Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!
Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva.
Kommentit (316)
Kuka menee ystävän lapsen ristiäisiin ylipäätään?
No vaikka sellainen, jota on pyydetty ystävän lapsen kummiksi. Ei ole mitenkään harvinainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalsalla kommentoidaan aloitusta. Se, että lainaan sinun viestiäsi ei tarkoita, että minun pitää länkyttää ohi aiheen.
Okei, internet on sinulle uusi ja vieras asia. No ei se mitään, oppia ikä kaikki 👍
Niin, että internet on uusi ja vieras asia, koska en toimi niin kuin sinä haluat vaan keskustelen ketjun aiheesta? No ei se mitään. Voidaan me niinkin sopia, jos se helpottaa oloasi.
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut tapana kommentoida nimenomaan sitä asiaa jota lainaa, eikä vaan lainata jotain random tekstipätkää ja kuitenkin sitten keskustella jostain muusta.&nbs
Voi poikapieni. Ihan on kuule normaalia toimintaa, että vauvapalstalla keskutellaan ketjun aiheesta eikä luoda mitään omia sääntöjä siitä, mitä miten saa tai ei saa toimia. Näin on ollut jo vuodesta 1998, kun tämä palsta perustettiin. Se, miten sinä toimit muualla internetissä ei muuta vauvapalstan tapoja.
Ei ole. Sen voit todeta avaamalla ihan minkä tahansa ketjun tältä palstalta.
Mun eka lapsen ristiäisissä oli isovanhemmat (4hlöä), kummit (3 hlöä) ja pappi. Sekä minä ja mies tietenkin. Toisen lapsen ristiäisissä ei ollut tuonkaan vertaa, kun kummeja laitettiin vain 2, joista toinen ei päässyt. Eli oli isovanhemmat ja 1 kummi + pappi, me lapsen vanhemmat ja isoveli. Ja olishan meillä läheisiä sisaruksia ja serkkuja ketä kutsua, mut mitä suotta, en ole ajatellut et pitäis olla porukkaa ristiäisissä. En oo myöskään ollu kenenkään sisaruksen lasten ristiäisissä, ellen ole ollut kummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalsalla kommentoidaan aloitusta. Se, että lainaan sinun viestiäsi ei tarkoita, että minun pitää länkyttää ohi aiheen.
Okei, internet on sinulle uusi ja vieras asia. No ei se mitään, oppia ikä kaikki 👍
Niin, että internet on uusi ja vieras asia, koska en toimi niin kuin sinä haluat vaan keskustelen ketjun aiheesta? No ei se mitään. Voidaan me niinkin sopia, jos se helpottaa oloasi.
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut tapana kommentoida nimenomaan sitä asiaa jota lainaa, eikä vaan lainata jotain random tekstipätkää ja kuitenkin sitten keskustella jostain muusta.&nbs
Lapsi lukee ketjun otsikon niin ei tule tuolla tavalla yllätyksenä, mistä täällä keskustellaan. Ei ole vaikeaa. Jopa sinä pystyt siihen kun oikein kovasti tsemppaat.
En nyt keksi yhtään syytä miksi lasteni pitäisi lukea tämän ketjun otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee ystävän lapsen ristiäisiin ylipäätään?
No vaikka sellainen, jota on pyydetty ystävän lapsen kummiksi. Ei ole mitenkään harvinainen asia.
Jos luit kommenttia eteenpäin, niin tämä tuli esille seuraavassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut tapana kommentoida nimenomaan sitä asiaa jota lainaa, eikä vaan lainata jotain random tekstipätkää
Totta. Sinunlaisiasi ohi aiheen jankuttavia ylisveetejä on täällä valitettavan paljon nykyisin. Ja sitten te lapset vielä ihmettelette, miksi osa kirjoittajista ymmärtää pysyä ketjun aiheessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut tapana kommentoida nimenomaan sitä asiaa jota lainaa, eikä vaan lainata jotain random tekstipätkää
Esimerkiksi siksi, että sinä lapsipieni ymmärtäisit, miksi se täti kommentoi ap:n miesystävää eikä sinun serkkuasi.
Jos luit kommenttia eteenpäin, niin tämä tuli esille seuraavassa lauseessa.
En jaksanut lukea metrin mittaista vuodatusta. Mutta voi sitä ystävän lapsen ristiäisiin mennä muistakin syistä. Vaikka siksi, että ystävä on sinut sinne kutsunut. Minulla ainakin on pari niin läheistä ystävää, että olen ollut (kutsuttuna) mukana heidän kaikissa perhejuhlissaan, vaikka olen vain yhden lapsen kummi.
