Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
1481/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista, että heti ekoissa jaksoissa tutustumispelien aikana suuteloivat sikin sokin hullun lailla, mutta nyt tehdään sitten hirveä numero jostain pikkupusuista tai jopa jutteluista. 

Vierailija
1482/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassi oli ihana herrasmies! Mä olisin valinnut hänet. 

Lassi vaikuttaa kyllä siltä että hän olis pärjännyt paremmin tuolla jos nuo kaikki naiset olisivat olleet 20-30 vuotta vanhempia mitä ovat. Tai oon ymmärtänyt että keski-ikäset naiset pitävät hänestä mutta nuoret naiset ei niinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia tietää miten mies isketään. Sen huomasi miten toimi Patrikin kanssa. Sekä käyttäytyi , kun pikku lapsi ja ei puhunut Lassille mitään ja eikä Joosualle. Ei tarvitse heihin ihastua , mutta haloo pitää puhua ennen kuin olet jo uudessa miehessä kiinni. 

Toistaa näköjään samaa kaavaa. Jättää edellisen parin mitään sanomatta. Ihan järkyttävä muija! 

Vierailija
1484/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on kunnon Alfanainen tai näkyy kyllä vientiä olevan tuolla

Vierailija
1485/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Lassin pituudesta, mutta jossain kilpailutuloksissa näin hänen nimensä ja oli kilpaillut 179 cm sarjassa 🤔

Vierailija
1486/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä Lassin pituudesta, mutta jossain kilpailutuloksissa näin hänen nimensä ja oli kilpaillut 179 cm sarjassa 🤔

Ei kyllä varmasti ole 179 cm 😂

Vierailija
1487/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo kiva että miehellä on silmät omien silmien tasolla. Toivoisin että kenenkään miehen ei tarvisi potea huonoa itsetuntoa pituuden vuoksi.

Ja mitä tulee ulkonäköasioihin niin täällä on todella paljon kommenttia sellaisista asioista mihin itse ei kiinnitä mitään huomiota. Osittain uskon sen johtuvan siitä että kommentit eivät ole totta ja osin siitä että ei ole kiva arvioida kenenkään ulkonäköä. 

Vierailija
1488/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, et olin nuorena yhtä taitava flirttaamaan kun Emilia. Ja onneksi otin ilon irti. Menin kemiamiehen kanssa naimisiin 1994 ja olen yhä. 

Vierailija
1489/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte tosta uudesta naisesta? Must vaikuttanut ihan kivalta

Vierailija
1490/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vasta nyt ketjuun ja kysyisinkin: tiedättekö osallistujien koulutusta. Ohjelmassa se ei näytä kiinnostavan ketään. Ulkonäkö pääasia ja Emilia näyttää olevan suosittu, mutta vaikuttaa ihan bimbolta.

Vierailija
1491/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole enää love island appia, jossa näkisi talossa olevat henkilöt ja heidän esittelyt. On jäänyt muutama jakso väliin ja haluaisin tietää ketkä ovat jo pudonneet ja keitä tullut tilalle. 

Vierailija
1492/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emiliahan itse kiteytti koko ohjelman: pieni porukka, vähän valinnanvaraa.

Tosielämässä koko porukka ohittaisi toisensa vilkaisemattakaan. Tuolla pitää pariutua "kunhan nyt jonkun kanssa". Vaihtoehdot on vähissä! 

Vierailija
1493/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen vasta nyt ketjuun ja kysyisinkin: tiedättekö osallistujien koulutusta. Ohjelmassa se ei näytä kiinnostavan ketään. Ulkonäkö pääasia ja Emilia näyttää olevan suosittu, mutta vaikuttaa ihan bimbolta.

Aika vähän on missään tietoa ammateista tai koulutuksesta. Vain Peppiinasta on mainittu, että opiskelee yliopistossa kasvatustieteitä. Aika nuoriahan noista monet on, että välttämättä eivät ole vielä työelämässä.

Vierailija
1494/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen on mukava. Kuulosteli ja katseli pareja ja ehkä mietti kenen parin väliin ei tahdo mennä. Lassista itse pidin myös. Sen kohteliaisuus plussaa. 

Vierailija
1495/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emiliahan itse kiteytti koko ohjelman: pieni porukka, vähän valinnanvaraa.

Tosielämässä koko porukka ohittaisi toisensa vilkaisemattakaan. Tuolla pitää pariutua "kunhan nyt jonkun kanssa". Vaihtoehdot on vähissä! 

