Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiina sanoi kuin hän haluaa , että häntä kehutaan usein. Nyt huomaa kuinka B jo väistelee. Ei naista tarvitse kehua usein.
Kyllä kehuminen päivittäin on pelkästään positiivista parisuhteessa.
t. 25v parisuhteessa ollutRiippuu minkälainen ihmistyyppi on. Minä en kaipaa kehuja, ainakaan päivittäin. Peppina sanoi Benkulle, että yksi kehu päivässä ei riitä hänelle vaan hän tarvitsee enemmän kehuja. Tulee fiilis, että lähinnä epävarmat ja/tai huomionkipeät ihmiset vaatii tätä kehujen tulvaa.
Mä saan omalta mieheltäni jatkuvasti kehuja. Siis päivittäin useita. Hän tekee mulle jatkuvasti tosi spessun olon. Teoilla ja sanoilla päivittäin. Ollaan oltu kuitenkin jo nelisen vuotta yhdessä, eli ei mikään hetkenhuuma kyseessä. Ihmiset ovat erilaisia toki ja kaikilta niitä kehuja ei tule jatkuvasti mutta muuten homma toimii.
Mäkään en lähtökohtaisesti tarvi kehuja koko ajan, mutta en mä pahakseni laita että mies osoittaa rakkautensa ja arvostuksensa myös kehujen muodossa tosi luontevasti ja avoimesti. Lisää myös sitä omaa kunnioitusta ja luottamusta toiseen. Puolin toisin ollaan kovia kehumaan ja se on kiva.
Emilia on kuin minä teini-ikäisenä, aina sai silloiset poikaystävät todistella haluavansa minut, poikarukat.
Emilia ja Patrik ovat hyvä match vaikkakin eivät paras pari noin muuten. Henri ja Julia ovat varma pari. Ja söpöjä ensikertaa parisuhteessa olevia.
Henry on ahdasmielinen joten ei ihmekään jos jää jälleen friendzonelle.
Ei ketään sellaista oikeaa rakkausparia. Josta oikeen hehkuisi se syvä intohimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et Peppis alkoi itsekin huomata, ettei saa Benkulta haluamaansa vastakaikua. Nyt vaan tiukkana!
Tiukkana? Ei kehuja väkisin kerjätä. Eikö tuo mollosilmätollo tajua jo, että Benkku ei halua häntä.
Ymmärsit väärin. Tiukkana siitä, et jos toinen ei välitä, ni sit vaan poikki koko yritys. EIKÄ missään nimessä kerjäämisen jatkamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiina sanoi kuin hän haluaa , että häntä kehutaan usein. Nyt huomaa kuinka B jo väistelee. Ei naista tarvitse kehua usein.
t. 25v parisuhteessa ollutRiippuu minkälainen ihmistyyppi on. Minä en kaipaa kehuja, ainakaan päivittäin. Peppina sanoi Benkulle, että yksi kehu päivässä ei riitä hänelle vaan hän tarvitsee enemmän kehuja. Tulee fiilis, että lähinnä epävarmat ja/tai huomionkipeät ihmiset vaatii tätä kehujen tulvaa.
Nimenomaan Peppina on epävarma. Mutta ilmeisesti sysihuonoja suhteita pelkästään, jos Benkku on parasta mitä hänelle on tapahtunut :(
Peppinahan sanoi alkujaksoissa, et on tottunut saamaan vahvistusta seksin avulla. On piirtynyt kuva ressukka-tytöstä joka hakee hyväksyntää vähän väärillä tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat toki pitää tuon fiiliksesi, vaikka se on väärin. Tietenkään kenenkään ei pidä pyytää niitä kehuja, vaan se kuuluu olla spontaania. Spontaani toisen kehuminen vahvistaa parisuhdetta.
Mitähän mä just luin, väärin jos joku ei tarvitse joka päivä kehuja? En minäkään tarvitse, mut en kyllä ole tajunnut et se on väärin... Tottakai spontaani toisen kehuminen vahvistaa parisuhdetta, mutta ei se pakollista ole päivittäin. Itse asiassa en edes varmaan jaksaisi ihan joka päivä kuulla, joka toinen päiväkin riittää mainiosti.
27v avio-onnea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik: Meillä on vieläKIN intohimoa, siis tyyliin 2 vk jälkeen :D Onko hänen intohimonsa yleensä laskenut tuossa ajassa?
nim.merk. intohimoa 26v
Sama särähti korvaan. Niin tyypillistä Patrikia. Vieläkö Pate on teidän kaikkien Patrik-fanien mielestä niin ihana ja täydellinen? Minun mielestäni junttimus maximus, mikä tuli taas todistettua. Muutenkin kamalaa kuiva- / hätähinkutuspanemista heillä taas heti, kun selvisi, että Emilia halutaan treffeille.
