Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
7521/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä jotenkin ahdistava ihmiskoe tuo vauvanukkeilu. Ensin he on suljettu tuonne taloon viikoiksi toistensa seuraan 24/7, yötkin makuusalissa. Sitten pojat pääsee vähän viihteelle (olivatko juoneet myös vettä väkevämpää?) ja kotiuduttuaan alkoi se koko yön kestävä nukkerumba. Karmiva jakso. 

Vaihtoehtoisesti tytöt olisivat päässeet mutta keskenään päättivät että pojat lähtevät.

Kauheinta tässä on se, että se on oikeesti tollasta sillä erotuksella, että meet aamulla töihin (ainakin yleensä viimeistään kun vauva on vuoden).

Siksi osa jääkin kotiin pidemmäksi aikaa ;)

Mutta ei meillä nyt tuollaista ole ollut, horror-öitä ihan muutama vuosien aikana.  Sikäli vähän överi pelottelua.

Vierailija
7522/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on otsaa, mutta Iriksellä on leukaa mutta pieni suu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7523/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoja nämä nykynuoret, ykdi yö huonommin nukuttua, niin tuntuu että maailma kaatuu, yks jo märisi väsymystä. On ihan perusarkea, että menee niin, että neljän yön unet on yhteensä 4-12h, mutta niin vaan on jaksettava.

Vierailija
7524/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on otsaa, mutta Iriksellä on leukaa mutta pieni suu.

Vai, olisko päinvastoin, eihän tuolla ole leukaa ollenkaan ja suu senkun käy.

Vierailija
7525/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun Peppina on niin lääpällään ja Beni ei tiedä minne katseensa laittaisi, kovin vaivautuneen oloinen. Miten toinen ei tajua? Suu auki vaan koheltaa, ei oo kyllä ihan kaikki kotona. 

Vierailija
7526/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, et Julia pokalla sanoo, ettei hän yhtään jaksanut tuota vauvaleikkiä. Entä jos Henrikään ei olisi jaksanut?

Vähän tuli piloille hemmoteltu tyttö mieleen, "Mua ei nyt huvita niin en ala". Reilua?

Äänestin heitä, nyt vähän harmittaa...

Mitä outoa on rehellisyydessä? Haloo, hän on nuorin osanottaja, ei ihme että ruma nukke ei herättänyt äidinvaistoa ja kun ei, niin olisi pitänyt esittää. Se oli muovinukke, ei se kuole jos kumpikaan ei jaksa tai viitsi. Outoa on vetää järjettömästä nukkeleikistä johtopäätöksiä jonkun pilalle hemmottelusta tai äidillisyydestä.

Vierailija
7527/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoja nämä nykynuoret, ykdi yö huonommin nukuttua, niin tuntuu että maailma kaatuu, yks jo märisi väsymystä. On ihan perusarkea, että menee niin, että neljän yön unet on yhteensä 4-12h, mutta niin vaan on jaksettava.

Ei hemmetti, kaikenkattava nykynuoret -yleistys tositeeveen leikin perusteella.

Vierailija
7528/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun Peppina on niin lääpällään ja Beni ei tiedä minne katseensa laittaisi, kovin vaivautuneen oloinen. Miten toinen ei tajua? Suu auki vaan koheltaa, ei oo kyllä ihan kaikki kotona. 

Itseasiassa, taitaa tajutakin ja juuri siksi lypsää kehuja, tunnustuksia ja vakuutteluja. Ei vaan halua uskoa intuitiotaan. Ahdistuisin syvästi, jos joku koko ajan työntäisi naamaansa silmät selällään kasvojeni lähelle ja tenttaisi. Ei ihme, että eilenkin sai vaan pikku pusun, kun toiset parit vetävät kunnon imuja. Benkkuhan jo aiemmin huomauttikin kielimoukkujen kerjäämisestä, turhaan.

Vierailija
7529/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi kritiikkiä kun ei eläydy ja jaksa leikkiä nukella. Itse olisin heti upottanut oman nukkeni uima-altaaseen kivi jalassa 😀.

Vierailija
7530/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Julia suhtautuisi eri tavalla synnyttämäänsä vauvaan,vaikka väsynyt olisikin.Typerää tuollainen valvottaminen.

Vierailija
7531/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, et Julia pokalla sanoo, ettei hän yhtään jaksanut tuota vauvaleikkiä. Entä jos Henrikään ei olisi jaksanut?

