Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
1361/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen tullut? Jaz?

Jasmine="Jaz" - onko liian vaikeaa? Saarelaisetkin ovat käyttäneet tätä lempinimeä puheissaan.

Vierailija
1362/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt ravistus tämä Turun viiksimies. Ei taida sekottaa kuvioita millään tavalla.

Hän näytti myös Joosuan  lailla ihan sedältä (viikset eivät mitenkään helpottaneet asiaa). Kalmanvalkoinen löysä taikinavartalo ja ohut haituvatukka (päänahka kumottaa läpi).

Ah, tässä on taas sitä parempaa vihapuhetta kun se kohdistuu miehiin!

Painoitteko mammat ilmianna-nappia? Varmasti painoitte, sillä jos ette painaneet, teidän ulinanne mun naisiin kohdistuneesta kritiikistä on aika arvotonta.

Minä olen nainen ja kirjoitin tuon viiksimies/setämies -kommentin. Ja tiedoksi sinulle, että olen yhtä lailla YLÄpeukuttanut sinun kommenttejasi, sillä kestän naisena sen, että kritisoit myös naisia. Olen myös itse sitä mieltä, että saarella on liikaa plösöjä naisia. Jos nyt lopettaisit räyhäämisen ja yleistämisen, että kaikki naiset ovat samassa veneessä. Eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma onkin se, että suollat näitä kommenttejasi niin epätoivoiseen tahtiin (teetkö mitään muuta, koskaan??), että niitä on mahdotonta ohittaa. Ja voit luottaa, että olen yrittänyt. Tämä on ensimmäinen kommenttini tälle palstalle ja eiköhän me kaikki vain toivota, että pääsisit takaisin omiesi joukkoon Ylilaudalle. Väittäisin vielä, että me sinuun kyllästyneet emme ole niitä, jotka haukkuvat miehiä tai miesten ulkonäköä, tai mitään muutakaan ns. ulkoista, koska meitä ei juurikaan kiinnosta tuo ulkonäön lapsellinen repostelu. Sinä alat vain spämmäilylläsi olla R A S I T E tälle ketjulle ja vaikka kuinka yritämme ymmärtää, että tarvitset edes jonkin kanavan patoutuneelle vihallesi, ei sitä vain oikein kukaan enää jaksa. Alat puuduttaa meidät turraksi ja ketju hyytyy sinun loputtomaan vihaoksennukseesi. "

Juuri näin. Tiedän, että tuo spämmääjä ei tule koskaan uskomaan, mutta esim. itse en ole koskaan, ikinä, haukkunut ihmisten ulkomuotoa netissä. En miesten enkä naisten. En myöskään yleistä asioita koskemaan kaikkia miehiä tai naisia. Ylipäätään en jaksa edes keskustella lähtökohdasta "miehet sitä" tai "naiset tät"ä. Haluaisin keskustella myös näistä Love Island -osallistujista yksilöinä ja ilman jatkuvaa vastakkainasettelua tai jonkun paatoksellista julistamista.

Kaikkein vähiten maailmassa minua kiinnostaa lukea lapsellisia ja totaalisen subjektiivisia pisteytyksiä ihmisten ulkonäöstä, yksityiskohtaisia analyysejä jonkun vartalosta tai nimittelyjä tasojankkauksineen. Mutta nykyään edes alkeellisten käytöstapojen odottaminen keskustelupalstalla on täyttä utopiaa ja koen normaaliksi reaktioksi turhautua siitä. 

Vierailija
1364/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa minkänäköinen ihminen on teidän arvostelijoiden mielestä kaunis ja riittävän hyvännäköinen? 

Kun mielestäni järjestäen kaikki tuolla ovat todella kauniita  nuoria ihmisiä. Ja vielä luonnollisia, poislukien huulitäytteet ja överivalkistut hampaat/laminaatit. 

Ihan vilpittömästi haluaisin tietää, kun en pysty ymmärtämään tätä kohtuutonta haukkumista. 

