Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!

Vierailija
28.03.2025 |

Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva. 

Kommentit (316)

Vierailija
281/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi yksi ei tajua sitä, että kun hän klikkaa "lainaa - palkkia, niin silloin kommentoidaan sitä lainattua viestiä.

Ja kalloon se ei mene sille, vaikka ratakiskosta on väännetty.

Sen pitäis nyt laittaa korkki kiinni.

Tajuan kyllä, kultaseni. Siinä samalla voin myös kommentoida ketjun aihetta, jos haluan. Ymmärrän, että tätä on ylivoimaisen vaikeaa hahmottaa, kun aivoissa ei riitä kapasiteetti kahden asian samanaikaiseen tekemiseen. Sellaista se on teillä ylisveeteillä. Ei ole helppo elämä tuokaan. 

Vierailija
282/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Ketjun aiheena on ap:n miehen haluttomuus osallistua ristiäisiin. Todella moni on osannut kommentoida sitä aihetta. Sitten tulit sinä vänkäämään, että yhtäkkiä pitääkin ruveta kommentoimaan sinun viestejäsi eikä enää saa keskustella ketjun aiheesta. MIKSI`?

Mitä oikein sekoilet? Jos et halua kommentoida minun viestejäni, niin älä kommentoi niitä. 

Ihan yritän kertoa, mikä ero on ketjun aiheella ja sillä, mitä sinä sönkkäät. Sinähän täällä et tajunnut, että ihminen voi kommentoida ketjun aihetta, vaikka hän sattuisi lainaamaan samalla sinun viestiäsi. Oletko ensimmäistä kertaa elämässäsi keskustelupalstalla vai miten tämä voi olla sinulle noin vaikea asia`?

Onko sinulla joku sairaus? Kirjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, miesystävällä tuli norovirus.

Vierailija
284/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Ketjun aiheena on ap:n miehen haluttomuus osallistua ristiäisiin.

Miksi sitten postaat tällaisia viestejä täysin ohi aiheen?

Ihan sinun iloksesi mussukkani <3 Ethän sä voisi kommentoida noin nokkelasti, jos mä en tarjoaisi syöttiä. 

OK. Vaikeaa tosin sitten ymmärtää miksi mussutat ohi aiheen menevistä viesteistä, mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
285/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi varmaan oikeasti hyvä hetki laittaa se korkki kiinni, tai ainakin edes opetella lainaamaan niitä viestejä 😂👍

Miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

Voooi, lapsi keksi uuden leikin <3 Ja nyt se varmaan muna pystyssä rientää kommentoimaan tähänkin hienosti copy.-pastella "tuottamansa" tekstin <3

Se osasi copypasteta jo toisen kerran. Onpa siitä tullut taitava poika! 

Vierailija
286/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi yksi ei tajua sitä, että kun hän klikkaa "lainaa - palkkia, niin silloin kommentoidaan sitä lainattua viestiä.

Tajuan kyllä, kultaseni. Siinä samalla voin myös kommentoida ketjun aihetta, jos haluan. Ymmärrän, että tätä on ylivoimaisen vaikeaa hahmottaa, kun aivoissa ei riitä kapasiteetti kahden asian samanaikaiseen tekemiseen. Sellaista se on teillä ylisveeteillä. Ei ole helppo elämä tuokaan. 

Oletko oikeasti noin tyhmä vai trollaatko vaan?

Vierailija
287/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä en enää lähde mukaan miehen suuren suvun juhliin. Mies mukavana seuramiehenä kokoontui melko pian veljiensä, setiensä ja serkkujensa kanssa muistelemaan menneitä jonnekin erilleen muista. Minä introverttinä hengailin jossain taustalla vähän orpona, ja jotenkin aina jouduin kahvikeitto- tai muihin keittiöhommiin vaikka olin luullut tulleeni paikalle kutsuttuna vieraana. Joo ei kiitos enää, mieluummin jään kotiin. Ihmetelköön sukunsa rauhassa. 

Vierailija
288/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Ketjun aiheena on ap:n miehen haluttomuus osallistua ristiäisiin. Todella moni on osannut kommentoida sitä aihetta. Sitten tulit sinä vänkäämään, että yhtäkkiä pitääkin ruveta kommentoimaan sinun viestejäsi eikä enää saa keskustella ketjun aiheesta. MIKSI`?

Mitä oikein sekoilet? Jos et halua kommentoida minun viestejäni, niin älä kommentoi niitä. 

Ihan yritän kertoa, mikä ero on ketjun aiheella ja sillä, mitä sinä sönkkäät. Sinähän täällä et tajunnut, että ihminen voi kommentoida ketjun aihetta, vaikka hän sattuisi lainaamaan samalla sinun viestiäsi. Oletko ensimmäistä kertaa elämässäsi keskustelupalstalla vai miten tämä voi olla sinulle noin vaikea asia`?

Onko sinulla joku sairaus? Kirjolla?

Yritätkö kertoa, ettei sulla ole enää mitään argumentteja ja pitää vaihtaa aihetta?

Vierailija
289/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi varmaan oikeasti hyvä hetki laittaa se korkki kiinni, tai ainakin edes opetella lainaamaan niitä viestejä 😂👍

Voooi, lapsi keksi uuden leikin <3 Ja nyt se varmaan muna pystyssä rientää kommentoimaan tähänkin hienosti copy.-pastella "tuottamansa" tekstin <3

Se osasi copypasteta jo toisen kerran. Onpa siitä tullut taitava poika! 

Edelleen jää nyt epäselväksi että miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
290/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Ketjun aiheena on ap:n miehen haluttomuus osallistua ristiäisiin.

