Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
6701/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan jaksossa Joel ei enää jaksa enää edes vastailla Iirikselle sohvalla :D Mahtaa olla kiusallista, kun tajuaa mikä on homman nimi.

Kyllähän Iris puhuu paljon, väsyttäisi kenet tahansa ;)

Vierailija
6702/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan jaksossa Joel ei enää jaksa enää edes vastailla Iirikselle sohvalla :D Mahtaa olla kiusallista, kun tajuaa mikä on homman nimi.

Kyllähän Iris puhuu paljon, väsyttäisi kenet tahansa ;)

Iiris on kyllä oikein moottoriturpa. Miksi ja kenelle hän vakuuttelee toistuvasti ettei Joel ole tylsä? Itselleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirita on kyllä ihmeen nihkeä... Ilmeisesti Joosua ei nappaa sitten yhtään. Kauniilla hymyllä kyllä pääsee pitkälle monessa, tässäkin :)

Me katsotaan varmaan eri ohjelmaa. Minä näin viimeksi eilen, miten Joosua totuus vai tehtävä -leikissä kertoi Piritalle, miten paljon tästä pitää. Ja Pirita selvästi sanoista liikuttuneena suuteli Joosuaa useamman kerran, suulle ja tunteella.

Ja kyllä näen myös Julian kasvoilla rakastuneen nuoren naisen tunteiden kirjon - se on vain huomattavasti hillitympää kuin vaikkapa Peppinan laidasta laitaan vellova ilmehdintä.

Toivottavasti sä olet oikeassa ja mä väärässä.

Itse ihmettelin vastausta, kun Joosua kysyi ulkomaailmasta. P sanoi ettei ole yhtään miettinyt. Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät mieti ajatuksiaan ja tunteitaan s

Piritalla on ongelma. Joosua ei jaa samaa arvomaailmaa. Joosua sanoi, että hyvin Pirita osasi kantansa perustella, mutta mun mielestä puhutaan niin isoista asioista arjessa, että vaikea ajatella tulevaisuutta yhdessä, ainakaan kovin pitkälle. Veganismi, eläinten oikeudet, ihmisoikeudet ovat aiheita, että jos olet niissä ääripäätä, niin olet todella kaukana tavallisen turkulaisen miehen ajatusmaailmasta. En uusimman jakson jälkeen näe tulevaisuutta Joosualla ja Piritalla yhdessä. Ja molemmat tietävät sen itsekin todennäköisesti.

Vierailija
6704/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosua parka :(

Vierailija
6705/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto Millalle, tässä vaiheessa viikkoa ennen ''finaalia'' toteaa ettei heitä näy tulevaisuudessa. Tietäen että nyt ei olla voittamassa mitään rahoja. Joku toinen rahanahne olisi voinut ajatella että feikkaampa vielä viikon imelää ja rakastunutta, jos vaikka meitä äänestettäisiin. Milla best <3

Mulla meni loppukin maku Millasta, kun vilkaisin pikaisesti instalinkkiään ja siellä oli otsikko "Dubai". Eli Milla on vissiin niitä tyttöjä. Muutenkin oli tosi feikin ja pinnallisen näköistä kuvaa toinen toisensa perään. Nyt kun on nähnyt hänet livekuvassa villalla, niin miksei voi olla luonnollinen myös instassa?

Vierailija
6706/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piritalla on ongelma. Joosua ei jaa samaa arvomaailmaa. Joosua sanoi, että hyvin Pirita osasi kantansa perustella, mutta mun mielestä puhutaan niin isoista asioista arjessa, että vaikea ajatella tulevaisuutta yhdessä, ainakaan kovin pitkälle. Veganismi, eläinten oikeudet, ihmisoikeudet ovat aiheita, että jos olet niissä ääripäätä, niin olet todella kaukana tavallisen turkulaisen miehen ajatusmaailmasta. En uusimman jakson jälkeen näe tulevaisuutta Joosualla ja Piritalla yhdessä. Ja molemmat tietävät sen itsekin todennäköisesti.

Piritalle tulee kyllä olemaan vaikeaa kumppanin etsintä, jos ei siedä yhtään eri näkemyksiä noissa asioissa. Sellaisia vegaanihihhulimiehiä kun on äärimmäisen vähän.

Vierailija
6707/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirita on kyllä ihmeen nihkeä... Ilmeisesti Joosua ei nappaa sitten yhtään. Kauniilla hymyllä kyllä pääsee pitkälle monessa, tässäkin :)

Me katsotaan varmaan eri ohjelmaa. Minä näin viimeksi eilen, miten Joosua totuus vai tehtävä -leikissä kertoi Piritalle, miten paljon tästä pitää. Ja Pirita selvästi sanoista liikuttuneena suuteli Joosuaa useamman kerran, suulle ja tunteella.

Ja kyllä näen myös Julian kasvoilla rakastuneen nuoren naisen tunteiden kirjon - se on vain huomattavasti hillitympää kuin vaikkapa Peppinan laidasta laitaan vellova ilmehdintä.

Itse ihmettelin vastausta, kun Joosua kysyi ulkomaailmasta. P sanoi ettei ole yhtään miettinyt. Onko oikeasti ihmi

Tuli ekana mieleen kun Pirita yhtäkkiä mainitsi ton vegaaniuden ja eläinoikeudet, että onko se sille "vapaudu parisuhteesta" -kortti tarvittaessa. Et vaikka ne on sille tosi tärkeitä aiheita, niin tarvittaessa voi tuoda esiin arvoerot tähän liittyen ja pistää "suhteen" pakettiin jos haluaa irrottautua siitä, kuten nyt näyttää Joosuan kohdalla.

Vierailija
6708/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin vastausta, kun Joosua kysyi ulkomaailmasta. P sanoi ettei ole yhtään miettinyt. Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät mieti ajatuksiaan ja tunteitaan s

Tuollainen mielistely on kyllä siitä ikävä piirre, että siinä tulee lopulta satuttaneeksi toista enemmän kuin että sanoisi vaan heti asiat suoraan. Itse pyrin ainakin ihmissuhteissa alusta alkaen kommunikoimaan suoraan tunteistani.

Vierailija
6709/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo jaksaa olla tuolla. Eiköhän turhauta viikosta toiseen vaan meikata, draamailla ja kirkua kilpaa perseet paljaana "viestiiiiii". Hulluks tulis.

Vierailija
6710/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iriksellä oli käsivarteen tatuoituna M -kirjain. Onkohan Millan kanssa ystävätatuoinnit :)

Vierailija
6711/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iriksellä oli käsivarteen tatuoituna M -kirjain. Onkohan Millan kanssa ystävätatuoinnit :)

Sama kävi mielessä =) Ei ole Iriksen käsivarresta paistanut silmään, mut on niin ruskettunut että välttämättä ei näykään heti.

Vierailija
6712/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.

Vierailija
6713/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin piti raottaa pikkareita että näki persuksen, nykyään pitää raottaa persusta että näkee pikkarit. Ja Emilian ja Peppinan persuksen raottamiseen tarvii kaivinkoneen.

Miesten pitäisi puuttua tuohon. Voisi vaikka sanoa ystävällisesti, että tuo sinun pukeutumisesi ei oikein ole tyylikästä. Nykymiehet on vaan niin vässyköitä, että ei haluta pahoittaa toisen mieltä.

Vierailija
6714/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D 

Vierailija
6715/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin vastausta, kun Joosua kysyi ulkomaailmasta. P sanoi ettei ole yhtään miettinyt. Onko oikeasti ihmi

Pirita vaikuttaa siltä, ettei edes kaipaa poikaystävää elämäänsä. Vaikuttaa sangen tyytyväiseltä sinkkuelämään.

Vierailija
6716/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritalle tulee kyllä olemaan vaikeaa kumppanin etsintä, jos ei siedä yhtään eri näkemyksiä noissa asioissa. Sellaisia vegaanihihhulimiehiä kun on äärimmäisen vähän.

En usko, että tuo on se ongelma. Ei hän miltään aktivistilta kuitenkaan vaikuta. Normaali ihminen ymmärtää, että voi vaikuttaa vain omiin valintoihin ja tekemisiin.

Pirita on tyyppiesimerkki nuoresta naisesta, joka selkeästi viihtyy sinkkuna.

Vierailija
6717/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri on luvannut harkitsevansa, että pistävät finalistien kanssa TikTok-liven pystyyn ens viikon perjantaina ja katsovat siinä livessä sen jakson. Näin saataisiin myös heidän ensireaktiot voittajaan.

Vierailija
6718/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iriksen kaltainen ystävä on kyllä ihan helmi.

Vierailija
6719/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia ja Patrik saa paljon vihaa täällä, mutta mun mielestä niin yksinkertanen ja hoopo pari ettei pysty vihaamaan :D 

Niin minustakin. Nehän nauroi itsekin ihan tosissaan sitä, että "kuvittele, joku on äänestänyt meitä. Miksi?" :D

Vierailija
6720/8799 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tykkään naisista eniten Emiliasta ja kyllä nuo mulla menee kärkikastiin parinakin. Emilia on aito oma itsensä puutteineen kaikkineen. Lisäksi ei ota itseään turhan vakavasti, mikä on aina viehättävä piirre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi