Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa, jota Peppiina ei ärsytä. Tunteella elävä harmiton höpsö joka lopulta saa kuraa niskaan, kun kulissit kaatuu. Itse tykkään Peppiinasta, enemmän kuin tästä jatkuvasti naama rullalla olevasta Emiliasta.
Molemmat yhtä rasittavia.
Ei, kyllä tässä kisassa Emilia vie voiton. Tällä hetkellä vie voiton, sairaalloisella mustasukkaisuudella..
Peppinan ja Emilian tanssi/hyppely uikkareissa ringissä ennen pelin alkua. Mimmeillä ei oo ainakaan estoja🤣. Miten voi molemmilla olla järkyttävän paksut reidet?
Vierailija kirjoitti:
Peppinan ja Emilian tanssi/hyppely uikkareissa ringissä ennen pelin alkua. Mimmeillä ei oo ainakaan estoja🤣. Miten voi molemmilla olla järkyttävän paksut reidet?
Ja musiikkina Tapani Kansan R-A-K-A-S. Kuin jostain painajaisesta koko setti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisiko Joosua kun oli siinä jutteluhuoneessa? Miksi kaikki piereskelevät tuolla ja miksi niitä on otettu mukaan OHJELMAAN ASTI
Veikkaan, että saarelaisille tarjoillaan aika paskaa ruokaa. Senkin takia monella varmaan turvotus päällä ja karmeat ilmavaivat.
Minkähänlaista lämmintä ruokaa nuo muuten saavat? On näytetty lähinnä vain aamupalaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppinan tuo monttu auki ilme vähän väliä. Näyttää joltain 10-vuotiaalta.
Mulla on jonkin verran Peppinan piirteitä (mm. herkkyys, toispuoleisesti vahvemmat kasvolihakset) ja monet niistä liittyy adhd:hen
Pepsi vois kyllä hyvin olla jonkin sortin adhd. Sen verran ilta- ja päivävilliäkin kameraan tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja musiikkina Tapani Kansan R-A-K-A-S. Kuin jostain painajaisesta koko setti :D
Pier Paolo Pasolini pyörii haudassaan... :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.
Miesten pitäisi puuttua tuohon. Voisi vaikka sanoa ystävällisesti, että tuo sinun pukeutumisesi ei oikein ole tyylikästä. Nykymiehet on vaan niin vässyköitä, että ei haluta pahoittaa toisen mieltä.
En sanoisi negan vaan posin sekä minä-viestin kautta.
Eli "tykkään tosi paljon pepun peittävistä alkkareista, oletko koskaan sellaisia harkinnut?"
Jos joku sanois mun takapuolta pepuksi, niin vetelisin molemmille poskille ja lähtisin
Ihan tavallisia sanoja. Sinun mielesi on se pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppinan tuo monttu auki ilme vähän väliä. Näyttää joltain 10-vuotiaalta.
Mulla on jonkin verran Peppinan piirteitä (mm. herkkyys, toispuoleisesti vahvemmat kasvolihakset) ja monet niistä liittyy adhd:hen
Pepsi vois kyllä hyvin olla jonkin sortin adhd. Sen verran ilta- ja päivävilliäkin kameraan tarttunut.
Saisi kyllä hävetä. Joelin piti siirtyä muualle nukkumaan Peppinan (?) remuamisen takia.
Mulla meni loppukin maku Millasta, kun vilkaisin pikaisesti instalinkkiään ja siellä oli otsikko "Dubai". Eli Milla on vissiin niitä tyttöjä. Muutenkin oli tosi feikin ja pinnallisen näköistä kuvaa toinen toisensa perään. Nyt kun on nähnyt hänet livekuvassa villalla, niin miksei voi olla luonnollinen myös instassa?
Dubai on kyseenalainen matkakohde monestakin syystä. Mutta aika rankka oletus, että Milla on niitä tyttöjä vain sen perusteella että on lomaillut siellä. Ja huom. En itsekään halua matkustaa sinne räikeiden ihmisoikeusrikkomusten, ihmiskaupan ja luonnon tuhoamisen vuoksi (merelle rakennetut saaret, sisätiloihin tehdyt laskettelumäet ym kahjoudet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisiko Joosua kun oli siinä jutteluhuoneessa? Miksi kaikki piereskelevät tuolla ja miksi niitä on otettu mukaan OHJELMAAN ASTI
Veikkaan, että saarelaisille tarjoillaan aika paskaa ruokaa. Senkin takia monella varmaan turvotus päällä ja karmeat ilmavaivat.
Minkähänlaista lämmintä ruokaa nuo muuten saavat? On näytetty lähinnä vain aamupalaa...
Ja tekevätkö itse, vai onko joku köökki/lounaspalvelu siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täti" Iiriksen käytös on kyllä niin imelää. Sitä funtsin, että eikö Joel sitä näe, vaan onko vain mennyt mukaan pelin hengessä.
Iirikseen ja Joeliin verrattuna Joosua käsittelee tunteita ja tilannetta aikuismaisesti ja pelaamatta pelin loppusuoralla. Kuten myös Milla ottamalla tunteet esiin tietäen torpedoivansa finaaliin pääsynsä.
Minua taas rupeaa tökkimään Joosuan rauhaton "itsensä nyppimien ja hivelemimnen" aina puhuessaan. Hänenkin puheensa on loppujen lopuksi aika ajoin melko hermostuneen oloista. Onko niin vaikeaa vain olla paikoillaan, keskittää katse kameraan ja puhua rauhallisesti.
Joel vuorovaikuttaa samalla tavalla kuin neuroepätyypilliset usein kommunikoivat. Silmiin katsominen voi olla vaikeaa, tarve itsensä rauhoittamiseen ns. stimmingillä, vakavalta vaikuttavat ilmeet ja puhetyyli, ja vahingossa loukkaavien sammakoiden päästäminen kun aidosti yritetään heittää läppää. Kuitenkin on oikeasti tosi fiksu ja empaattinen tyyppi ja parhaimmillaan kahdenvälisissä keskusteluissa. Kaikki nuo piirteet on tyypillisiä lievästi / high performing autistisille, ja on aika yleistäkin. T. Maskaava autisti itsekin
Milloin tämä kuvattiin? Aika usein sataa.
Mun villi veikkaus on, että Benjamin tekee suhteesta lopun, kun pääsevät Suomeen. Hän ei yksinkertaisesti uskalla tuolla saarella sitä tehdä, koska se olisi tuolla kameroiden kuvatessa liian paha paikka Peppinalle. Molemmat ovat mun mielestä symppiksiä, mutteivat ehkä parina yhteensopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täti" Iiriksen käytös on kyllä niin imelää. Sitä funtsin, että eikö Joel sitä näe, vaan onko vain mennyt mukaan pelin hengessä.
Iirikseen ja Joeliin verrattuna Joosua käsittelee tunteita ja tilannetta aikuismaisesti ja pelaamatta pelin loppusuoralla. Kuten myös Milla ottamalla tunteet esiin tietäen torpedoivansa finaaliin pääsynsä.
Minua taas rupeaa tökkimään Joosuan rauhaton "itsensä nyppimien ja hivelemimnen" aina puhuessaan. Hänenkin puheensa on loppujen lopuksi aika ajoin melko hermostuneen oloista. Onko niin vaikeaa vain olla paikoillaan, keskittää katse kameraan ja puhua rauhallisesti.
Joel vuorovaikuttaa samalla tavalla kuin neuroepätyypilliset usein kommunikoivat. Silmiin katsominen voi olla vaikeaa, tarve itsensä rauhoittamiseen ns. stimmingillä, vakavalta vaikuttavat ilmeet ja
Vai tarkoitatko Joosuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksossa Joel ei enää jaksa enää edes vastailla Iirikselle sohvalla :D Mahtaa olla kiusallista, kun tajuaa mikä on homman nimi.
Kyllähän Iris puhuu paljon, väsyttäisi kenet tahansa ;)
Iiris on kyllä oikein moottoriturpa. Miksi ja kenelle hän vakuuttelee toistuvasti ettei Joel ole tylsä? Itselleen?
Ei sissus ja vakuutteli ääneen Joelin kuullen, ilmeisesti itselleen, ettei haittaa ettei Joelilla ole pyykkilautavatsaa. Vois nyt vähän miettiä mitä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirita on kyllä ihmeen nihkeä... Ilmeisesti Joosua ei nappaa sitten yhtään. Kauniilla hymyllä kyllä pääsee pitkälle monessa, tässäkin :)
Me katsotaan varmaan eri ohjelmaa. Minä näin viimeksi eilen, miten Joosua totuus vai tehtävä -leikissä kertoi Piritalle, miten paljon tästä pitää. Ja Pirita selvästi sanoista liikuttuneena suuteli Joosuaa useamman kerran, suulle ja tunteella.
Ja kyllä näen myös Julian kasvoilla rakastuneen nuoren naisen tunteiden kirjon - se on vain huomattavasti hillitympää kuin vaikkapa Peppinan laidasta laitaan vellova ilmehdintä.
Toivottavasti sä olet oikeassa ja mä väärässä.
Itse ihmettelin vastausta, kun Joosua kysyi ulkomaailmasta. P sanoi ettei ole yhtään miettinyt. Onko oikeasti ihmi
Vaikutti enemmän selittelyiltä Piritan veganismipohdinnat, Joosua ei vain nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksossa Joel ei enää jaksa enää edes vastailla Iirikselle sohvalla :D Mahtaa olla kiusallista, kun tajuaa mikä on homman nimi.
Kyllähän Iris puhuu paljon, väsyttäisi kenet tahansa ;)
Iiris on kyllä oikein moottoriturpa. Miksi ja kenelle hän vakuuttelee toistuvasti ettei Joel ole tylsä? Itselleen?
Ei sissus ja vakuutteli ääneen Joelin kuullen, ilmeisesti itselleen, ettei haittaa ettei Joelilla ole pyykkilautavatsaa. Vois nyt vähän miettiä mitä puhuu.
Se "babe" -sanan käyttäminen on mielestäni vähän liikaa. Ei sovi Joelille yhtään.
Aika monesta saarelaisesta saisi hahmon ensi kauden Putous-ohjelmaan.
Iriksellä on Habsburgien leuka.
Huomasitteko, että Benkku jälleen kerran hymyili (?!?!?) kun Peppina supatti tuosta Piritan ja Joosuan tilanteesta. Tosi outo reaktio. Olikohan jo Piritan kanssa sovittu "siviiliin" deitit villaelämän päätyttyä vai mikä niin pisti herra muusikon ilmeen maireaksi?!?