Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
7001/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Pirita tullut mainostamaan tanssituntejaan ja mukavalle lomalle. Ei varmaan odottanut, että joku ihastuisi häneen niin lujaa. 

Ja no, nyt tiedän minäkin tamperelaisesta twerkkauksenopettajasta... 

Vierailija
7002/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris antoi kyllä itsestään akateemisemman kuvan märehtiessään Joelin huonoa koulutusta. Sitten kävikin ilmi että opiskelee itse kasvatustieteitä ja on mielenterveystyön kokemusasiantuntija. Jep. Mietin jo aiemmin että niinköhän arvostaa miehessä koulutusta vai sittenkin rahaa! Siis sitä tuumin että olisiko Joelin koulutuksella väliä jos esim. olisikin suuren menestyvän firman toimari peruskoulu pohjalla! Just saying...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7003/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei lapsia kyllä kiinnosta saada ja tää vauvajakso vaan vakuuttaa asiasta vaikka leluvauvoja onkin. Huonoin jakso.

Parempi onkin ettet ala vanhemmaksi, kun niinkin syvällinen asia kuin lelunukkeleikit vakuuttaa sinut asiasta :D

Vierailija
7004/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Niko mahtaa saarella touhuta. Kovin vähän on ruutuaikaa ja huonot on ne vähätkin vuorosanat. Kankea ja väkinäinen esiintyminen.

Vierailija
7005/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, että Iris on missikisoissa, koska mun mielestä hän oli saaren naisista kaikkein vaatimattomimman näköinen. 

Vierailija
7006/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin on kuin joka askelella aina syvemmälle suohon uppoava mies. Minua naurattaa, koska olen itse ollut monta kertaa samassa tilanteessa. Olen yrittänyt kaikkeni jarrutellakseni mutta toinen osapuoli ei vaan ole ottanut kuuleviin korviinsa. Pakko myöntää, että olen lopettanut tuohon suuntaan menneet jutut aika tyylittömästi, kertailmoituksella ilman mitään suurempia selityksiä. Mutta oli pakko, kun ei tullut yhtään kuulluksi ja toinen oli kuin höyryjyrä. 

Kusipäinen se minusta on -tämän viikon jaksoissakin käyttäytyy taas varsin huonosti. Tuli ohjelmaan hakemaan näkyvyyttä bändilleen ja tuli samalla osoittaneeksi koko Suomelle oman itsekkään ja tympeän luonteensa

Vierailija
7007/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän yllärinä tuo, että Iris on yliopistossa ja haaveilee tutkijatohtorin urasta. Minä olin jotenkin kuvitellut, että hän on esim. parturi-kampaaja, tarjoilija, vaateliikkeen myyjä, toimistoapulainen, tms. Harvemmin näkee yliopisto-opiskelijoilla tuollaisia tekoripsiä, joten ehkä ne hämäsi.

Ei kerro Iiriksestä vaan susta. Olet ennakkoluuloinen.

Ihan tottahan se on, että harvemmin tuollaisia katuharjoja yliopistolla kenenkään silmissä näkee.

Eri

Mä tiedän monia laittautujia yliopistoissa. Onko kivaa ollla noin ilkeä ihminen ja haukkua toisen ulkonäköä? 

Laittautuminen

Kerropa sinä "aikuinen", mitä positiivista näet jättimäisissä tekoripsissä? Johan niiden täytyy tuntuakin epämiellyttäviltä ja raskailta, kun omatkin ripsivärillä tuntuu välillä...

utelias

Vierailija
7008/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö Iris aiemmin yhtään ihmetellyt miksi "kauppakorkeakoulun" käynyt työskenteli putkimiehenä...😏"

Ymmärtääköhän Iris, että putkimies tienaa enemmän kuin moni akateeminen.

ei-niin-hyvätuloinen-akateeminen

En usko, että on  kyse rahasta ollenkaan. 

