Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8800)

Vierailija
581/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joosua taitaa olla ylpeä pitkä poika. On tottunut naisten huomioon, sitten toki kun itseriittoinen luonteesta on näkynyt niin eipä ole enää kiinnostanut.

Lassista tykkään, mut miksi on niin punainen? Eikö käytä aurinkorasvaa?

Ei Joosua ole voinut tottua naisten huomioon! Täällä Vauvalla mammat ovat kertoneet, että Joosua on ruma setämies ja ei sellaiset naisten huomiota saa. Olet siis väärässä.

Vai olisiko av-mammat sittenkin väärässä... Ehei, eivät ole, sillä TOTUUS löytyy Vauvalta.

Yksikään nainen tuolla saarellakaan ei ole yhtään kiinnostunut Joosuasta. Myös muut miehet selkeästi vaivautuneita hänen seurassaan. Ja kyse ei ole herran ulkomuodosta vaan töykeästä ulosannista ja epäkohteliaasta käyttäytymisestä. Tosielämässäkin karkottaa ihmiset ympäriltä. Mutta jos sinulle ja hengenheimolaisillesi edustaa "alfaa", niin mikäpä siinä.

Vierailija
582/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ensimmäinen reality, missä taas näkyy, että nämä nykyajan nuoret ihmiset eivät osaa käyttää veistä ja haarukkaa.  Täysin turha taito taitaa olla nykyään monien mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine olis ollut Joosualle ulkoisesti täydellinen. Harmi vaan, ettei taida tyly setämies kelvata edes Jasminelle.

Joosua on ihan oikeasti crossfit-pro (mikä kyllä kropasta näkyy) ja täällä mammat kuvittelee, että Jasminen kaltainen laihaläski olisi ulkoisesti täydellinen Joosualle. Nyt niitä valoja päälle!

Vierailija
584/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tonne tulee joku tasokas nainen ja jos osoittaa kiinnostusta Benjaminiin niin Peppiina unohtuu samantien. Tuo jätkä on peluri eikö muuksi muutu.

Mutta tässä ketjussa ovat tarkkasilmäiset ja armottoman objektiiviset av-mammat kertoneet, että Benjamin on ruma ja limainen, mutta Peppiina on superkaunis ja tasokas huippumallin näköinen valionaaras. Minkä takia Benjaminin kaltainen rumilus mukamas vaihtaisi kauniin Peppiinan johonkin toiseen? En ymmärrä. Uskon mieluummin av-mammoja.

Mitä sä täällä oikein lurkit jos on noin vaikeeta? Joka toisessa kommentissa jaksat jauhaa av-mammoista. Alkaa käydä jo pikkasen vanhaksi 🥱 Vaihdatko välillä levyä, tai mieluiten ketjua? Kiitos.

En tee kumpaakaan. Nami nami vaan ja kikkelis kokkelis.

Vierailija
585/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Peppinaa koeteltiin...

Peppina: Oon syöny vähän iltapalaa

Joosua: Sä näytät vähän siltä

Peppina: Mun nahka on sika paljon paksumpi ku lähen täältä pois

Joosua: Kyllä tolla syömisellä

Naurettavaa käytöstä 30-vuotiaalta aikamieheltä. Voiko nin hölmö ollakaan, ettei ymmärrä tuollaisella loukkaavansa? Itse näen punaista tuollaisista Joosuan ja Benjaminin kaltaisista "läpänheitoista". Ei ole ok, koskaan!

Joosua on ollut kuusi vuotta sinkkuna. Syy ehkä löytyy siitä, että on itsekäs eikä ole käytöstapoja. Toisen ulkonäön ja syömisten kommentointi on moukkamaista. 

Ja varsinkin, kun tyyppi itsekin on ihan elähtäneen setämiehen näköinen. Ei olisi varaa arvostella ke

Pakko kysyä, millainen kaunotar täällä väittää, että Joosua olisi elähtäneen näköinen, setämies voi ehkä olla, mutta ihan hyvännäköinen sellainen, mutta ehkä minulla miehenä on helpompi olla realistinen, kun en ole häntä tavoittelemassa.

Vierailija
586/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen tuolla saarellakaan ei ole yhtään kiinnostunut Joosuasta. Myös muut miehet selkeästi vaivautuneita hänen seurassaan. Ja kyse ei ole herran ulkomuodosta vaan töykeästä ulosannista ja epäkohteliaasta käyttäytymisestä. Tosielämässäkin karkottaa ihmiset ympäriltä. Mutta jos sinulle ja hengenheimolaisillesi edustaa "alfaa", niin mikäpä siinä.

No sitten se kannattaa kirjoittaa niin, että ei tykkää hänen käytöksestään ja jättää ulkonäön mollaaminen pois. Siis mikäli ei halua väärinymmärryksiä, joita sitten joutuu selittelemään myöhemmin ties millaisilla verbaalisilla akrobatioilla. 

Vierailija
587/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine olis ollut Joosualle ulkoisesti täydellinen. Harmi vaan, ettei taida tyly setämies kelvata edes Jasminelle.

Joosua on ihan oikeasti crossfit-pro (mikä kyllä kropasta näkyy) ja täällä mammat kuvittelee, että Jasminen kaltainen laihaläski olisi ulkoisesti täydellinen Joosualle. Nyt niitä valoja päälle!

Ulkoisesti ulkoisesti ulkoisesti... Mikä sinua vaivaa? Oletko oikeasti noin tyhmä? Jasmine ei edes ollut kiinnostunut Joosuasta enkä kyllä ihmettele yhtään. Joosua vaikuttaa hankalalta ihmiseltä, siinä ei kyllä crossfitti pelasta tilannetta jos luonne on tuollainen tympeä ja ilkeä. Ja kyllä, sama on vikana sinulla ja muilla inseleillä - ongelma on paska luonteenne. Ja nyt häipykää pilaamasta tämäkin ketju. 

Vierailija
588/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, pitäisi siis olla näyttelyesine. Ei jatkoon. 

Vierailija
589/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Joosuan kanssa lukiotuttuja ja hän oli jo silloin todella ylimielinen ja ikävä tyyppi. Hämmästyttää lähinnä se, ettei tyyppi ole kasvanut henkisesti yhtään niistä ajoista. 

Ei vaikuttanut edes aidosti katuvan toisen loukkaamista, vaan lähinnä seuraamuksia itselleen. 

Ja hän ei ole alunperin Turusta kotoisin, joten ei voi turkulaisuudellakaan moista piikittelyä selittää. 

Vierailija
590/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas Peppinaa koeteltiin...

Peppina: Oon syöny vähän iltapalaa

Joosua: Sä näytät vähän siltä

Peppina: Mun nahka on sika paljon paksumpi ku lähen täältä pois

Joosua: Kyllä tolla syömisellä

Naurettavaa käytöstä 30-vuotiaalta aikamieheltä. Voiko nin hölmö ollakaan, ettei ymmärrä tuollaisella loukkaavansa? Itse näen punaista tuollaisista Joosuan ja Benjaminin kaltaisista "läpänheitoista". Ei ole ok, koskaan!

Joosua on ollut kuusi vuotta sinkkuna. Syy ehkä löytyy siitä, että on itsekäs eikä ole käytöstapoja. Toisen ulkonäön ja syömisten kommentointi on moukkamaista. 

Ja varsinkin, kun tyyppi itsekin on ihan elähtäneen

Minustakin naisena Joosua on hyvännäköinen sinänsä. Mutta kun se menee (minulla ainakin) niin, että kun luonne paljastuu ikäväksi, niin se vaikuttaa siihen ulkonäköönkin.

Eikö sinulle ole koskaan käynyt niin, että aluksi rumaksi katsomasi onkin kaunistunut, kun olet nähnyt kultaisen luonteen? Minulle useasti.

Vierailija
591/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma Henry tarvii tekstityksen, puhuu hepreaa.

Kysyntää hänellä kuitenkin oli enemmän kuin kenelläkään muista ja naiset menivät varmaan pitkälti ulkonäön perusteella, eikä se minua ihmetytä, onhan Henry hyvännäköinen kaveri. Kävi kuitenkin sääliksi Lassia ja Patrikia, kun kukaan ei ollut lähtökohtaisesti heistä kiinnostunut, vaikka molemmat vaikuttavat ihan hyviltä tyypeiltä, enkä vieläkään ymmärrä sitä, miksi niin monen naisen unelma on pitkä mies?

Naiset tykkää pitkistä miehistä ihan samasta syystä kuin miehet tykkää nuorista naisista: biologiset vaistot, mitkä kertovat millainen kumppani olisi ihanteellinen. Naiselle pitkä mies on turvallisen fyysinen suojelija (niitä sapelihammastiikereitä ja naapuriheimoja vastaan). Miehelle nuori nainen taas on hedelmällinen naaras, joka synnyttä

En ole ikinä tykännyt pitkistä miehistä, koska olen itse vain 160 pitkä. Yli 183 alkaa olla jo nogo.

Vierailija
592/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justhan sulle sanottiin: ajattele enemmän ni ymmärrätkin ;) Kumma ettet pysty kuvittelemaan sanojen eri vivahteita tai niiden merkityksiä.

Voit olla vaikka kuinka "komea", mutta jos olet nilkki, niin olet oksettava.

Suomen kieli on rikas ja sanoilla on eri merkityksiä, sun kannattais tutustua aiheeseen. 

Sillä on viestin sanoman kanssa paljonkin eroa kirjoittaako "oksettava" VAI "oksettavan näköinen". Harmittaako kun jäit kiinni housut kintuissa ja minä osoitin kuinka oletkin väärässä? Ota opiksesi ja jätä fiksummallesi kettuilu väliin seuraavalla kerralla, niin ei tarvitse hävetä ihan näin paljoa.

Ei harmita, tämä ei oel minulle mikään valtapeli tai sp-välinen sota, ja voin hyvin myöntää omat virheeni. Paljonhan täällä kirjoitetaan nopeasti, eikä kaikkia lauseet tule selkeästi, järkevästi saati ymmärrettävästi sanottua. Itsekin syyllistynyt siihen, pahoittelut! Tosin ketään en sano koskaan oksettavan näköiseksi, se oli jonkun muun näppikseltä.

Olen todennäköisesti äitisi ikäinen ja suhtaudun sinuun poikana, jolla on paljon vielä elämänkoulua edessä. Suosittelen vähemmän aggressiivista kirjoitustapaa, eikä kannata provosoitua, vaikka joku provosoisikin, jopa tahallaan. 

Rakkautta meille kaikille <3

Vierailija
593/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sua vaikuttaa ihan narsistilta. 

Vierailija
594/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin naisena Joosua on hyvännäköinen sinänsä. Mutta kun se menee (minulla ainakin) niin, että kun luonne paljastuu ikäväksi, niin se vaikuttaa siihen ulkonäköönkin.

Eikö sinulle ole koskaan käynyt niin, että aluksi rumaksi katsomasi onkin kaunistunut, kun olet nähnyt kultaisen luonteen? Minulle useasti.

Ei se ihmisen ulkonäkö siitä muuksi muutu, vaikka luonne olisikin kultaa/paskaa. Toki tätä on kiva sanoa ääneen, kun se kuulostaa niin hyvältä, mutta ei se todellisuutta mihinkään aidosti muuta. 

Vähän samaa "vikaa" kuin siinä miten moni vihervasuri mainostaa suureen ääneen monikulttuurisuuden olevan rikkaus, mutta sitten se oma muksu halutaan kuitenkin sellaiseen kouluun, missä on mahdollisimman vähän sitä monikulttuurisuutta. Todellisuus on eri asia kuin kauniit sanat.

Eli et ole kokenut. Itse olen, ja tiedän etten ole ainoa.

Se mitä ajattelet ihmisestä tai tunnet häntä kohtaan muuttaa fiiliksiä ulkonäön osalta. Kyse on aivokemiasta, ei tietenkään siitä, että toinen oikeasti muuttuisi eri näköiseksi. Rakkaus saa vaan toisen näyttämään kauniimmalta kuin tämä ehkä onkaan. 

Kaksinaismoraali ei liity tähän, ja jos joku jotain väittää valehdellen, niin oma on häpeänsä.

Vierailija
595/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihmisen ulkonäkö siitä muuksi muutu, vaikka luonne olisikin kultaa/paskaa. Toki tätä on kiva sanoa ääneen, kun se kuulostaa niin hyvältä, mutta ei se todellisuutta mihinkään aidosti muuta. 

Vähän samaa "vikaa" kuin siinä miten moni vihervasuri mainostaa suureen ääneen monikulttuurisuuden olevan rikkaus, mutta sitten se oma muksu halutaan kuitenkin sellaiseen kouluun, missä on mahdollisimman vähän sitä monikulttuurisuutta. Todellisuus on eri asia kuin kauniit sanat.

Persoonallisuushäiriöisille muilla ihmisillä on vain välinearvio, joten he eivät pysty ymmärtämään, mitä tarkoitat. Kuin kuvailisit värejä sokealle. Mutta tosiaan, me muut ymmärrämme kyllä täysin mistä puhut. Ja juuri tähän yleismaailmalliseen ilmiöönhän perustuu se, että ihmiset rakastuvat ja kiintyvät toistensa sisimpään, eivät vain ulkokuoreen. Ei kannata vääntää rautalangasta vaan olla kiitollinen siitä, että itsellä on syvä ja vivahteikas tunnemaailma. 

Vierailija
596/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin mietittiin miksi Lassi on mukana, etsiikö edes parisuhdetta. Varmaan etsii kyllä, mutta valitettavasti Lassi suolas oman pelinsä heti alkuun. Rehellisyys on hieno piirre, mutta herranen aika, ei nyt ekoilla treffeillä/ esittelyssä kerrota, että by the way, mulla on sit aivovaurio. Ei! Ja vielä kerran ei. Kyllä mun mielestä ensin tutustutaan noin päällisin puolin ja vasta sitten jos alkaa löytyy sellainen syvempi yhteys vois alkaa avata tuota matopurkkia. Mä olen ainakin niin kamala ihminen, että vaikka olis kuinka mukava ja kiltti kaveri, niin se olis red flag, punaisin mahdollinen, joten en lähtisi edes tutustumaan kun takaraivossa kaivelisi se sana aivovaurio. Surullista mutta niin se vaan taitaa olla noilla villan tytöilläkin.

Vierailija
597/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin mietittiin miksi Lassi on mukana, etsiikö edes parisuhdetta. Varmaan etsii kyllä, mutta valitettavasti Lassi suolas oman pelinsä heti alkuun. Rehellisyys on hieno piirre, mutta herranen aika, ei nyt ekoilla treffeillä/ esittelyssä kerrota, että by the way, mulla on sit aivovaurio. Ei! Ja vielä kerran ei. Kyllä mun mielestä ensin tutustutaan noin päällisin puolin ja vasta sitten jos alkaa löytyy sellainen syvempi yhteys vois alkaa avata tuota matopurkkia. Mä olen ainakin niin kamala ihminen, että vaikka olis kuinka mukava ja kiltti kaveri, niin se olis red flag, punaisin mahdollinen, joten en lähtisi edes tutustumaan kun takaraivossa kaivelisi se sana aivovaurio. Surullista mutta niin se vaan taitaa olla noilla villan tytöilläkin.

Eikö Lassilla ole myös OnlyFans tili? Kyllä sekin on varmasti aika iso miinustekijä, jos on noussut yleiseen tietoon. Villan naisista suurin osa on aika perinteisen oloisia kun hieman pintaa rapsuttaa: Haaveena perhe, omakotitalo ja farmariauto. Puolison homoeroottinen somesisältö istuu aika huonosti moiseen keskiluokkaiseen haaveeseen. 

Vierailija
598/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lassilla ole myös OnlyFans tili? Kyllä sekin on varmasti aika iso miinustekijä, jos on noussut yleiseen tietoon. Villan naisista suurin osa

Siitä on puhuttu nyt, ei noi viime syksynä tuolla villalla puineet mitään "tuuletin" sivuja!

Vierailija
599/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä, mielestäni oli hienoa että Lassi avautui heti <3

Ei kaikki ole sopivia hänelle ja päinvastoin, yksi riittää!

Mikä siinä aivovauriossa eniten pelottaa?

Vierailija
600/8800 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan Joosuan kanssa lukiotuttuja ja hän oli jo silloin todella ylimielinen ja ikävä tyyppi. Hämmästyttää lähinnä se, ettei tyyppi ole kasvanut henkisesti yhtään niistä ajoista. 

Ei vaikuttanut edes aidosti katuvan toisen loukkaamista, vaan lähinnä seuraamuksia itselleen. 

Ja hän ei ole alunperin Turusta kotoisin, joten ei voi turkulaisuudellakaan moista piikittelyä selittää. 

Onko Porista?