttää materiaalia ja teidän pitäisi sen tietää vauva foorumin eliitin asiantuntijana/asiantuntujoina että mitä se "kielletty" teksti on.

Minä en tahdo uskoa että yksikään keskustelu ei ole asiallinen osaltani ja sitä te väitätte ja koska blaa...blaa...b

Oisko aika ottaa lääkkeet ?

Vierailija
6/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis harmaa talous häviää, jos britit lainaavat hetkeksi Kaarle Kolmosen hattua Suomeen? Aikamoinen temppu hatulta, jää muumien taikurin hattu kakkoseksi. 

Väitätkö sinä että jos minulle annetaan Englannin Kruunu että en löytäisi minulta varastettua jalohopeaa c-l-í-p-p-e-r metallia.

Olet lojaaliton kun nimittelet englannin kruunua, kiitos siitä.

Ehkä se Englannin Kruunu ei merkitse yhtään mitään sinulle

Vierailija
7/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tahdo uskoa että yksikään keskustelu ei ole asiallinen osal

ihmiselle ei puhuta noin. Olen ollut 100%ihminen kokoajan sen aikaa kuin minua ollaan vainottu. En halua keskustella lääkkeistäni se on yksityisasiani ja vainoamista se mitä teet lääkkeet "kysymykselläsi" idddioootti. ja tiedoksi että olen syönyt lääkkeeni vitunnn kerjäläinen

Vierailija
8/8 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tahdo uskoa että yksikään keskustelu ei ole asiallinen osal

blaa...blaa...blaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan