Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Nonniiiin, siellä se Peppina halailee Erna Huskon kanssa instassa. Tuleva somevaikuttaja tämä Peppina.
Se "välijuontajana" toimiva nainen on kyllä umpisurkea. Miksei siihen saatu ketään parempaa? Kiusallista kuunneltavaa. Katselen juuri Australian versiota, jossa on tosi hyvä välijuontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka naisen unelma Lassi🤣
Mikäs sulle tuli? Ei kenenkään tarvitse olla jokaisen unelma, yksi sopiva riittää.
Jätkä käy hitaalla. Kauheet tatuoinnit. Koulutus peruskoulu. Todellinen unelma.
Miksi Lassi sitten kertoi viimeksi tanssineensa lukion vanhojen tansseissa? Tuosta voisi päätellä äijän käyneen ainakin lukion.
Mistä kuvittelet, että vanhojen tansseissa tanssivat ovat kaikki lukiolaisia? Jätkistä on pulaa, muijat voi pyytää vaikka amista käyvän poikaystävän parikseen.
Toivottavasti Peppinan henki ei haise, kun hän tunkee aina niin lähelle keskustelukumppania. Lähes naamat vastakkain sukupuolesta riippumatta.
Noille pitäis juottaa kunnolla viinaa ja sitten alkais tapahtua.
Pienirintaisia on täällä kyykytetty, mutta heidän edukseen sanottakoon, että kaikki bikiniyläosat istuvat pienirintaisille kauniisti ja näyttävät hyvältä. Toista on isotissisillä, kun pitää valita malli sen mukaan, että se jotenkin edes tukee painavaa rintamusta. Ei voi laittaa keveitä kolmiobikineitä tai bandeau-mallisia yläosia lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Joosualla varmaan onkin paras kroppa, _miesten_ mielestä. Naisten ihanne on paljon vähemmän muskelinen kuin miesten. Ei paras kroppa tarkoita samaa kuin eniten bodattu.
Jos eniten bodattu kroppa olisi miesten mielestä paras, niin Lassillahan olisi paras kroppa. Mutta ei me miehet noin ajatella, että villan paras kroppa kuuluisi Lassille.
Yritä uudelleen.
"Me miehet"? Ovatko kaikki maailman miehet satavarmasti samaa mieltä kanssasi?
Vainko naisilla on eri makuja? Oma kokemus on eri, eli miehetkin ovat ihmisiä, ja ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.
Vastasin viestiin, missä nimenomaan kirjoitettiin "naisten ihanne on...", joten oletin yleistämisen olevan tässä kontekstissa i
Totta että täällä yleistetään typerästi vähän jokaisen taholta.
Mut miksi itse lähdet siihen mukaan? Jos sua ärsyttää yleistykset, niin pitäiskö olla itse tekemättä samaa? Minua ne ärsyttää suunnattomasti, ja siksi en viitsi itse toimia samoin.
Vierailija kirjoitti:
Se "välijuontajana" toimiva nainen on kyllä umpisurkea. Miksei siihen saatu ketään parempaa? Kiusallista kuunneltavaa. Katselen juuri Australian versiota, jossa on tosi hyvä välijuontaja.
Harmittaa oikein, mut toinen yrittää liikaa. Ehkä olen sitten tosikko, mutta ei naurata yhtään.
Vai onko tämä vain muutosvastarintaa, ikävä Tomi Haustolaa kun ehti tottua?
Miksi muuten pojat liikuttelevat rintalihaksiaan, myös Love Islandissa? Onko se tahallista, vai nykiikö treenatut lihakset tahattomasti?
Pitääkö paikkansa, että edellisen kauden tähtia astelee ensi viikolla taloon? Olisiko ihan Tommy ja Nikita?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että edellisen kauden tähtia astelee ensi viikolla taloon? Olisiko ihan Tommy ja Nikita?
Olispa hauskaa :)
Minä toivoisin näkeväni saarella kärttyisimmät av-mammat ja Hausmyllyn Enzon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Peppinan henki ei haise, kun hän tunkee aina niin lähelle keskustelukumppania. Lähes naamat vastakkain sukupuolesta riippumatta.
Mitähän se tolla yrittää viestiä? Eihän kukaan normaali ihminen tule noin lähelle. Todella outo tyyppi.
No nyt menee jo vähän maku tuohon Peppinan jatkuvaan itkeskelyyn.. Ymmärrän että jotkut Benkun heitoista on tyhmiä ja mauttomia, mutta kuitenkin, joku pieni raja tähän itkeskelyyn...
Välillä kyllä itsestä näyttää ihan kun se benkku leikkisi Peppinan tunteilla
Voi Peppina, parin viikon jälkeen jo komentelet miten Benkun pitäisi käyttäytyä, ei se mene niin että kun itse ihastut niin toisenkin pitää. Toinen häiritsevä asia on toisten suhteiden ruotiminen. Peppina vaikuttaa juoruilevalta ja omistushaluiselta draamailijalta ja tuo lähelle tunkeminen puhuessa 🤮
On tainnut Peppiina itkeä joka jaksossa milloin mistäkin ja mustasukkaisuutta taitaa olla myös. Vähän voisi ottaa rennommin.
Benkku vois Jasminen kanssa olla pari ... Peppinan käytös on enemmän kuin ahdistavaa
"Se on vi#un vaikeeta olla vaatimaton kun on vaan niin saatanan taitava"
- Olli "Päällikkö" Jokinen circa 1998