Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Voi ei, Benkku tippui!
Uima-altaaseen. Mitenkähän Pepantteeni kestää.
Vierailija kirjoitti:
Näiden saarelaisten insta tiedot?
Peppina: @peppinarosen
Patrik: @patrik_linnamaa
Benjamin: @jauhokalkkuna
Jasmine: @jasminejarvinen
Oona: @oonakomi
Joosua: @joosuae
Lassi: @lassilappi
Emma: @em.davidsson
Melina: @melinajantti
Emilia: @emiliafohr
Henri: @henriniironen
Vera: @veraignatius
Henry: @reallouko
Mickey: @mickeyhaaparinne
Julia: @juliamatilainenn
Milla: @millapartanen
Justus: ?
Kiitos ig tiedoista, kiva kun joku on kiltti täällä.
Lassi - vaikkei ikinä saisi tuolla paria, niin voisi jäädä pysyväisjäseneksi. Hän voisi kysellä muilta niitä tarkentavia kysymyksiä ja näin jeesta muita.
Vierailija kirjoitti:
Veran ja Henryn sviittiyö..... Henry alkaa puhumaan jostain bodycountista keskellä yötä ja yöllä Vera tais sanoa jotain, että "Ai että aletaan panemaan ja muut kuulee" yms.
Vaikka pysyivät parina tämänkin viikon niin ei tule kyllä kestämään.
Se kylläkin sanoi että "muut luulee että me pannaan täällä" kun kävi vähän tunteet kuumana, kun Henry halusi tietää bodycountin ja Vera ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosuaa on täällä tylytetty, niin nyt tuli esiin, että hän onkin ilmeisesti eläinrakas. Siitä pisteet! Eläinrakas ihminen ei voi koskaan olla täysin paska tyyppi.
Joosua on näyttäytynyt nyt mukavammalta. Mutta viimeisestä lauseesta eri mieltä. Vai oliko sinusta Hitler kiva?
Itsekin tunnen useamman erittäin hankalan ihmisen, eikä heidän eläinrakkautensa tee heistä yhtään sen kultaisempia.
Ei ole kiva, mutta kuten sanoin aiemmin, niin ei varmasti hänkään ollut ihan TÄYSIN paska. Hetkittäin pätkittäin on ollut mukava jollekin jossakin. Sen sijaan jos eläimiä kohtelee julmasti, niin mielestäni ihminen on silloin läpeensä mätä ja alinta kastia ikinä. Tämä off-topiccina, mutta pakko kommentoida.
Kukaan ei liene täysin paska.
Eläinten julmasti kohtelu taas on eri asia kuin eläinrakkaus. En erityisemmin pidä eläimistä koska pelkään aika monia, mutta en silti IKINÄ kohtelisi niitä huonosti. Tietenkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jasmine raskaana? 🤔😳
Siis nyt kun uusimmassa jaksossa kävelivät Oonan kanssa bikinit päällä niin kyllä oli niin saman muotoinen ja mallinen vatsan seutu, että ulkopuolinen saattaisi olettaa, että pulla on uunissa. Olin ällistynyt.
Uskon helposti, ettet ole ennen nähnyt normaalinaisen pömppämahaa. Tässäkin asiassa se poke vääristää käsityksiä normaalista....
Vierailija kirjoitti:
Emilialla ylähuuli jotenkin lapsekkaasti niin törröllä, että osuu nenään. Vaikea varmaan hengittää nenän kautta.
Täyteainetta hänelläkin /:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt kun uusimmassa jaksossa kävelivät Oonan kanssa bikinit päällä niin kyllä oli niin saman muotoinen ja mallinen vatsan seutu, että ulkopuolinen saattaisi olettaa, että pulla on uunissa. Olin ällistynyt.
Uskon helposti, ettet ole ennen nähnyt normaalinaisen pömppämahaa. Tässäkin asiassa se poke vääristää käsityksiä normaalista....
Aika paljon pömppöjä näkyy asiakkailla joka päivä. Olen nainen enkä katso "pokea".
Vierailija kirjoitti:
Oonalla on "Prinsessa Madeleine -tyyppinen" vartalomalli, ns. "bottom-heavy" eli runsaat reidet ja persaus. Ja Madden tyyliin kasvot ovat paras piirre.
Mielipidekysymyksiä. Kauniita molemmat kaikin puolin minusta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pömppöjä näkyy asiakkailla joka päivä. Olen nainen enkä katso "pokea".
Ahaa. Sitten ihmettelen vielä enemmän, että miksi olit niin ällistynyt Jasminen masusta.
Vierailija kirjoitti:
Henriä ja Juliaa ei juuri näy, taitavat olla liian tasapainoisia ja normaaleja että ei saa irti mitään draamaa. Musta olisi mukava kuulla enemmän näiden vakiintuneidenki parien keskustelua ja meininkejä
Ehkä Henrin munien kaivelua ei haluta näyttää koko ajan ruudulla. Toisaalta epäreilua, että toisille pareille tarjoillaan tämmöinen "smooth sailing" -vaihtoehto ja toisten kaikki keskustelut ja eleet leikataan ruodittavaksi ohjelmaan. Ihan varmasti Julialla ja Henrilläkin olisi mörköjä kaapissa. Kukaan ei ole täydellinen.
Haluaisin, että saarelle tulisi joku todella komea alfa, joka veisi Veralta jalat alta. Tulisi Henryn mustasukkaisuus kunnolla koetelluksi ja esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Sitten ihmettelen vielä enemmän, että miksi olit niin ällistynyt Jasminen masusta.
Patrik:ko siellä? "Tisut, masut ja mammailut..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pömppömaha olisi normaalia? Ei ole. Maailmassa on hyvin paljon litteävatsaisia naisia ja pidän itse tätä normaalia. Ja olen nainen itsekin. Kannattaa treenata ja pitää vatsalihakset edes jonkinmoisessa kunnossa niin ei tule pömppöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patr
Keski-ikäinen rouva, ihan tavallinen sana meidänikäisillä ;)
Ei jumalavita, eikö oikeesti ole mitään muuta sanottavaa kuin 60 sivua jauhaa ulkonäkö juttuja?! Mitä hiton väliä sillä on onko jollain pömppömaha, millaiset huulet tai kroppa on?! Mitä väliä?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Hankkikaa elämä, menkää vaikka ulos kävelylle jos ei päähän mitään muuta mahdu kuin ruotia ihmisten ulkonäköä. Kannattaa tosiaan vähän tuulettaa aivoja, jos sitä harmaata massaa päästä ylipäätään löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalavita, eikö oikeesti ole mitään muuta sanottavaa kuin 60 sivua jauhaa ulkonäkö juttuja?! Mitä hiton väliä sillä on onko jollain pömppömaha, millaiset huulet tai kroppa on?! Mitä väliä?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Hankkikaa elämä, menkää vaikka ulos kävelylle jos ei päähän mitään muuta mahdu kuin ruotia ihmisten ulkonäköä. Kannattaa tosiaan vähän tuulettaa aivoja, jos sitä harmaata massaa päästä ylipäätään löytyy...
Lääkkeet nyt ja äkkiä niin helpottaa...
Julia ja Henriä olisi myös kiva seurata tässä ohjelmassa. Näyttää siltä , että koko ohjelma on Peppiinaa ja Benjamia. Naisista mukavin on kyllä Vera.
Näiden saarelaisten insta tiedot?