Ihan kuin Emilialla olisi vara valita yhtään missään... muahahahahahahahaaaa :DDDDDDDDDD

Vierailija
1496/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikeastaan näe Peppiinaa minään Pimiän korvaajana. Mutta kyllä mielellään kuulisin Peppiinaa vaikkapa Puoli Seitsemän ohjelmassa tai vaikka kesäfestareiden juontajana. Tantoille Peppiina voi olla ihan liian räväkkä ja hyvännäköinen. Herättää heissä liikaa kateutta.

Peppiina on ihan ok tason suominainen; ei enempää, mutta ei myöskään vähempää. Sellainen 7/10 kokonaispaketti. Pyöreät posket ja sellaiset taikinaiset, mutta ihan seminätit kasvot, mutta hassut naamanvääntelyt tekee vähän erikoisen vaikutelman. Vartalo on sitten sellainen melko tasapaksu pötkylä ja tissittömyys korostaa tätä entisestään. 

En olisi siis Peppinan stringeissä huolissani liiallisesta hyvännäköisyydestä.

Amen. Ja leuat ois hyvä myös saada kohdakkain eikä ristiin tiettyjen äänteiden kohdalla. Ja itkuherkkyyttä on treenattava... ei voi purskahtaa kyyneliin jokaisesta pikku tunnekuohusta.

Vierailija
1497/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppinan mustat kulmakarvat näyttävät tussilla piirretyiltä. Täysin mustat kulmakarvat eivät sovi edes ruskeahiuksiselle, saati blondille.

Jos Peppina fanittaa Madonnan Blond Ambition -lookia. Harmi vaan, että ei ole ihan Madden tasoa...

Vierailija
1498/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten joku pitää Emiliaa Jasminea kauniimpana. Emilialla oudot kasvot, Jasminella upeat. 

Jasmine on todella kaunis, mutta hänellä on lattaperse, ja sehän ei noille herroille käy, kuten ei Peppiinan lattanat tissitkään, voivoi sentään. 

Ei kelvannut Lassin lyhyyskään. Suo siellä, vetelä täällä.

Henrin lyhyys onneksi kelpaa. 

Yksikään mies tuolla ei ole alle 170cm, HE ovat oikeasti lyhyitä. Ainahan se tietenkin riippuu mihin vertaa, tuolla monet miehet on keskivertoa pidempiä.

Henri ei näytä kuitenkaan samalla tavalla lyhyeltä kuin Lassi vaikka olisikin ehkä vaan vähän pidempi, hänellä on selkeesti pidemmät raajat ja on vähän kapeampi. Luulen että Lassi ei oikeasti ole edes kauhean lyhyt mutta oikeasti vähänkin alle 180cm miekkonen näyttää tosi lyhyeltä jos on hyvin bodattu ja lyhytjalkainen niinkun Lassi.

Vierailija
1499/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrick tarttui kovin nopeasti Oonan tarjoamaan mahdollisuuteen lopettaa parina oleminen. Vaikkei kyynelehtivä Oona edes ehtinyt sanoa siitä, Patrick jo kiirehti puhumaan lopettamisesta....  Olikohan Patrick miettinyt samaa? 

Patrick meni sen jälkeen heti puhumaan Emilialle, että häneltä ja Oonalta puuttuu jotain ja että hänellä on kiinnostusta Emiliaa kohtaan. Nopeat liikkeet. 

NIin kuin sanottu niin Patte on pelimies. Pillu ja voitto mielessä vaan, ei muuta.

Vierailija
1500/8799 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jossain vaiheessa, että Henri ja Vera voisivat hieman yllättäen ollakin sopiva pari. Sviittiyö kuitenkin laittoi epäilemään, että onko Vera liian fiksu ja aikuismainen Henrille. Toisaalta Henrin suullinen ilmaisu on sen verran epäselvää ainakin kameroiden edessä, että vaikea saada selkoa hänen persoonallisuudestaan tai ajatusmaailmastaan. Vera tuskin jaksaisi hengata totaalisen tyhjäpään kanssa kuitenkaan.

Juliaa ja Henryä ei näytetä juuri lainkaan. Se on harmi, koska Henry vaikuttaa muut huomioon ottavalta ja ihan fiksulta tyypiltä. Kivannäköinenkin lisäksi. 

Minulle myös Henry jäänyt aika mysteeriksi. Vähän epäilen, että kiinnostuuko naiset hänessä vain ulkonäköön. Toki Henry on kohteliaasti käyttäytynyt saarella mutta pääsee helpommalla kuin muut miehet, kun hänen sanankäänteitään ei analysoida eikä häntä tentata. Varmasti puhuisivat V

Henryä ei uskalleta näyttää liikaa koska tulee helposti heti raz z iz ti syytökset kehiin jokaisesta vähänkin epäedullisesta pätkästä. You know what I mean.........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi