Kuka oli pääministeri, kun synnyit?
Kuka oli pääministeri, kun synnyit? Ap:n vastaus: Matti Vanhanen.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
UKK
Samoin UKK (III).
Kalevi Sorsa on näköjään ollut pääministerinä syntymäni aikaan. Jaa, Sorsa on näköjään ollut useampaankin otteeseen pääministerinä, mutta minun syntymän aikaan ensimmäisellä pestillään.
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Aura, Rafael Paasio ja Kalevi Sorsa
Noi kaikki olleet vuonna 1972 pääministereinä wikipedian mukaan peräjälkeen. Tainnut olla villi vuosi.
Vain yksi heistä on voinut olla pääministeri silloin, kun synnyit. Ellet sitten ole syntynyt vaihtopäivänä. Teuvo Aura oli pääministeri 23.2.1972 asti, Rafael Paasio jatkoi siitä 4.9.1972 saakka ja sen jälkeen tuli Sorsa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei ole käynyt koskaan mielessä. Luulin ainakin lapsena että sorsa on pääministeri, siis ettei ole olemassa muita pääministereitä. Sorsa on aina pääministeri.
Se on ollut kyllä melkein pääministerien Kekkonen.
En tiedä mutta noin viikko syntymäni jälkeen Mauno Koivisto otti hoitaakseen Kekkosen presidentin viran.
Mauno Koiviston ensimmäinen kausi.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki katainen
Olet siis tänä vuonna 12-15-vuotias?
Riikka Purra,kun hänet nimitetään pääministeriksi,minä synnyn uudelleen,ihana Riikka.
Se oli muistaakseni joku Vaakerholmi kun oli nimenatotilaisuudessani. Kai se oli se sama äijä sytyessäniki. Se höpäji koko illan jostain kalipäästä jolle oli hävinny jonkun pelin yhdellä pisteellä. Siihen kyllästyi.
Oikein muistin, Harri Holkeri. Aika vähän meitä tässä ketjussa.
En kyllä muista kun olin aika pieni silloin.
Mauno Koivisto.
M46