Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erittäin outoa sekin, että saarelaiset saavat tietää myös itse vasta ensi viikolla voittajan. Saa nähdä, näkeekö finaalin jo ennakkoon vai tuleeko sitten vasta kaikille sillon ens viikon perjantaina.
Jep, saarelaistenkin pitää jännittää television ääressä, kenen voittoklippi tulee. On kyllä erikoista.
Kootaanko ne kaikki johonkin studioon silloin katselemaan yhdessä?
Olisihan se hauska, jos tulisi joku livelähetys, mutta tuskin tulee. Saarelaiset näkevät voittajan samalla tavalla kuin katsojatkin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ohjelma. Ilmeisesti tällaiselle roskalle riittää kysyntää kun täälläkin on yli 6000 viestiä pelkästään tästä kaudesta.
Voin ilolla tunnustaa että olen seurannut tätä kommentointia alusta asti, kaikki nuo yli 6000 viestiä. Ja hauskaa on ollut, parasta viihdettä :-D Tästäkin ketjusta joku kielitieteilijä saisi mahtavat materiaalit väitöskirjaansa, sen verran ilmaisuvoimaista kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erittäin outoa sekin, että saarelaiset saavat tietää myös itse vasta ensi viikolla voittajan. Saa nähdä, näkeekö finaalin jo ennakkoon vai tuleeko sitten vasta kaikille sillon ens viikon perjantaina.
Jep, saarelaistenkin pitää jännittää television ääressä, kenen voittoklippi tulee. On kyllä erikoista.
Ei, vaan saavat itsekkin tietää kuka voittaa katsomalla kotona televisiosta. Tvssä näytetään etukäteen kuvattu voittoklippi minkä kaikki parit tehny kauden lopussa.
Tää on eka kausi, mitä oon ikinä katsonut ja aloin katselemaan ihan Niko Saarisen takia. Tykkään Nikosta Ja oon tykännyt myös itse ohjelmasta. Jännä nähdä, mikä pari vie voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ohjelma. Ilmeisesti tällaiselle roskalle riittää kysyntää kun täälläkin on yli 6000 viestiä pelkästään tästä kaudesta.
Voin ilolla tunnustaa että olen seurannut tätä kommentointia alusta asti, kaikki nuo yli 6000 viestiä. Ja hauskaa on ollut, parasta viihdettä :-D Tästäkin ketjusta joku kielitieteilijä saisi mahtavat materiaalit väitöskirjaansa, sen verran ilmaisuvoimaista kommentointia.
Uskon, mutta nyt on myöhäistä aloittaa..
Vierailija kirjoitti:
Iso perse, pienet tissit🤢
Taitaa sopia melkein jokaiseen ohjelman naiseen.
Telsun mukaan H&J, J&I, P&B ja P&E finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä on vielä täysiä lapsia. Niin ollaan rakastuneita, että valtava myötähäpeä täyttää koko talon. 10 vuotta vielä niin järkeä tulee päähän toivottavasti.
Onpa taas vastenmielinen kommentti.
Tuotahan nuoruus on. Ollaan nuoria ja rakastuneita. Siinä sitä oppii ja kasvaa ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IlöbäVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iris ja Joel mielenkiintonen pari siitä, että Iris överi-sosiaalinen ja Joel tosi rauhallinen, eiköhän toi homma pääty viimeistään kun toi kupla puhkee. Henri ja Julia on kiva nähdä kestikö suhde ulkomaailmaa. Toi on niin eri asia olla tuolla saarella
Julia vaikuttaa jotenkin takakireältä. En näe suhteella mahdollisuutta ellei Henri ole täysin tossun alla.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta somen kautta paljastunut, että H&J seurustelevat tälläkin hetkellä.
No on se minusta ainakin pieni pettymys, jos Henri on tossun alla.
eri
6 alapeukkua, teistäkö ei ole ikävää, jos joku on tossun alla :O ?
Vai ettekö lue mitä viestissä sanotaan.
Eka: "En näe suhteella mahdollisuutta ellei Henri ole täysin tossun alla."
Toka: "Ikävä tuottaa pettymys, mutta somen kautta paljastunut, että H&J seurustelevat tälläkin hetkellä."
Kolmas: Silloinhan H on tossun alla, kerran suhteelle ei ole mahdollisuutta ellei ole tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas hulppeat treffipuitteet. Pussillinen taffeleita. Eikä tainnut edes juotavaa olla. Olisivat edes kivennäisvesipullon kiikuttaneet pöytään. :D
No mutta hei oikein Suomesta asti lennätetty Taffeleita, olivathan nämä sentään HERKKUTREFFIT :DDDDDD.
Eikä tuo edes ole rahasta kiinni. Pienelläkin budjetilla saa ihan kelpo herkkutreffit. Nyt on vaan menty sieltä, missä aita on matalin.
Kyllä oli kerrassaan supertreffit. Oikein puistoon! Tämän halvemmalla ei enää tv-ohjelmaa voi tuottaa!
Sentään puistoon. Yleenså ollaan jossain parkkipaikalla tai ryteikköisellä ojanpenkereellä.
Jättömaan laidalla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aika munatonta menoa ollut, mikäli ei Peppiinaa rakasta. Toistellut samoja rakkausfraaseja ja höpissyt jopa ulkomaailmasta ennen kuin nyt.
Peppina on sellainen jyrä, että kyllä siinä mies jää väistämättä alakynteen.
Mielestäni Benjamin on vain rehellinen Peppiinalle,ei valehtele olevansa rakastunut palkintorahojen toivossa,kuten jotkut muut parit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Aika munatonta menoa ollut, mikäli ei Peppiinaa rakasta. Toistellut samoja rakkausfraaseja ja höpissyt jopa ulkomaailmasta ennen kuin nyt.
Peppina on sellainen jyrä, että kyllä siinä mies jää väistämättä alakynteen.
Sekä fyysisesti että henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on miljoona kertaa viihdyttävämpi kuin itse ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Benjamin on vain rehellinen Peppiinalle,ei valehtele olevansa rakastunut palkintorahojen toivossa,kuten jotkut muut parit.
Paljon palkintoraha on?
Patrik ja Emilia toivottavasti vievät potin. Henri ja Julia ihania mutta liian seesteisiä. Tylsää seurattavaa. P ja E tuoneet enemmän sisältöä vaikka välillä onkin ärsyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan saavat itsekkin tietää kuka voittaa katsomalla kotona televisiosta. Tvssä näytetään etukäteen kuvattu voittoklippi minkä kaikki parit tehny kauden lopussa.
Miksi eivät voisi katsoa yhdessä, et kuka voittaakaan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä finaalin näkisi ennakkoon? Eli jengi äänestäis alkuviikosta, mutta osa näkisi tuloksen vasta perjantaina, vaikka tulos olisi jo lööpeissä? Ei järkeä.
Vaikka pari olisi seesteisiä ja ei tuo ohjelmaan mitään, niin ei todellakaan tarkoita eikö ansaitse voittoa.