Miksi sitten postaat tällaisia viestejä täysin ohi aiheen?

Ihan sinun iloksesi mussukkani <3 Ethän sä voisi kommentoida noin nokkelasti, jos mä en tarjoaisi syöttiä. 

OK. Vaikeaa tosin sitten ymmärtää miksi mussutat ohi aiheen menevistä viesteistä, mutta kukin tyylillään. 

Haluan niin kovasti miellyttää sinua rakkaimpani <3

Vierailija
291/316 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä vai trollaatko vaan?

Eli olet samaa mieltä. Hyvä poika!

Vierailija
292/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ymmärrän hyvin, että oma mies ei jaksa lähteä mun puolen jokaisiin kissanristiäisiin. Mun kaverit odottaa mua paikalle ja kohteliaisuudesta kutsuvat puolison.

Puoliso väsyy juhlista pahasti. Varmaan viriketulva on liian kova nepsylle. 

Vierailija
293/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vieraan ihmisen pitäisi tulla pällistelemään, kun uudesta kansalaisesta tehdään Jumalan lapsi?

Vierailija
294/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on selväsi kaksi koulukuntaa. Toisten mielestä kuuluu mennä yhdessä ja toisten mielestä jokainen voi päättää itse ihan vapaasti. Tulee varmasti hankaluuksia, jos puolisot ovat eri koulukuntaa.

Minun mielestä kuuluu mennä yhdessä ja en todellakaan tulisi toimeen ihmisen kanssa, joka edustaa toista koulukuntaa. Arvomaailma olisi liian erilainen.

Varsin sairas arvomaailma, kun siihen kuuluu toisten ihmisten pakottaminen asioihin, joita he eivät halua tehdä. 

Ei se ole mitään pakottamista, jos molemmat ajattelevat samoin. Et selvästikään ymmärtänyt ajatusta kahdesta koulukunnasta. Sinä kuulut toiseen ja minä toiseen. Kummassakaan ajattelutavassa ei ole mitään sairasta, mutta yhteensovittaminen voi joissain tapauksissa olla vaikeaa.

Vierailija
295/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällaiset kyläreissut ovat hauskoja ja nimenomaan silloin kun en tunne ketään. Esimerkiksi työkaverin lasten yo-juhlat, ei aavistustakaan muista vieraista. Olen vähän introvertti, mutta kun puheliaat ihmiset puhuvat mielellään itsestään, riittää, kun kuuntelee ja välillä ynähtelee jotain.

Tavallisesti huvittelen tuollaisissa leikeissä niin, että kuvittelen olevani hoitaja ja kaikkien muiden olevan mielenvikaisia. Se on hauskaa, ihmisillä on niin erilaisia ilmeitä ja eleitä. Toinen mielikuvitusleikkini on murhaleikki. Kuvittelen, että joku joukosta murhataan kesken kaiken ja pohdin, miten se voitaisiin suorittaa ja kuka sen tekisi ja mistä syystä. Kyllä siinä aika kuluu mukavasti.

Vierailija
296/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mielelläni osallistu juhliin. Aina tulee jotenkin ulkopuolinen olo, kun en jaksa keskittyä ihmisten juttuihin. Mieheni menee yksin. En tiedä, mitä hän sanoo syyksi poissaolooni. Mutta tämä ei ole ongelma hänellekään. Kyllä aikuinen ihminen osaa olla yksinkin juhlissa. Miksi ottaa mukaan, jos toinen ei halua.

Vierailija
297/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sosiaalinen kanssakäyminen on miehille niin vastenmielistä? Kaikki anoppilavirailut ja muut sukujuhlat myrkkyä

Ai miehille vain??

Vierailija
298/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on sun miesystävä?

Mitä oikein ihmettelet?

Jos ei tunne vielä tyyppejä yhtään, mitä siellä tarvitsis olla?

Aijaa. Leikit jo perhettä. Najaa. Sauna.

Ehkä sopii treffit jonkun muijan kans.

Vierailija
299/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tavannut kyseiset ihmiset ennenkin. Mielestäni parisuhteessa voi kyllä joustaa toisen hyväksi, miten voi ikinä tutustua kehenkään tuolla asenteella? Jos asenne on minä,.minä, ehkä kannattaa pysyä sinkkuna. Ap

No pysy sitten sinkkuna tai etsi mieleinen puoliso. Mitä täällä valitat?

Vierailija
300/316 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tunteita herättävä aihe ja taas kerran monet eivät osaa keskustella asiallisesti vaan alkavat haukkua ja käyttävät ikävää kieltä. Minkäpä sitä keskenkasvuisuudelleen mahtaa.

Minulla ja puolisolla on aina ollut tapana mennä kaikkiin kissanristiäisiin ja juhliin yhdessä. Samoin on meidän kaveripiirissä, naapureilla ja sukulaisilla. Poikkeuksia on, mutta ne ovat aivan selkeä vähemmistö. Väitän, että osallistuminen yhdessä on pitkissä suhteissa paljon yleisempää kuin se, että toinen jää pois. Se ei poissulje sitä, etteikö joillekin pariskunnille sopisi toisenlainen malli.

Hankalin tilanne on niillä pariskunnilla, joissa toiselle olisi tärkeää kulkea yhdessä ja toiselle taas ei. Siinä on yksi joskus voimakkaitakin tunteita herättävä riidanaihe. Minusta ihmiset, jotka eivät halua koskaan osallistua yhdessä puolison kanssa, ovat itsekkäitä eivätkä ole tarpeeksi kypsiä tasapainoiseen parisuhteeseen.