Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua vaihtaa vakituisesta määräaikaiseen työsuhteeseen?

Vierailija
28.03.2025 |

Nykyinen työpaikka ei ole omaa alaa. Enkä tykkää työstä yhtään. Työpaikalla on huono ilmapiiri. Uusi työpaikka olisi omaa alaa, mutta vain 7kk määräaikainen 40h viikko.

Onko hullua vaihtaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä ala ja minkä ikäinen olet. Yli 50v on haastavampaa työllistyä

Olen 24v. En ole ikinä ollut työttömänä.

Olen vaan asennoitunut niin että työttömäksi en jää tapahtuipa mitä tapahtui. Aikoina kun ei ollut töitä, olin 2 kk ravintolassa tiskaamassa. Täytyy vaan yrittää kovasti ja suostua tekemään mitä vaan ettei jäisi työttömäksi. Uskon että jotain töitä saa aina. Silloin täytyy vaan suostua huonompiin paikkoihin. 

Ap

Vierailija
22/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välttämättä ottaa riskiä. Odota että vakipaikka aukeaa omalla alallasi. Sinulla ei ole kiire kun olet vakityössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä ala ja minkä ikäinen olet. Yli 50v on haastavampaa työllistyä

Olen 24v. En ole ikinä ollut työttömänä.

Olen vaan asennoitunut niin että työttömäksi en jää tapahtuipa mitä tapahtui. Aikoina kun ei ollut töitä, olin 2 kk ravintolassa tiskaamassa. Täytyy vaan yrittää kovasti ja suostua tekemään mitä vaan ettei jäisi työttömäksi. Uskon että jotain töitä saa aina. Silloin täytyy vaan suostua huonompiin paikkoihin. 

Ap

Ai olet noin nuori, kannattaa vaihtaa!

Vierailija
24/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaihda 

Vierailija
25/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin 3 kk määräaikaiseen, koska halusin välttää karenssin.

Vierailija
26/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten pohdin samaa, olen tyytyväinen, että uskalsin. Eipä tarvitse kärsiä enää myrkyllisistä työkavereista. Määräaikainen työsuhde oli 6kk, johon vaihdoin. Mukavaa työtä ja hyvät työkaverit. Määräaikaisuus vaihtui vakkarityöhön tuon puolen vuoden jälkeen.

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi