Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Miksi Iris saa näin paljon ruutuaikaa kalkkiviivoilla? Ei vain jaksa katsoa yhtään sitä sirkuttamista. Onneksi Katsomossa voi kelata eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Milla ja Henry erosivat. Milla kyynelehti, Henry hymyili, eikä ollut moksiskaam. No hyvä, kun Milla sai sanottua asian.
Nyt selviskin tämä. Henry oli antanut ymmärtää, että Millan "Dubai-yhteistyön" täytyy loppua jos he alkavat kunnolla seurustella. Milla tietenkään ei voi luopua masseista. Tässä kohtaa pisteet Henrylle.
Lähde tälle, että juuri tuo oli eron syy? Onko Milla avautunut esim. somessa?
Vierailija kirjoitti:
Oon koko kauden ajan miettiny että ketä Patrik muistuttaa ja eilenhän mä en tajusin kun näin erään miesnäyttelijän telkussa: Pekka Strang! Vois olla poika! Samanlainen suu ja luihunaama ja ilmeet päälle! Voi olla että on vaan mun silmässä tietty! Mut anyway Pekka Strang on hyvä näyttelijä, Patrik fani en ole!
Strengiä enemmän suomalaisista miesnäyttelijöistä Mikko Nousiainen muistuttaa Joosuaa. Kasvonpiirteet ja ääni.
Patrik oli loistava papparaisen äänenpainoineen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon koko kauden ajan miettiny että ketä Patrik muistuttaa ja eilenhän mä en tajusin kun näin erään miesnäyttelijän telkussa: Pekka Strang! Vois olla poika! Samanlainen suu ja luihunaama ja ilmeet päälle! Voi olla että on vaan mun silmässä tietty! Mut anyway Pekka Strang on hyvä näyttelijä, Patrik fani en ole!
Strengiä enemmän suomalaisista miesnäyttelijöistä Mikko Nousiainen muistuttaa Joosuaa. Kasvonpiirteet ja ääni.
Joo, totta! Ja vielä yksi: Joel on kuin ilmetty Valtteri Bottas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiriksestä ja Joelista on tullut mun lemppareita.
Iris on aivan huippu.
Kaunis kuin mikä. Upea vartalo.
Ei kyllä ole. Hän voisi olla ihan ok, jos poistattaisi häiritsevän luomen kasvoiltaan, ottaisi tekoripset pois sekä leikkasi hiuksista lyhyemmät ja värjäsi ne luonnollisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iris on aivan huippu.
Ei kyllä ole. Hän voisi olla ihan ok, jos poistattaisi häiritsevän luomen kasvoiltaan, ottaisi tekoripset pois sekä leikkasi hiuksista lyhyemmät ja värjäsi ne luonnollisemmaksi.
Miksi tästä tehdään joku sarja ylipäätään? Eikö joka vuosi voisi vaan julkaista Love Island osallistujat ja parin kuukauden ajan ihmiset saisivat kattavien esittelyvideoiden perusteella ruotia heidän ulkonäköään ja lopulta julistettaisiin Miss ja Mr Love Island?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iris on aivan huippu.
Okei, onhan se nyt ihan nätti, muttei kaunis millään. Objektiivisesti katso kasvojen sivuprofiilia
Mun mielestä tähän mennessä kaikki osallistujat ovat olleet hyvän näköisiä, toiset vähemmän, toiset enemmän, toiset persoonallisella tavalla.
Erikoista kyllä, että Milla halusi erota juuri nyt ennen finaalia. Heillä olisi ollut hyvä mahdollisuus päästä mukaan äänestykseen.
Vielä enemmän harmittaa, että Joosuan ja Piritan suhde on kuihtumassa. Näyttivät niin hyvältä yhdessä ja läheisyyttä oli sängyssä. Joosua on niin lääpällään Piritaan, että uskon, että hän olisi voinut ihan mielellään opetella lisää Piritan arvoista ja ehkä haluta muuttaa ruokavaliotakin pikkuhiljaa kasvispainotteisemmaksi. Ikävää, jos Pirita on niin ehdoton, että haluaa valmiin vegaanin kumppanikseen. Itse olen kasvissyöjä, mutten vaadi samaa kumppaniltani. Jos hän kiinnostuu muuttamaan ruokavaliotaan, hienoa, mutta se ei ole tietenkään pakollista.
Jos Joosua ja Pirita olisi valittu finaaliin, olisin saattunut toivoa voittoa heille. Olisi ollut mukava yllätyspari voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen Love island keskustelu. 90 % ihan muuta jauhamista, ylilaudalta pois joutuneet keskenkasvuiset trollaa ja yksi vänkääjä haastaa riitaa minkä kerkiää 🥱😕
Niinpä.Tämä palvelu tulee loppumaan siihen, että moderointi ei tunnu pääsevän eroon hänen kaltaisistaan trolleista, joilla riittää aikaa päivystää anonyymillä nettipalstalla päivästä toiseen ja tukahduttaa joka ketju tällä roskalla. :)
Eiköhän tämä energinen vänkääjä ole sitä samaa Ulilaudalta pudonnutta pohjasakkaa, sillä eihän tuollainen normaalin aikuisen ajatusmaailmaa ja ajankäyttöä ole. Myös idän trolleilla on hänen kanssaan samanlaisia päämääriä, mutta kai niiltäkin edes jonkinlaista tasoa vaaditaan ruplaa vastaan?
Harmi, että parit ehdittiin jo "lukita" ja aika loppuu. Nyt kun Milla ja Henry on sinkkuja, heille olisi vielä voinut tulla sutinaa joidenkin muiden kanssa. Olisiko esim. Pirita voinut lämmetä Henrylle? Tai Iris? Millahan oli Joelin ykköskiinnostuksenkohde alussa, olisiko Joel halunnut koittaa löytyisikö hänen ja Millan välillä kipinää? Mites Joosua ja Milla?
Milla halusi erota Henrystä, koska ei nähnyt heillä tulevaisuutta ulkomaailmassa. Liittyikö tämä siihen, että Millan biologinen kello tikittää ja haluaa nuorena (piakkoin) äidiksi (tätähän Justus kavahti)? Henry ehkä sanonut Millalle yöllisissä keskusteluissa, että haluaa perustaa perheen vasta kolmikymppisenä? Tai haluaako lapsia ollenkaan? Eli heidän "aikataulut" ja arvot eivät sopineet yhteen?
En ole kuunnellut uusinta podcastia, mutta vieraana on näköjään Peppinan bestis Josefiina (+ siippansa Joonas). Onko reilua, että finaalin kynnyksellä juuri Peppinan lähipiiriä kutsutaan podiin vieraaksi buustaamaan hänelle voittoa? Olisi valittu mielummin joku puolueeton/neutraali vieras, jolla ei ole kytköksiä yhteenkään finalistipariin.
Finaaliviikolla nähdään kaiketi kaikkien neljän finalistiparin treffit ja veikkaan, että ainakin Parikin ja Emilian kauan odotettu sviittiyö 😆
En ihan ymmärrä tätä.
Benkku tunnusti aiemmin tämän viikon jaksossa, ettei 1. tunne yhtä voimakkasti kuin Peppina, 2. ei pysty tarjoanaan Peppinalle niin paljon kehuja ja huomiota, mitä hän kaipaa (3. ja sanoi vielä, ettei tilanne tule todennäköisesti muuttumaan) ja että 4. näkisi itsensä ehkä enemmän Peppinan frendinä kuin poikaystävänä. Mitä tästä Benkun yrityksestä erota siis seurasi? Peppina itki ja rukoili, ettei Benkku työnnä häntäpois, luvaten antaa aikaa Benkun tunteiden syvenemiselle. Ja pari edelleen siis jatkaa yhdessä. Öö, MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iris on aivan huippu.
Piritalla myös noitanäppy poskessa. Ilmankos hän mielummin kääntyy ja pyörittelee kameralle persposkia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Benjamin on just tollanen mammanpoika joka pelaa naisilla koska isää ei ollut paikalla lapsuudessa. Semmoiset vibat hänestä. Muutenkin noi hampaat. Apua. Ei pidä myöskään olla vitivalkosia legopalikoita kuten esim Millalla mutta vähän edes panostusta suuhygieniaan.
Höpö höpö. Benkun isä on hyvinkin läsnä lapsilleen. Komea pitkähiuksinen hopeakettu, joka pitää vartalostaan huolta. Benkulla taitaa olla 3 veljeä ja 1 sisko. Kaunis perhe.
Minusta Benjamin vaikuttaa pitkittynyttä teini-ikää elävältä, ikäisekseen lapselliselta hulivililtä, ulkonäkö ja sen esittely näyttää kiinnostavan. Hän, pian 30v on itse jossain haastattelussa todennut että hän on pisimmillään seurustellut 6kk kerran tai kaksi elämässään. Kyllä tuo minusta kertoo että joko parisuhteet ei kiinnosta tai emotionaalinen sitoutuminen on hyvin vaikeaa. Voihan sitä toki lennellä kukasta kukkaan ja tuon näköiselle hurmurille naisseuraa varmasti riittää, mutta olisi hyvä näiden naistenkin ymmärtää että mitään vakavampaa suhdetta hänen kanssaan tuskin on tulossa, ei ainakaan vuosiin - jos koskaan. No, ehkä osaavat nyt Peppinaa paremmin varoa kun tuo on näytetty ihan valtakunnan televisiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa Benskulaisen biisissä "röyhytän"?? Röyhtäilyä ilman paitaa?
Haha! Mä vähän aavistelin, että se ei välttämättä aukee. Röyhyttäminen = hyvän meiningin lietsomista pikku pilke silmäkulmassa, se kuvastaa myös tietynlaista hauskanpitoa, röyhyttäminen on sitä kun viihtyy poikkeuksellisen hyvin! Benkku
Siis kävikö Benjamin ihan itse vastaamassa tuohon kysymykseen täällä Vauva-palstalla vai oliko tuo jonkun kopsaama vastaus jostain Benku somesta? Vai pelkästään jonkun keksimä vastaus ja esiintyminen Benkkuna?
Miksi varakkaan Rosén-suvun Peppinan pitäisi löytää joku vakavarainen kumppani? Eiköhän hänellä ole ihan kivasti varallisuutta sukunsa puolesta.