Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
6141/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benkku näytti hitusen haikealta ja pettyneeltä, kun Iris valitsi parikseen Joelin. Benkun pelastusrengas heilui nenän edessä ja vedettiin pois.

Iris vaikuttaa aikuiselta ja sanavalmiilta. Ei kainostellut yhtään ja otti melkein juontovastuun Nikoltakin.

No rohkeutta ainakin puuttui, kun ei uskaltanut valita muita kuin jämä-Joelin. Ja enpä kyllä nähnyt kenenkään varatun olevan uudesta naisesta innoissaan, pikemmin näyttivät olevan peloissaan, että tulisivat valituiksi. 

Eikä ollut naamaltaankaan mikään hottis tai kaunotar, keskivertoa toki, olisi ihan yhtä hyvin voinut jäädä kotiin👎.

Voi sinä ikävä ihminen, joka et edes tajua, miten ruma sisältä olet...

Tiedoksi et rakkaus kuuluu meille ulkoisesti ei-niin-hottiksillekin mukaville ihmisille.

onnellinen rouva

Vierailija
6142/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Emiliassa viehättää lähes kaikkia saaren miehiä? 

Minusta Pirita on aivan upea.

Emilia on blondi, pehmeä, naisellinen, kissamainen, viettelevä, flirttaileva... 

Piritakin on upea!

Häh :D kitisevä, kiukutteleva, jalkaa polkeva hieman pullukka pikkutyttö joka vetää suun mutrulle heti, kun asiat ei mene hänen tahtomallaan tavalla. Kaukana viehättävästä, enemmänkin rasittava ja luotaantyöntävä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritakin on upea!

On siellä ollut muitakin vastaavia vaaleita naisia.

Ja hekö eivät ole miehiä viehättäneet? Kehen erityisesti viittaat?

Vierailija
6144/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just totesin itselleni, että mä voisin panna kaikkia love islandin naisia. Oon siis aika kaikkiruokainen tai siis mulla on laaja maku.

Teuvo

Minä panisin kaikkia saaren miehiä, ja he saisivat päättää asennot. Yhtäaikaa ottaisin myös. 

Ritva-Kyllikki59

Vierailija
6145/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritakin on upea!

Häh :D kitisevä, kiukutteleva, jalkaa polkeva hieman pullukka pikkutyttö joka vetää suun mutrulle heti, kun asiat ei mene hänen tahtomallaan tavalla. Kaukana viehättävästä, enemmänkin rasittava ja luotaantyöntävä tyyppi.

Luulitko sinä voivasi määritellä Emilian viehättävyyden kenenkään muun kuin omasta puolestasi? 

Vierailija
6146/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun Joelin nirsitty tukka on pari milliä kasvanut, niin Joelin ihan kauniit kasvot tulevat esiin. Lippis päässä, lippa niskassa ei näy ohimoilta pakeneva hiusraja. Ihan ok näköinen mies.

Vierailija
6147/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miniäni tulisi kettiöömme ja aamiaispöytään pylly paljaana, toisin hänelle lakanan peitoksi. Jotain rajaa, ei poikanikaan kulje kalukukkarossa.

Vierailija
6148/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritakin on upea!

Susta vaan. On kyllä hurjan söpö ja iloinen. Seurustelee Patrikin kanssa ja muutti Tampereelle.

Vierailija
6149/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on vielä nuori ja myös Patrik. Täytyy myöntää, että aluksi en juuri kummastakaan välittänyt, mutta nyt vaikuttavat molemmat aidosti toisiinsa ihastuneilta ja vahvalta parilta. Viime parinvalinnassa Emilian puhe tuntui tulevan suoraan sydämestä ja liikutuin itsekin. Voittoa tai ei, he löysivät toisistaan sen mitä tulivatkin saarelta hakemaan. 

Vierailija
6150/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tosi-tv formaattien pitäisi laittaa naisille kirkumiskielto. Olkoonkin, että tositv:n alkuaikoina ohjeistettiin pitämään ääntä elävöittämään ohjelmia. Nyt yks' jos toinen osallistuja elävöittää ohjelmaa käytöksellään ihan tarpeeksi, joten noita joukkokirkumisia ei tarvita.

Viestiiiiiiii  IIIIIIIIKKKKK!!!!!

Vierailija
6151/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritakin on upea!

Ehkä se lapsekkuus juurikin viehättää?

Vierailija
6152/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinu kans sietää mut nykyään suosikit. finaalissa äänestän heitä jos sinne pääsevät

Vierailija
6153/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piritakin on upea!

Tuo sinun kirjoittelusi on luotaantyöntävää.

Miksi elämä on sinulle vikojen etsimistä toisista? Olen pahoillani puolestasi, tuollainen nega, inho ja viha syö sinua itseäsi eniten.

Vierailija
6154/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa on 168 tuntia, josta meille näytetään reilut neljä tuntia.

Minulle tuli yllätyksenä esimerkiksi se, että Vera ja Emilia olivat läheisiä.

Ohjelmaan valitaan juuri ne asiat, joihin katsojien tiedetään reagoivan. Klippi sieltä, toinen täältä. Loppujen lopuksi tiedämme talon tapahtumista varsin vähän.

Vierailija
6155/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris on kyllä todella paljon vanhemman oloinen. Mutta kiva tyyppi ja Joelin kanssa ehkä syntyy jopa pidempi suhde. Joosua ja Pirita ei valitettavasti vaan lähde ja Millan tunteetkin jo Henryä kohtaan kuoli. Ja saa nähdä, kestääkö Henrin ja Julian suhde rakkaudesta huolimatta, kun intohimoa ei näytä olevan ja Julia jotenkin niin estynyt. Tukahduttaa Henrinkin fyysisyyden. Alan kallistumaan siihen että voiton ansaitsee Pate ja Emilia.

Vierailija
6156/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta äänestetään ? Itse ainakin äänestäisin Juliaa ja Henriä. 

Vierailija
6157/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näkevinäni Benjaminin vedättävän vaan Peppiinaa eli pelaa vaan ohjelmassa saavuttaakseen voiton. 

Vierailija
6158/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisiko kukaan Bettina Maria Viviania, jos kaikki riisuttaisiin enkä tarkoita vaatteita. Peppinassa on hyvin vähän aitoa, naukuva puhetyylikin feikki

Vierailija
6159/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just katselin kun Benjamin levitti aurinkorasvaa Peppiinan selkään, ja yritin taas kerran ymmärtää sitä sen yläselän tatuointia, Sellainen omituinen häkkyrä, ei aukea mulle ollenkaam, että mikä se on? Voisiko joku kertoa?

Vierailija
6160/8799 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikossa on 168 tuntia, josta meille näytetään reilut neljä tuntia.

Minulle tuli yllätyksenä esimerkiksi se, että Vera ja Emilia olivat läheisiä.

Ohjelmaan valitaan juuri ne asiat, joihin katsojien tiedetään reagoivan. Klippi sieltä, toinen täältä. Loppujen lopuksi tiedämme talon tapahtumista varsin vähän.

Huomioin saman, että Vera oli ollut Emilialle tosi läheinen. Se ei ole aiemmin tullut mitenkään ilmi. Henrin ja Veran ystävyys on ollut esillä. Mutta tästä huomaa sen, miten vähän katsojille näytetään talon tapahtumia. Verasta luotiin kuva, että on ihan mu.kku, mutta totuus saattaakin olla jotain muuta. 

Tykkään Emiliasta, on aito ja kiva kaikille. Kiukuttelu on tuossa iässä ihan normaalia.