Vähän tuli piloille hemmoteltu tyttö mieleen, "Mua ei nyt huvita niin en ala". Reilua?

Julia on alusta asti vaikuttanut h-tajuttomalta tosikolta ja kovasti on kansa kalkkiviivoille asti rakastanut...

Vierailija
7532/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kohu jos Julia ei nyt innostunut nukesta. Julia noista naisista kyllä ihan parhaimpia. 

Vierailija
7533/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik vaikutti tosi huumorintajuiselta vauvajaksossa sekä viime viikon vanhusjaksossa, on noista hauskin. 

Ja nyt kaikilta alapeukuttajilta haluan vastauksen että kuka sitten on hauskempi. Henri? Joo välillä naureskelee hermostuneesti ja passiivis-aggressiivisesti kamerahuoneessa, mutta ei varsinaista huumoria näy. Benkku? Ehkä sellainen rennon renttuhuumori joskus pilkahtelee. Joel? No hän saattaa välillä olla hauska. Mutta mitään suurta heittäytymistä en ole noilta nähnyt.

Piti yläpeukuttaa, samaa mieltä et Patrik hoiti isyydenkin hienosti. Mutta niin hoiti Henrikin. Eikä hän naureskele yhtään passiivis-aggressiivisesti.

Miksi pitää vertailla? Ei tämä ole mikään joko-tai-juttu, ei pidä valita puolia. Siksi jää peukku laittamatta.

Totta, en tehnyt kivasti kun vertailin. Mutta kyllä mun mielestä Henri silti hekottelee vaikeasti tulkittavaan/passiivis-aggressiiviseen tyyliin.

Vierailija
7534/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa on rehellisyydessä? Haloo, hän on nuorin osanottaja, ei ihme että ruma nukke ei herättänyt äidinvaistoa ja kun ei, niin olisi pitänyt esittää. Se oli muovinukke, ei se kuole jos kumpikaan ei jaksa tai viitsi. Outoa on vetää järjettömästä nukkeleikistä johtopäätöksiä jonkun pilalle hemmottelusta tai äidillisyydestä.

Itse olin tuossa iässä miellyttäjä 100%. Ei olisi tullut mieleenkään kehdata näyttää, ettei leikki kiinnosta vaan olisin hoitanut hommat odotusten lailla. Näytellyt äidillistä ellei olisi muuten irronnut. Varmaan sitten ihan pointsit Julialle rehellisyydestä.

Mutta myös vähän tosikkomaista ja epäreilua, että yksi ei leiki vaikka muut leikkii. Pakkohan jonkun on se nukke hiljentää ettei kaikilta mene hermot...

Mites jos laajennetaan, entä jos joku sanois, et ei huvita siivota, ja muut kuitenkin siivoaa? 

Vierailija
7535/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi kritiikkiä kun ei eläydy ja jaksa leikkiä nukella. Itse olisin heti upottanut oman nukkeni uima-altaaseen kivi jalassa 😀.

Sama jos olis tullut joku haukkuva lemmikkikoira. Välittömästä uima-altaseen kivi jalassa.

Vierailija
7536/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jos olis tullut joku haukkuva lemmikkikoira. Välittömästä uima-altaseen kivi jalassa.

Minä en erityisesti pidä lemmikeistä, mutta silti olisin leikkinyt mukana, jos kerran täytyy ja muutkin. 

sääntöihminen

Vierailija
7537/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännittää että millainenkohan juontaja Niko Saarinen tulee olemaan. Mielestäni tuohon formaattiin sopisi paremmin vähän etäisen oloinen naisjuontaja, esim. Shirly oli yllättävän hyvä.

Täysin turha hahmo ja jäykkä juontaja, sopii paremmin radioon niin ei tarvii katsella. 

Vierailija
7538/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian iässä on muut asiat mielessä kun vauvat. Mun pienet pojat jo täysikäisiä ja ihan helvettiä oli tuo nukkeje  parkuminen. Eipä nuo feikkivauvat herätä mitään tunteita muhunkaan. Olisin varmaan roikottanut jalasta kun on niin huono huumorintaju mulla. 

Jokainen tavallansa kun ei noi nuket ole kun nukkeja vaan.

Vierailija
7539/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitkä pussit Emilian silmien alla, yhdestä yöstä :O

Vierailija
7540/8799 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa Benkulla bändipaita? Ei ainakaan tämän päivän jaksossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi