Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kautta ajatellen niin osallistujia Villaan voisi tulla sen näköisiä mitä on minkäkin mies ja naisihanne. Benkun ihannoimaahan ei tullut. Vain lautoja ja ketunnokkia ja laardipeppuja.
Suurin osa naisista on joko hoikkia, hyväpeppuisia ja rinnattomia tai vähän pyöreitä ja isommat daisarit omaavia. Harvassa on Benkun ihannoimat, mikäli etsii hoikkaa, hyvää persettä ja isohkoja rintoja. Yleensä jos on tällainen kombo, on silarit. Sitäpaitsi onneen ja rakkauteen ei tarvi täysin ihannetta. Ei munkaan rakastama mies ole niin lihaksikas kuin mun mieleen olisi, jos täydellisyyttä sais.
Ja ihminen muuttuu vuosien saatossa, ulkokuori on katoavaista, mutta sisin pysyy.
Sisinkin muuttuu jonkin verran, mutta parhaassa tapauksessa positiiviseen suuntaan.
Emilian pakaranäytös peli-illassa, apua. Hei oikeesti. Milla ja Peppina myös, kainaloihin vedetty pöksyt. Eikö nää misut katso peiliin muuta kun meikatessa?
Peppinan tuo monttu auki ilme vähän väliä. Näyttää joltain 10-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.
Miesten pitäisi puuttua tuohon. Voisi vaikka sanoa ystävällisesti, että tuo sinun pukeutumisesi ei oikein ole tyylikästä. Nykymiehet on vaan niin vässyköitä, että ei haluta pahoittaa toisen mieltä.
En sanoisi negan vaan posin sekä minä-viestin kautta.
Eli "tykkään tosi paljon pepun peittävistä alkkareista, oletko koskaan sellaisia harkinnut?"
Jos joku sanois mun takapuolta pepuksi, niin vetelisin molemmille poskille ja lähtisin kävelemään. "Peppu" on korkeintaan lapsella. Se on takapuoli, takalisto, takamus, pakarat tai perse.
Joosua on kiva mutta ihan liian tosissaan ja setämäinen Piritalle. Piritalle sopisi Benkku-tyylinen huoleton rento juippi. Joosua ja Peppina olis voinu sopia toisilleen samantasoisen vakavan tahtotilan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisiko Joosua kun oli siinä jutteluhuoneessa? Miksi kaikki piereskelevät tuolla ja miksi niitä on otettu mukaan OHJELMAAN ASTI
Veikkaan, että saarelaisille tarjoillaan aika paskaa ruokaa. Senkin takia monella varmaan turvotus päällä ja karmeat ilmavaivat.
Taidan olla ainoa, jota Peppiina ei ärsytä. Tunteella elävä harmiton höpsö joka lopulta saa kuraa niskaan, kun kulissit kaatuu. Itse tykkään Peppiinasta, enemmän kuin tästä jatkuvasti naama rullalla olevasta Emiliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D
Niin minustakin. Nehän nauroi itsekin ihan tosissaan sitä, että "kuvittele, joku on äänestänyt meitä. Miksi?" :D
Pelkkää esittämistä kameroille. Tuota näkee kaikkien maiden versioissa. Yritetään kerätä vaatimattomuuspisteitä vielä viime metreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D
Niinpä. Tykkään naisista eniten Emiliasta ja kyllä nuo mulla menee kärkikastiin parinakin. Emilia on aito oma itsensä puutteineen kaikkineen. Lisäksi ei ota itseään turhan vakavasti, mikä on aina viehättävä piirre.
No nyt on joku Paten ja Emilian lähipiiristä tullut oikein hypettämään. Onko jo unohtunut Emilian kiukuttelut ja murjotukset? On aika vakavaa naamaa näkynyt useampaankin otteeseen kun on viety treffit tai sviitti nenän edestä, Patrikin juttelutuokiot muiden naisten kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Emilian pakaranäytös peli-illassa, apua. Hei oikeesti. Milla ja Peppina myös, kainaloihin vedetty pöksyt. Eikö nää misut katso peiliin muuta kun meikatessa?
Millan pimppihousut olivat kyllä varmaan all time high... sivunnarut oli nostettu olkapäille asti.
Vierailija kirjoitti:
Peppinan tuo monttu auki ilme vähän väliä. Näyttää joltain 10-vuotiaalta.