Totta. Sinunlaisiasi ohi aiheen jankuttavia ylisveetejä on täällä valitettavan paljon nykyisin. Ja sitten te lapset vielä ihmettelette, miksi osa kirjoittajista ymmärtää pysyä ketjun aiheessa :D
En tiedä edelleenkään kenen lapsista sinä jatkuvasti puhut, pitäisikö tässä huolestua jotenkin? Joka tapauksessa aiheen ohi jankuttamista on lainata jonkun viestiä jos ei kommentoi kyseistä viestiä. Mutta nyt onneksi sinäkin tiedät tämän, niin et jatkossa ehkä tee enää samaa mokaa 👍
Mamma on saanut kerran elämässään munaa ja nyt sitä kiukuttaa, kun se munanjatke ei tahdo lähteä miksikään näyttelypokaaliksi sukujuhliin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut tapana kommentoida nimenomaan sitä asiaa jota lain
Esimerkiksi siksi, että sinä lapsipieni ymmärtäisit, miksi se täti kommentoi ap:n miesystävää eikä sinun serkkuasi.
Miten minun serkkuni liityvät tähän keskusteluun millään tapaa? Mitä oikein hourit? Onko sinulla kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Mun eka lapsen ristiäisissä oli isovanhemmat (4hlöä), kummit (3 hlöä) ja pappi. Sekä minä ja mies tietenkin. Toisen lapsen ristiäisissä ei ollut tuonkaan vertaa, kun kummeja laitettiin vain 2, joista toinen ei päässyt. Eli oli isovanhemmat ja 1 kummi + pappi, me lapsen vanhemmat ja isoveli. Ja olishan meillä läheisiä sisaruksia ja serkkuja ketä kutsua, mut mitä suotta, en ole ajatellut et pitäis olla porukkaa ristiäisissä. En oo myöskään ollu kenenkään sisaruksen lasten ristiäisissä, ellen ole ollut kummi.
Sama juttu. Tilaisuus pidettiin pienellä porukalla.
Yli-innokas äitini intti, että " No miksei kaksi sisarustani perheineen ole kutsuttu ja miksi ne ei saa tullaaaaaaaa?
Siinä olis pitänyt löytää istuimia sitten 8 lisähenkilölle. Molemmilla sisaruksella 4 hengen perhe.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edelleenkään kenen lapsista sinä jatkuvasti puhut, pitäisikö tässä huolestua jotenkin? Joka tapauksessa aiheen ohi jankuttamista on lainata jonkun viestiä jos ei kommentoi kyseistä viestiä. Mutta nyt onneksi sinäkin tiedät tämän, niin et jatkossa ehkä tee enää samaa mokaa 👍
Ja miten tuo liityi ketjun aiheeseen eli ap:n miesystävän haluttomuuteen osallistua ristiäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan internet vaikuttaa sinulle vieraalta asialta koska et toimi kuten internetissä normaalisti toimitaan. Ihan jostain tuolta 80-luvun nyytisten netiketin ajoilta on ollut
Mietipä sitä, lapsipieni. Sitten hampipesulle ja reippaana poikana unten maille! Äiti antaa sulla kaaakkaota jos oikein kiltisti olet <2
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni. Ei se ole mikään moka, että osaa pysyä ketjun aiheessa eikä kuvittele, että ne omassa mielikuvitusmaailmassa luodut säännöt ovat joku kaikkien noudattama yleismaailmallinen ohje. Jos ketjun aiheena on Voice of Finland, se ketjun aihe ei muutu, vaikka sinä vänkäisit väliin jotain "mutkun MÄ HALUUUNNNN niin sun pitää tehdä niin kuin MÄ HALUUUNN" ulinoitasi.
Nyt olisi varmaan oikeasti hyvä hetki laittaa se korkki kiinni, tai ainakin edes opetella lainaamaan niitä viestejä 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tuo liityi ketjun aiheeseen eli ap:n miesystävän haluttomuuteen osallistua ristiäisiin?
Ei mitenkään. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni. Ei se ole mikään moka, että osaa pysyä ketjun aiheessa eikä kuvittele, että ne omassa mielikuvitusmaailmassa luodut säännöt ovat joku kaikkien noudattama yleismaailmallinen ohje. Jos ketjun aiheena on Voice of Finland, se ketjun aihe ei muutu, vaikka sinä vänkäisit väliin jotain "mutkun MÄ HALUUUNNNN niin sun pitää tehdä niin kuin MÄ HALUUUNN
No onhan se toki juurikin sitä.
Lapsi lukee ketjun otsikon niin ei tule tuolla tavalla yllätyksenä, mistä täällä keskustellaan. Ei ole vaikeaa. Jopa sinä pystyt siihen kun oikein kovasti tsemppaat.