Hyvä jos näin! Silti hieman kapea ymmärrys, jos ajattelee että vain korkeakoulutus opettaa ihmisille tärkeitä ja oleellisia asioita elämästä. Tai että perheestä unelmointi on liian pientä, ja pitäis mieluummin unelmoida vaikka maailmanympärysmatkasta. Aika  epäekologistakin.

maisteri

Vierailija
7009/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän yllärinä tuo, että Iris on yliopistossa ja haaveilee tutkijatohtorin urasta. Minä olin jotenkin kuvitellut, että hän on esim. parturi-kampaaja, tarjoilija, vaateliikkeen myyjä, toimistoapulainen, tms. Harvemmin näkee yliopisto-opiskelijoilla tuollaisia tekoripsiä, joten ehkä ne hämäsi.

Ei kerro Iiriksestä vaan susta. Olet ennakkoluuloinen.

Ihan tottahan se on, että harvemmin tuollaisia katuharjoja yliopistolla kenenkään silmissä näkee.

Eri

Samaa olen minä katsonut, että eikö näe peilistä millaiset nuo "katuharjat" ovat, hyvä kun silmät pysyvät auki. Ja ihmettelen ehkä vielä enemmän miehiä, että oikeastiko tuollainen tyyli tekee vaikutuksen, nuo ripset on suoraan sanoen naurettavat. 

&nbsp

Iltalehden missiesittelyssä hänellä oli tyylikkäämmät tekoripset. Hyvin kauniit silmät tulivat esiin ja oikeuksiinsa! 

Vierailija
7010/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Peppinan ja Benjaminin touhua on vaivaannuttavaa katsoa.

Kun toinen on palavasti rakastunut ja toinen ainakin osittain vedättää niin tollasta jälkeähän siitä sitten syntyy -rumaa jälkeä, ei kaunista katsottavaa 

Mutta kyllä minä mielelläni Peppinaa katson, hänen ihastumisensa on aitoa, hän huomioi pariaan kauniisti, oli mitä luontevin ja ihanin äiti vauvanukelle. Kertakaikkiaan upea persoona. Paristaan mulla ei sitten olekaan juuri mitään myönteistä sanottavaa

Vierailija
7011/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iris antoi kyllä itsestään akateemisemman kuvan märehtiessään Joelin huonoa koulutusta. Sitten kävikin ilmi että opiskelee itse kasvatustieteitä ja on mielenterveystyön kokemusasiantuntija. Jep. Mietin jo aiemmin että niinköhän arvostaa miehessä koulutusta vai sittenkin rahaa! Siis sitä tuumin että olisiko Joelin koulutuksella väliä jos esim. olisikin suuren menestyvän firman toimari peruskoulu pohjalla! Just saying...

No mulle on miehen koulutuksella paljon väliä vaikka olenkin vaan ihan tavallinen maisteri. Ottaisin siis mieluummin DI:n, vaikka hän tienaisi vähemmän kuin tarjolla oleva teknikko tai insinööri. Just saying...

Vierailija
7012/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Julialle ja Henrille :) 

Vierailija
7013/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin ja Iiriksen ammatit / koulutus siis selvillä. Jossain oli, että Emilia olisi ripsiteknikko? Mutta entä muiden ammatit?

Vierailija
7014/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luokanopettaja ja kasvatustieteet luokanopekoulutuksen pohjana koulutusohjelman mukaisesti. Niin helppoa höpöhöpöä ettei kyllä tieteisiin voi edes laskea. Eli pelkkä kasvatustieteiden opiskelu ei mielestäni vaadi mitään erityistä. Siinä mielessä en Iriksenä noin paljon leijuisi. Ja kasvatustieteiden väitöskirjat yhtä tyhjän kanssa ellei tee jotain todella merkittävää oivallusta, löytöä, nostoa tms. Eikä hän tule tekemään kun ei ole edes opetaustaa. Kun hän alkoi puhua yliopisto-opiskelustaan, niin heti arvasin että aha, kasvatustieteilijähän siinä höpöttelee. Ja mitä tulee Joelin koulutukseen, niin hän on puhunut ensin kauppiksesta. Nyt selvisi että tarkoitti kauppakoulua, ja sieltä valmistuu merkantiksi. Uskon että hän on käynyt sen loppuun, mutta tuo melkantti läppä on tullut siitä, että ei ole merkonomi vaan merkantti. Koko keskustelu meni väärille urille kun Iris luuli että kauppakoulu on jäänyt kesken. Eikä Joelkaan oikaissut asiaa. Kokemuksesta voin kertoa senkin, että esim laskentatoimen perusteet, joita kauppaoppilaitoksessa opiskellaan, vaatii enemmän hoksottimia kuin kasvatustieteiden opiskelu. 

Vierailija
7015/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on aivan kakara, jos ei heiluttele isoa persettään niin itkee, kikattelee tai on naama muuten vaan kasassa.

Vierailija
7016/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei lapsia kyllä kiinnosta saada ja tää vauvajakso vaan vakuuttaa asiasta vaikka leluvauvoja onkin. Huonoin jakso.

Minusta päinvastoin. En ole koko ohjelman aikana nauranut niin sydämeni pohjasta kuin noiden vauva-jaksojen aikana. Kerrassaan hupaisaa seurattavaa. Ehkä noi jaksot on samastuttavampia meille joilla on jo lapsia.

Peppina oli heti mitä luontevin ja ihanin äiti, samoin Henri sujahti oikein hyvin vanhemmuuteen. Joel oli miehistä ainoa joka näytti olevan vaikka heti valmis ja kykenevä isäksi. Emilia ja Patrik myös yllättivät myönteisesti näissä vauva-jaksoissa. Benjamin puolestaan ei loistanut mutta se nyt ei minua varsinaisesti yllättänyt

Vierailija
7017/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun top 4.

1. Emilia ja Patrik

2. Henri ja Julia

3. Iiris ja Joel

4. Peppiina ja Benjamin

Mun omat:

1) Julia ja Henri

2) Emilia ja Patrik

3) Peppina ja Benjamin

4) Iris ja Joel

Vierailija
7018/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luokanopettaja ja kasvatustieteet luokanopekoulutuksen pohjana koulutusohjelman mukaisesti. Niin helppoa höpöhöpöä ettei kyllä tieteisiin voi edes laskea. Eli pelkkä kasvatustieteiden opiskelu ei mielestäni vaadi mitään erityistä. Siinä mielessä en Iriksenä noin paljon leijuisi. Ja kasvatustieteiden väitöskirjat yhtä tyhjän kanssa ellei tee jotain todella merkittävää oivallusta, löytöä, nostoa tms. Eikä hän tule tekemään kun ei ole edes opetaustaa. Kun hän alkoi puhua yliopisto-opiskelustaan, niin heti arvasin että aha, kasvatustieteilijähän siinä höpöttelee. Ja mitä tulee Joelin koulutukseen, niin hän on puhunut ensin kauppiksesta. Nyt selvisi että tarkoitti kauppakoulua, ja sieltä valmistuu merkantiksi. Uskon että hän on käynyt sen loppuun, mutta tuo melkantti läppä on tullut siitä, että ei ole merkonomi vaan merkantti. Koko keskustelu meni väärille urille kun Iris luuli että kauppakoulu on jäänyt kesken. Eikä Joelkaan oikai

Meniköhän nyt oikein? Sekoititko nyt taas asian? Luulisi, että kauppakoulun käynyt on merkantti ja Joel vitsaili, että se (merkantti) on melkonomi eli melkein merkonomi. Niinkö se meni? 

Vierailija
7019/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tota kiukuttelevaa, lapsellista ja itsekeskeistä mutruhuuli-Emiliaa.

Oho, aika voimakas tunne tuo viha. Mitähän sulla noin järisyttävän tunteen takana? 

Emilia on lapsellinen ja hassu, mutta ei herätä sen kummempia tunteita minulla.

Vierailija
7020/8799 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tota kiukuttelevaa, lapsellista ja itsekeskeistä mutruhuuli-Emiliaa.

Jep, ja kokoajan ylähuuli kiinni nenässä kun elämä potkii (isolle) perseelle.

Söpö mutruhuuli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi