Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
6801/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D 

Niinpä. Tykkään naisista eniten Emiliasta ja kyllä nuo mulla menee kärkikastiin parinakin. Emilia on aito oma itsensä puutteineen kaikkineen. Lisäksi ei ota itseään turhan vakavasti, mikä on aina viehättävä piirre.

Patrik oli muuten hauska siinä vanhan miehen roolissa. :D

Vierailija
6802/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D 

Niin minustakin. Nehän nauroi itsekin ihan tosissaan sitä, että "kuvittele, joku on äänestänyt meitä. Miksi?" :D

Pelkkää esittämistä kameroille. Tuota näkee kaikkien maiden versioissa. Yritetään kerätä vaatimattomuuspisteitä vielä viime metreillä.

Ei oltu viime metreillä lainkaan. Tuosta on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Iltalehden artikkelit, joissa vakuutettiin narualaosien sopivan kaikille, vartalotyypistä riippumatta. "Yksi bikinimalli imartelee kaikkia vartaloita."

Vierailija
6804/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Milla ja Henry erosivat. Milla kyynelehti, Henry hymyili, eikä ollut moksiskaam. No hyvä, kun Milla sai sanottua asian. 

Nyt selviskin tämä. Henry oli antanut ymmärtää, että Millan "Dubai-yhteistyön" täytyy loppua jos he alkavat kunnolla seurustella. Milla tietenkään ei voi luopua masseista. Tässä kohtaa pisteet Henrylle. 

Mikä hemmetin tarve tuolla jätkällä on puuttua asioihin, jotka ei sille edes kuulu? Naisten kannattaa kiertää kaukaa tuollaiset, joilla on halu kontrolloida naisen omia henkilökohtaisia asioita. Huolehtikoon omista asioistaan. Niissä riittää enemmän kuin tarpeeksi tuolle tyypille.

Vierailija
6805/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko enää. Olipa lattea kausi. 

Tänä vuonna oli taktiikkana,  että solmitaan "suhde" mahdollisimman pian ja pysytään siinä.

Miehillä ei ole ollut bromancea, eivätkä naisset ole bondanneet. Uudet asukkaat on tyrmätty heti kättelyssä.

Tylsää

Vierailija
6806/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiriksestä ja Joelista on tullut mun lemppareita. 

Iris on aivan huippu.

Kaunis kuin mikä. Upea vartalo.

Vierailija
6807/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän jäljessä mut miks tonne toiselle saarelle tuli vaan kaks uutta????? Eihän tollasesta saa mitään soppaa aikaan 😒😒

Vierailija
6808/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän jäljessä mut miks tonne toiselle saarelle tuli vaan kaks uutta????? Eihän tollasesta saa mitään soppaa aikaan 😒😒

Tai siis villalle.. 

Vierailija
6809/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis villalle.. 

Oletkohan väärässä ketjussa? Tuolla on vain yksi villa.

Vierailija
6810/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko kauden ajan miettiny että ketä Patrik muistuttaa ja eilenhän mä en tajusin kun näin erään miesnäyttelijän telkussa: Pekka Strang! Vois olla poika! Samanlainen suu ja luihunaama ja ilmeet päälle! Voi olla että on vaan mun silmässä tietty! Mut anyway Pekka Strang on hyvä näyttelijä, Patrik fani en ole!

Vierailija
6811/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kausi ikinä, kenessäkään ei mitään särmää tai karismaa. Tylsiä pelejä pelaavat perse ojossa päivät pitkät ja kerran pari viikossa tulee joku yllätyksetön parinvalinta.

Vierailija
6812/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi Iris on kaunis. Hyvä kroppa mutta noitanaama ja vinot hampaat pilaa kokonaisuuden.

Vierailija
6813/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko kauden ajan miettiny että ketä Patrik muistuttaa ja eilenhän mä en tajusin kun näin erään miesnäyttelijän telkussa: Pekka Strang! Vois olla poika! Samanlainen suu ja luihunaama ja ilmeet päälle! Voi olla että on vaan mun silmässä tietty! Mut anyway Pekka Strang on hyvä näyttelijä, Patrik fani en ole!

Omen ollut koko ajan sitä mieltä ja meinannut kirjoittaakin. Todellakin paljon samaa heissä :)

Vierailija
6814/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omen ollut koko ajan sitä mieltä ja meinannut kirjoittaakin.

Anteeksi tyhmä kysymys "Omen"? <- onko jotain nykyslangilyhennettä "Oon meinaan" -sanaparista? 

--

Vierailija
6815/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kausi, tylsä muovinaama  juontaja,pa*kan jäykkä. 

Vierailija
6816/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.

Miesten pitäisi puuttua tuohon. Voisi vaikka sanoa ystävällisesti, että tuo sinun pukeutumisesi ei oikein ole tyylikästä. Nykymiehet on vaan niin vässyköitä, että ei haluta pahoittaa toisen mieltä.

Ja miten ällöttävää, kun istuvat keittiön pöydällä näillä naruilla.

Vierailija
6817/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis villalle.. 

Oletkohan väärässä ketjussa? Tuolla on vain yksi villa.

Kyllähän ne miehet meni hetkeksi pois, ensin ajelemaan autoilla ja sitten jollekin villalle. Uusina naisina olivat Alina ja Venla. 

Vierailija
6818/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omen ollut koko ajan sitä mieltä ja meinannut kirjoittaakin.

Anteeksi tyhmä kysymys "Omen"? <- onko jotain nykyslangilyhennettä "Oon meinaan" -sanaparista? 

--

Joo, ihan klassinen nakkisormisuus vain. Osui väärään kirjaimeen ;)

"Olen"

Vierailija
6819/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo Benjamin on just tollanen mammanpoika joka pelaa naisilla koska isää ei ollut paikalla lapsuudessa. Semmoiset vibat hänestä. Muutenkin noi hampaat. Apua. Ei pidä myöskään olla vitivalkosia legopalikoita kuten esim Millalla mutta vähän edes panostusta suuhygieniaan.

Höpö höpö. Benkun isä on hyvinkin läsnä lapsilleen. Komea pitkähiuksinen hopeakettu, joka pitää vartalostaan huolta. Benkulla taitaa olla 3 veljeä ja 1 sisko. Kaunis perhe.

Vierailija
6820/8799 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa heittäytymistä Patrickilta tuo pelin juonto vanhalla papparaisäänellä. Nauroin ääneen :D

Amatööri-Patrik osasi eläytyä rooliinsa huomattavasti paremmin kuin näyttelijä-Peppi. Ja paremmin kuin näyttelijäksi juuri valmistunut Lina, joka myös halusi selostuksessa antaa oman "taidonnäytteensä". Patrikille 👏 suorituksesta.