Esim britti ja noissa muiden maiden versioissa niin muokattuja ja muovisia tyyppejä, että virkistää suomimeininki , siis jos vaan ihan nuorten aitoo ulkonäköön mennään. 

Naisena jos kuvailiin naisen, niin semmoinen pitkänhuiskea, sopusuhtainen, sirorakenteinen, jäntevä, hoikka, luonnollinen sini- tai vihreäsilmäinen brunette (hiusten pituudella ei väliä) ilman keinotekoisia fillereitä olisi aika kova juttu.

Selvä. Eli todella spesifiä. No entä sitten mitä kuvailet  miesoletetun ulkonäköominaisuuksia, vai onko samat sukupuoleen katsomatta?

Vierailija
1365/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jossain vaiheessa, että Henri ja Vera voisivat hieman yllättäen ollakin sopiva pari. Sviittiyö kuitenkin laittoi epäilemään, että onko Vera liian fiksu ja aikuismainen Henrille. Toisaalta Henrin suullinen ilmaisu on sen verran epäselvää ainakin kameroiden edessä, että vaikea saada selkoa hänen persoonallisuudestaan tai ajatusmaailmastaan. Vera tuskin jaksaisi hengata totaalisen tyhjäpään kanssa kuitenkaan.

Juliaa ja Henryä ei näytetä juuri lainkaan. Se on harmi, koska Henry vaikuttaa muut huomioon ottavalta ja ihan fiksulta tyypiltä. Kivannäköinenkin lisäksi. 

Vierailija
1366/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja kirjoitin tuon viiksimies/setämies -kommentin. Ja tiedoksi sinulle, että olen yhtä lailla YLÄpeukuttanut sinun kommenttejasi, sillä kestän naisena sen, että kritisoit myös naisia. Olen myös itse sitä mieltä, että saarella on liikaa plösöjä naisia. Jos nyt lopettaisit räyhäämisen ja yleistämisen, että kaikki naiset ovat samassa veneessä. Eivät ole.

Paljon hauskempaa tämä on sillain, että voidaan puolin ja toisin yleistää, niin se jännite pysyy yllä näissä viesteissä!  Yleistämisen kauttahan keskustelupalstat elää :) Ne tylsät työelämän asiantuntijalausunnot ovat ihan jotain muuta ja jossain muualla.

Joten pidä nyt vaan sukupuolesi puolta ja heitä vaikka joku inkkeli-läppä.

Vierailija
1367/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jasmine ei kyllä yhtään sovi tonne. On jotenkin tosi tätimäinen, vanhakin ja puhuu pinnallisia. Ei millään muotoa hyvännäköinen, ei kaunis eikä käännä päitä.

Vierailija
1368/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jossain vaiheessa, että Henri ja Vera voisivat hieman yllättäen ollakin sopiva pari. Sviittiyö kuitenkin laittoi epäilemään, että onko Vera liian fiksu ja aikuismainen Henrille. Toisaalta Henrin suullinen ilmaisu on sen verran epäselvää ainakin kameroiden edessä, että vaikea saada selkoa hänen persoonallisuudestaan tai ajatusmaailmastaan. Vera tuskin jaksaisi hengata totaalisen tyhjäpään kanssa kuitenkaan.

Juliaa ja Henryä ei näytetä juuri lainkaan. Se on harmi, koska Henry vaikuttaa muut huomioon ottavalta ja ihan fiksulta tyypiltä. Kivannäköinenkin lisäksi. 

Sulla taisi mennä Henry ja Henri sekaisin

Vierailija
1369/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Jasmine ei kyllä yhtään sovi tonne. On jotenkin tosi tätimäinen, vanhakin ja puhuu pinnallisia. Ei millään muotoa hyvännäköinen, ei kaunis eikä käännä päitä.

