Onko Erika vikman mielestänne seksikäs?
Kommentit (183)
En ole kesto joten vaikea arvioida. Joka tapauksessa sillä on parempi kroppa kuin mulla. Esiintyjänä antaa itsestään bimbon kuvan. Vaikuttaa muuten yllättävän järkevältä. En usko että on mitään Tuksu2 tulossa. Tietty alko pilaa monen aivot, ulkonäön ja elämän. En sitte tiedä onko hälke mikään ongelma.
Aito ja itsensä hyväksyvä ihminen on seksikäs. Erikasta saa hukassa olevan, epätoivoisen ja pakonomaisesti itseään esilletuovan kuvan.
Erika mainostaa televisiossa par'aikaa jotakin kertomalla, että hänen seksikkyytensä tarkoitus ei ole ... jotakin ... , vaan sen tarkoitus on revitellä naisen boksia. Hassua tässä on se, että brittislangissa box on viimeiset 450 vuotta tarkoittanut -- muun muassa -- ihan sitä itseään.
Mun mielestä ei ole. Mutta diggailen kyllä tota miten vetää juttunsa omalla tavallaan. Ehkä se viesti onki justiin että kaiken näköiset ihmiset saa nauttia kehostaan? Että ei tarvi olla mikään Marilyn tai Angelina J tai Madonna nuorena,voi olla tommonen ihan tavallisen näkönen ihminen? Tosin en ihan ymmärrä tota menikin märää, mutta eihän se kai minulle kuulu miten Neiti Taiteilija näkee taiteellisimmaksi meikata.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aihe on asiaton.
Kysymys on sellainen että se antaa alustan kiusaamiselle, haukkumiselle. Niin kuin kommenteista on jo nähtävissä.
Modelle tehty pyyntö poistosta.
Sinä et tykkää, niinpä se pitää poistaa kaikilta muiltakin.
Olisi kuitenkin kaikkien kannalta parempi, jos sinä pysyisit pois paikoista, joissa sinulle tulee paha mieli. Jossakin on varmasti sinulle sopivaa lukemista. Aloita vaikka googlettamalla pyhäkoulu.
Erikan esittämästä seksikkyydestä puuttuu ilo ja luontevuus. On jotenkin väkinäistä, yliampuvaa ja ulkoaopeteltua.
Liikaa yritystä
toki se koettaa näytellä seksikästä kun se mutta Erikalta puuttuu se jokin
Kroppa on seksikäs, mutta naama jotenkin possumainen. Lisäksi tuo mieleen epävarman teinitytön, eli herättää isällisiä tunteita enemmän kuin intohimoa. Ihan söpö silloin, kun ei rivistä niin, että nenä näyttää possun kärsältä.
Mun nelikymppinen, viisi lasta synnyttänyt vaimo on paljon kauniimpi ja seksikkäämpi eikä hänkään niin syty Erikasta, vaikka on bi.
Erika Vikman on samalla tavalla seksikäs kuin paapan raappahousut. On siinä jotain, mutta aika vähän kuitenkin.
Ei, Erika on vain ja ainoastaan nolo. Mutta itse biisi, Ich komme, ei ollut niin huono kuin kuvittelin.
(mutta kyllä Erikasta saa irti paljon tahatonta komiikkaa - esim. selittelyt siitä miten paljas pinta ja seksi ovat vapauttavaa ja naisen liikkumatilaa laajentavaa ja siten niikusilleen feminististä, buaahhaahha, ja ällistykseksi moni ostaa tuon (muka)) (Erika laajentaa naisten repertuaaria kontata luuttuamassa plattiaa tissit pullottaen, tämä on ihan ennenkuulumatonta, kerta kaikkiaan...mutta ehkä Erikan kohdeyleisö on muslimit? eli onko Eurooppa jo niin pislamisoitunut, että kiihottuneet pislamimiehet ja voimaantuneet pislaminaiset äänestää Erikan voittoon?)
Instagramissa hän näyttää erinomaiselta. Mutta jos on tv-haastatteluja, näyttää paljon inhimillisemmältä pienine erheineen.
Hirveä ennustus Erikan tulevaisuudesta. Toivottavasti ei toteudu. Luulen kuitenkin, että jonain päivänä katuu katkerasti esiintymistyyliään. Se on sitten murheellinen päivä, kun tehtyä ei saa tekemättömäksi.