Miksi Patrik ei saisi olla juntti? En ymmärrä tällaista suvaitsemattomuutta, et noista kaikkien muka pitäisi olla jotain rakettitieteilijöitä. Ei tämä ole älykisa. Sopivat Empun kanssa just hyvin yhteen, eikä kai se ole meiltä pois.
ps. en muista kyllä lukeneeni yhden ainutta viestiä, jossa P kehuttais täydelliseksi. Miksi pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan omalta mieheltäni jatkuvasti kehuja. Siis päivittäin useita. Hän tekee mulle jatkuvasti tosi spessun olon. Teoilla ja sanoilla päivittäin. Ollaan oltu kuitenkin jo nelisen vuotta yhdessä, eli ei mikään h
Ahaa, no tuo nelisen vuotta selittää. Katsotaan tarvitsetko päivittäisiä kehuja 14 tai 24v jälkeen.
Spontaanit kehut on kivoja, mutta ei niitä jaksa tai tarvitse vuosikymmenien jälkeen ihan joka päivä kuunnella, vähemmälläkin pärjää hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kuin minä teini-ikäisenä, aina sai silloiset poikaystävät todistella haluavansa minut, poikarukat.
Paljolta on säästynyt (niin itse kuin ne toisetkin :D) kun oli ekat poikkikset vasta yli 20v. Typerimmät lapsellisuudet karisseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan omalta mieheltäni jatkuvasti kehuja. Siis päivittäin useita. Hän tekee mulle jatkuvasti tosi spessun olon. Teoilla ja sanoilla päivittäin. Ollaan oltu kui
Miksi näin katkerana näin harmittomasta ja ihanasta asiasta kuin rakkaudenosoittaminen omalle kumppanille? 😭
Henri ja Julia on kyllä suloisia yhdessä, tuollanen nuori rakkaus on niin vilpitöntä ja kaunista. Ihanaa että uskalletaan rakastaa ja heittäytyä, vaikka eihän varmasti kukaan voi varmaksi tietää että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan omalta mieheltäni jatkuvasti kehuja. Siis päivittäin useita. Hän tekee mulle jatkuvasti tosi spessun olo
Kuka on katkera? Ihanaa jos saa kehuja <3
Kaikille ne ei kuitenkaan ole pakollisia päivittäin kuultuna, saako näinkin kokea?
Onkohan Peppiina muutenkin tottunut saamaan kehuja ihan arjessa ? Myös some maailmassa. Nyt sitten , kun B toimi aivan eritavalla oli iso pettymys.
Että Joosua ja Pirita on suloisia! Tykkään heistä tosi paljon :)
Vähän typerää että villaan saapunut Iris on Millan paras ystävä! Menee vähän idea, kun jotkut tuntee niin hyvin. Mutta toisaalta rakkauttahan tuolla ollaan etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan omalta mieheltäni jatkuvasti kehuja. Siis päivittäin
Tottakai saa! Ei tarvi silti kuulostaa siltä kuin olisi katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla sanoi, että olivat jutelleet jostain Henryn kanssa sängyssä ja tullut ilmi, että kaikissa asioissa ajatus- / arvomaailmat / elämäntyylit ei kohtaakaan. Oli kuulemma jokin juttu, jonka vuoksi heidän suhde ei välttämättä toimi ulkomaailmassa. Miksei näitö avata? Olikohan sama asia, mikä Henryssä häiritsi myös Veraa? Tuo kuitenkin ohitettiin pian ja Henryllä ja Millalla menee taas hyvin. Mutta jäi itseäni mietityttämään.
Tulee mieleen, että joko Henry haluaa, että naisesta tulee kotiäiti tai hän haluaa, että nainen kääntyy samaan uskontoon kuin hän (ja hänen Nigerian perheensä).
Eikös Henry ole adoptoitu? Näyttäisi kuitenkin olevan tiiviitä yhteyksiä Nigeriaan, esim Facebookkaverit ovat sieltä. Jalkapallo on jäänyt nyt näyttäisi harrastavan räppiä eikä siinä ole mikään kuuluisuus. Liekö miotään ammattitutkintoa? Joten kovin leveää elämää tuskin olisi luvassa Henryn rinnalla.
Iris tykkää nallekarhumaisista miehistä, ja Milla totesi Joelin olevan sellainen, johon Iris ihastuisi ulkomaailmassakin.
Benjami siis aika suoraan jätti Peppiinan, mutta silti, , Peppiina jakaa jos nyt kuitenkin .. .
Veikkaan hetken muistaa Benjamin huolen ja taas mentiin.
Kaikki näkee että keisarilla ei ole vaatteita tässä Peppiinan ja Benjaminin jutussa vai onko joku joka ajattelee että kyllä tuo on molemminpuolista? Aitous ja totuus nousevat aina vain pintaan