Onko hullua vaihtaa vakituisesta määräaikaiseen työsuhteeseen?
Nykyinen työpaikka ei ole omaa alaa. Enkä tykkää työstä yhtään. Työpaikalla on huono ilmapiiri. Uusi työpaikka olisi omaa alaa, mutta vain 7kk määräaikainen 40h viikko.
Onko hullua vaihtaa?
Kommentit (26)
Ei kannata välttämättä ottaa riskiä. Odota että vakipaikka aukeaa omalla alallasi. Sinulla ei ole kiire kun olet vakityössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä ala ja minkä ikäinen olet. Yli 50v on haastavampaa työllistyä
Olen 24v. En ole ikinä ollut työttömänä.
Olen vaan asennoitunut niin että työttömäksi en jää tapahtuipa mitä tapahtui. Aikoina kun ei ollut töitä, olin 2 kk ravintolassa tiskaamassa. Täytyy vaan yrittää kovasti ja suostua tekemään mitä vaan ettei jäisi työttömäksi. Uskon että jotain töitä saa aina. Silloin täytyy vaan suostua huonompiin paikkoihin.
Ap
Ai olet noin nuori, kannattaa vaihtaa!
Vaihdoin 3 kk määräaikaiseen, koska halusin välttää karenssin.
Vuosi sitten pohdin samaa, olen tyytyväinen, että uskalsin. Eipä tarvitse kärsiä enää myrkyllisistä työkavereista. Määräaikainen työsuhde oli 6kk, johon vaihdoin. Mukavaa työtä ja hyvät työkaverit. Määräaikaisuus vaihtui vakkarityöhön tuon puolen vuoden jälkeen.
N53
Olen 24v. En ole ikinä ollut työttömänä.
Olen vaan asennoitunut niin että työttömäksi en jää tapahtuipa mitä tapahtui. Aikoina kun ei ollut töitä, olin 2 kk ravintolassa tiskaamassa. Täytyy vaan yrittää kovasti ja suostua tekemään mitä vaan ettei jäisi työttömäksi. Uskon että jotain töitä saa aina. Silloin täytyy vaan suostua huonompiin paikkoihin.
Ap