Mulla on jonkin verran Peppinan piirteitä (mm. herkkyys, toispuoleisesti vahvemmat kasvolihakset) ja monet niistä liittyy adhd:hen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.
Miesten pitäisi puuttua tuohon. Voisi vaikka sanoa ystävällisesti, että tuo sinun pukeutumisesi ei oikein ole tyylikästä. Nykymiehet on vaan niin vässyköitä, että ei haluta pahoittaa toisen mieltä.
Eli "tykkään tosi paljon pepun peittävistä alkkareista, oletko koskaan sellaisia harkinnut?"
Jos joku sanois mun takapuolta pepuksi, niin vetelisin molemmille poskille ja lähtisin kävelemään. "Peppu" on korkeintaan lapsella. Se on takapuoli, takalisto, takamus, pakarat tai perse.
Ajatella, tuollaisesta väkivaltaa.
Minulla on pepun lisäksi joskus myös pylly ;)
Voihan vee tota Peppinaa!
Nyt hän laittoi sanoja jo Joosuankin suuhun (samalla tavoin kuin on vääristellyt Benjaminin sanomisia)! Ei Joosua suinkaan sanonut itse, että hän olisi turhautunut siihen, että antaa itsestään niin paljon Piritalle eikä vastaavasti saisi mitään takaisin, vaan ne olivat ihan ja pelkästään Peppinan omia sanoja, eli taas tulkitsi toisen puolesta asioita.
Ja juorutessaan tuosta heidän keskinäisestä, mielestäni luottamuksellisesta, juttuhetkestään (Peppinan ja Joosuan siis) eteenpäin Henrille ja Benjaminille, petti myös tuon luottamuksen. Varsinkin antaessaan siitä täysin oman, dramatisoidun tulkintansa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa, jota Peppiina ei ärsytä. Tunteella elävä harmiton höpsö joka lopulta saa kuraa niskaan, kun kulissit kaatuu. Itse tykkään Peppiinasta, enemmän kuin tästä jatkuvasti naama rullalla olevasta Emiliasta.
Peppina on ihan ok, samoin Emilia. Kyllähän hänkin hymyilee?
Iiriksestä ja Joelista on tullut mun lemppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tykkään naisista eniten Emiliasta ja kyllä nuo mulla menee kärkikastiin parinakin. Emilia on aito oma itsensä puutteineen kaikkineen. Lisäksi ei ota itseään turhan vakavasti, mikä on aina viehättävä piirre.
No nyt on joku Paten ja Emilian lähipiiristä tullut oikein hypettämään. Onko jo unohtunut Emilian kiukuttelut ja murjotukset? On aika vakavaa naamaa näkynyt useampaankin otteeseen kun on viety treffit tai sviitti nenän edestä, Patrikin juttelutuokiot muiden naisten kanssa jne.
? Se just on sitä puuteosastoa, "puutteineen kaikkineen" sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yhtä rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Voihan vee tota Peppinaa!
Nyt hän laittoi sanoja jo Joosuankin suuhun (samalla tavoin kuin on vääristellyt Benjaminin sanomisia)! Ei Joosua suinkaan sanonut itse, että hän olisi turhautunut siihen, että antaa itsestään niin paljon Piritalle eikä vastaavasti saisi mitään takaisin, vaan ne olivat ihan ja pelkästään Peppinan omia sanoja, eli taas tulkitsi toisen puolesta asioita.
Ja juorutessaan tuosta heidän keskinäisestä, mielestäni luottamuksellisesta, juttuhetkestään (Peppinan ja Joosuan siis) eteenpäin Henrille ja Benjaminille, petti myös tuon luottamuksen. Varsinkin antaessaan siitä täysin oman, dramatisoidun tulkintansa.
Eiköhän noiden yksi ainoista huveista ole puhua kaikkien asioista. Toki jos Joosua sanoi et älä puhu kenellekään niin sitten P teki ikävästi, mutta tuskinpa sanoi.
Mut joo, vähän meni maalaamiseksi ja Peppiksen omia sanoja. Tai ainakaan meille ei näytetty tuollaista J:n taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanois mun takapuolta pepuksi, niin vetelisin molemmille poskille ja lähtisin kävelemään. "Peppu" on korkeintaan lapsella. Se
Onko oikein pissapylly ja kakkapylly? Hyi helvetti. Pervoa.
Toisaalta, ei kaikki sinne matkustaneet tytöt ole sellaisia.