Ja miehistä Joosua on täysin sopimaton setämies tuolla nuorten keskellä. Minusta Jasmine ja Joosua olisivat luodut toisilleen. 

Vierailija
1370/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista parhaimmat on Vera ja Juulia ja niiden miehet. Naisista arvostan sitä rauhallisuutta ja eikä sellaista koheltamista. Emilia antanut itsestään huonon kuvan. 

Vierailija
1371/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyt ravistus tämä Turun viiksimies. Ei taida sekottaa kuvioita millään tavalla.

Hän näytti myös Joosuan  lailla ihan sedältä (viikset eivät mitenkään helpottaneet asiaa). Kalmanvalkoinen löysä taikinavartalo ja ohut haituvatukka (päänahka kumottaa läpi).

Minusta Justus vaikuttaa ihan normaalilta ja mukavaltakin tyypiltä, en lähtisi heti haukkumaan, vaikka vatsa ei timmein olisikaan, mutta ihan hyvää keskitasoa👍.

Vierailija
1372/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo Joosua tuki ja kuunteli Oonaa. Olihan tuo Emilia tehnyt myös tuolle kundille hölmöt temput. 

Vierailija
1373/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi täällä haukutaan saaren naisten vartaloita? Ensimmäisenä pudonneet olivat hoikkia ja vallankin Melina myös treenattu. Ei miellyttänyt miehiä kuitenkaan. 

Melinalla ja Emmalla ei ollut mitään mahdollisuuksia miehiin. Olivat jotenkin tosi luonnollisia, ei värjättyjä hiuksia, ei huulitäytteitä, liekö edes meikkiä. Semmosia maalaistyttöjä. Ei miehet semmoisia halua.

Vierailija
1374/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minäkin olen sitä mieltä, että koen Jasminen kasvot ja olemuksen jotenkin kulmikkaiksi, kun taas Veran kasvoissa näen pehmeät linjat ja mitä Oonaan tulee, niin minun on hiukan vaikea kuvitella häntä joksikin missiksi, hänen nenänsä ei oikein sovi missin naamaan, toki hänkin pikkusievä on, mutta ei mitään erikoista kuitenkaan.

Vierailija
1375/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tätilook Benjaminilla. 

Vierailija
1376/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Risto 59 v.

Väärin meni. terveisin Jenniina 49 v. 

Vierailija
1377/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justuksen olis pitänyt vaan valita Peppina. Justus Ihan mun tyyppiä, sanoi Peppina. What? Benjamin ja Justus ulkoisesti täysin yö ja päivä. 

Vierailija
1378/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minäkin olen sitä mieltä, että koen Jasminen kasvot ja olemuksen jotenkin kulmikkaiksi, kun taas Veran kasvoissa näen pehmeät linjat ja mitä Oonaan tulee, niin minun on hiukan vaikea kuvitella häntä joksikin missiksi, hänen nenänsä ei oikein sovi missin naamaan, toki hänkin pikkusievä on, mutta ei mitään erikoista kuitenkaan.

Oona ei ole oikeasti kaunis kasvoiltaan. Kasvot on tasapaksut pötkylät, luusto ei tule esiin. Nenä on pitkä ja pötkylä, vähän perunahko. Kasvot pullean tasapaksun oloiset, lisäksi hänellä on kaksoisleukaa.

Vierailija
1379/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä love islandin formaatissa mahdollista nähdä panokohtauksia kuten Big Brothersissä peitto heiluu ja jopa akteja nähtiin. 🤤 

Tauno47

Tulossa on varmasti peiton heiluntaa. Pitää vaan malttaa odottaa

Vierailija
1380/8799 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä love islandin formaatissa mahdollista nähdä panokohtauksia kuten Big Brothersissä peitto heiluu ja jopa akteja nähtiin. 🤤 

Tauno47

Tulossa on varmasti peiton heiluntaa. Pitää vaan malttaa odottaa

Peitto heiluu ja banjot soi.

Esko69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän