Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laitoin merkille, että saariporukka pukeutuu iltaisin lähes yksinomaan mustaan?!?! Todella TYLSÄÄ. Missä värit?!?! Ollaan sentään Espanjassa lomalla eikä missään körttiseurojen päivälliskutsuilla."
Peppiinan pinkki housupuku oli hieno!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollu niin että Joosua on ollu nyt kuusi vuotta sinkkuna? Oli miten oli, luulen et tuolla menolla saa olla vielä seuraavatkin kuusi vuotta sinkkuna. Ellei jopa 60 vuotta? 😂
En tosiaan ymmärrä miksi hän on mukana tässä sarjassa? Selvästikään ei ole parisuhdemateriaalia millään tasolla. Ja satunnaista pesää irtoaisi varmasti aiheeseen tarkoitetuista someympyröistä tai baarista.
Joosua olis hyvännäköinen nelikymppinen.
Tylsäksi mennyt kun heti vahvoja pareja. Kiva käänne, että Lassi jäi ja Mickey ulos. Ei tullut uutta paria. Emilian vois laittaa pihalle ja superfanit vois erottaa jonkun parin. Vaikka Veran ja Henryn, mä en henk.kohta niistä pidä. Veran puhuu jotain latteuksia eikä Henrystä saa selvää.
Jaminekin, niin kun Lassikin on tuonne jotenkin pariton. Benjamin ja Joosua, todella törppöjä. Voi Bettiina kun heti takerruit Benkkuun. Oonan ja Patrikin väliin saatas kyl mahtua joku uusi.
Mö taidan tykätä vaan Juliasta ja Henristä. Juliasta tulee mieleen se Mamma Mia elokuvan Amanda Seyfried ja Joosua on niin kun Titanicin Billy Zane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä unpopular opinion, mut mua kyllä harmitti enemmän Emman tippuminen, kuin Melinan. Toisinkuin Melina, tuo Emmahan ei ehtinyt olla yhtään kenenkään parina tuolla joten käytännössä oli valitettavasti ihan turhaan tuolla, mikä on harmi. Toki luulen et ehti saamaan sentään kavereita tuolta, mut silti aika meh tuuri hänellä. :(
Mua harmitti myös, Emma oli kaunis ja hänellä olis varmaan ollut paljon annettavaa tuolla.
Vai oikein "annettavaa" :DDDDDDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan epäsuosittu mielipide mut en ihan ymmärrä miksi toisiinsa ihastunut pari eli Emilia ja Mickey erotettiin. Emilia kyllä toimi kierosti kun ei kertonut Lassille että haluaa nukkua M:n vieressä, ja myös M:n olisi pitänyt olla avoimempi Jasminen suuntaan. Mut outo käänne silti. Superfaneilla liikaa valtaa. Lassi haluttiin pelastaa, mutta eihän Emilia hänestä innostu ja nyt ovat väkinäisesti parina. Tämä on Love Island eikä säälipiste Island. Kaksi alkuperäistä tyttöä viskattiin laidan yli kepeästi, mutta Lassi pidetään väen väkisin mukana.
Joo, ois paljon feministisempää, jos ilman vastakaikua miehiltä jääneet naiset olisivat olisivat saaneet jäädä saarelle ja jotkut hiton miehet (siat!!!) olisivat potkittu pois.
Enemmän ne tytöt saivat vastakaikua kuin Lassi, mut miten vaan..
Jos olisivat saaneet vastakaikua, niin olisivat edelleen siellä. Mutta koskapa av-mamma olisi tosiasioista välittänyt, tunteella vain vaikka seinää päin!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää Joosua on revitty 🤭 Ei siis mitään varaa arvostella ketään näistä naisista 😅
Arvosteli kuitenkin. Alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Peppinaa koeteltiin...
Peppina: Oon syöny vähän iltapalaa
Joosua: Sä näytät vähän siltä
Peppina: Mun nahka on sika paljon paksumpi ku lähen täältä pois
Joosua: Kyllä tolla syömisellä
Naurettavaa käytöstä 30-vuotiaalta aikamieheltä. Voiko nin hölmö ollakaan, ettei ymmärrä tuollaisella loukkaavansa? Itse näen punaista tuollaisista Joosuan ja Benjaminin kaltaisista "läpänheitoista". Ei ole ok, koskaan!
Joosua on ollut kuusi vuotta sinkkuna. Syy ehkä löytyy siitä, että on itsekäs eikä ole käytöstapoja. Toisen ulkonäön ja syömisten kommentointi on moukkamaista.Ja varsinkin, kun tyyppi itsekin on ihan elähtäneen setämiehen näköinen. Ei olisi varaa arvostella ke
Mitenkäs sun oma ulkonäkö? Ilmeisesti erittäin kovaa tasoa kun on VARAA arvostella muita ulkonäöstä.
Minusta Peppiina on taikinanaamainen possunaama ja plösövartaloinen siihen päälle vielä.
Mutta minä olenkin chad.
Joosua taitaa olla ylpeä pitkä poika. On tottunut naisten huomioon, sitten toki kun itseriittoinen luonteesta on näkynyt niin eipä ole enää kiinnostanut.
Lassista tykkään, mut miksi on niin punainen? Eikö käytä aurinkorasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä edellisen kerran, kun tämä ohjelma tuli jaksoin seurata sitä ja se oli jopa mielenkiintoistakin, mutta nyt ei enää nappaa. Millainen tämä Love Iland mahtaisi olla jos siinä kilpailisi seniori-ikäisiä (+50 v.)?
Olis äärimmäisen mielenkiintoista seurata vaihteeksi viiskymppisten - tai edes nelikymppisten - pariutumisdynamiikkaa. Nää nuoret on jo niin nähty.
Ei. Se olisi ihan kamalaa katsottavaa. Olen itse sen ikäinen enkä haluaisi nähdä. Olisi varmaan liian ronskia menoa telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pussata huuletonta poikaa?
MIckeytäkö? MIckey tarvis kastematotäytteet...
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kenellekään muulle vähän outoja viboja kun Emilia ja Joosua olivat "päivällisdeiteillä". Emilia on kuin pikkutyttö ja sitten tuollainen lipevä paksupohkeinen heittotukka-setämies siinä sössöttää "Mä olisi laittanut sut vähän vanhemmaksi.....". Hyi olkoon.
Eikös ollutkin Juulia jolle noin sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kenellekään muulle vähän outoja viboja kun Emilia ja Joosua olivat "päivällisdeiteillä". Emilia on kuin pikkutyttö ja sitten tuollainen lipevä paksupohkeinen heittotukka-setämies siinä sössöttää "Mä olisi laittanut sut vähän vanhemmaksi.....". Hyi olkoon.
Mikäs tuossa nyt sitten av-mammaa niin kismitti? Arvioi naisen iän väärin? Ihan kauheeta!!!
Jos ollaan Love Islandilla, niin kaikki on sallittua riistaa metsästettäväksi. Aikuisia kun pitäisi jokainen tuolla olla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan epäsuosittu mielipide mut en ihan ymmärrä miksi toisiinsa ihastunut pari eli Emilia ja Mickey erotettiin. Emilia kyllä toimi kierosti kun ei kertonut Lassille että haluaa nukkua M:n vieressä, ja myös M:n olisi pitänyt olla avoimempi Jasminen suuntaan. Mut outo käänne silti. Superfaneilla liikaa valtaa. Lassi haluttiin pelastaa, mutta eihän Emilia hänestä innostu ja nyt ovat väkinäisesti parina. Tämä on Love Island eikä säälipiste Island. Kaksi alkuperäistä tyttöä viskattiin laidan yli kepeästi, mutta Lassi pidetään väen väkisin mukana.
En edes tiedä mitä Lassi tuolta on hakemassa? Mainetta? Parisuhdetta ei ainakaan etsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laitoin merkille, että saariporukka pukeutuu iltaisin lähes yksinomaan mustaan?!?! Todella TYLSÄÄ. Missä värit?!?! Ollaan sentään Espanjassa lomalla eikä missään körttiseurojen päivälliskutsuilla."
Peppiinan pinkki housupuku oli hieno!
Totta. Oikein onnistunut vaatevalinta Peppiinalta; ei näyttänyt ollenkaan niin punkerolta tuollainen peittävä säkki yllään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä edellisen kerran, kun tämä ohjelma tuli jaksoin seurata sitä ja se oli jopa mielenkiintoistakin, mutta nyt ei enää nappaa. Millainen tämä Love Iland mahtaisi olla jos siinä kilpailisi seniori-ikäisiä (+50 v.)?
Olis äärimmäisen mielenkiintoista seurata vaihteeksi viiskymppisten - tai edes nelikymppisten - pariutumisdynamiikkaa. Nää nuoret on jo niin nähty.
Ei. Se olisi ihan kamalaa katsottavaa. Olen itse sen ikäinen enkä haluaisi nähdä. Olisi varmaan liian ronskia menoa telkkariin.
No sen takia juuri olisikin kiintoisaa. Jäisi turhat kursailut pois. Toki Tempparit 50+ olis vielä parempi draaman kaaren kannalta. Toivottavasti tälläiset versiot vielä tehdään! Kohtahan ensimmäiset sometyrkkysukupolvet alkavat olla jo keski-ikäisiä ja hinkuvat varmasti telkkariin...........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mitä Lassi tuolta on hakemassa? Mainetta? Parisuhdetta ei ainakaan etsi.
No höh, etsiihän. .Hän vaan on ollut jo kerran naimisissa eli ehkä rima on sitä myöten vähän korkeammalla, ettei heti ensimmäiseen lirkuttelevaan bikinipirkkoon haksahda.
Vierailija kirjoitti:
Joosua taitaa olla ylpeä pitkä poika. On tottunut naisten huomioon, sitten toki kun itseriittoinen luonteesta on näkynyt niin eipä ole enää kiinnostanut.
Lassista tykkään, mut miksi on niin punainen? Eikö käytä aurinkorasvaa?
Ei Joosua ole voinut tottua naisten huomioon! Täällä Vauvalla mammat ovat kertoneet, että Joosua on ruma setämies ja ei sellaiset naisten huomiota saa. Olet siis väärässä.
Vai olisiko av-mammat sittenkin väärässä... Ehei, eivät ole, sillä TOTUUS löytyy Vauvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosua ei ole edes komea. Ei muuten katso silmiin naista , kun juttelee. Tyhmästi sanottu Peppiinalle. Lassi kyllä ihan liian kiltti. Typerää haukkua häntä siitä kuinka lyhyt on. Emilia käyttäytyy lapsellisesti Lassia kohtaan. Peppiina taitaa olla nopeasti takertuva ihminen Benjamia kohtaan.
Mikäs ihme tuo Peppiinan takertuminen Benjaminiin on? Benjamin on huomattavasti tasokkaampi ulkoisesti kuin Peppiina, joten ymmärtäähän sen takertumisen. Mutta oletteko huomanneet kuinka Benjaminin sanat ns. rivien välistä ja hänen kehonkielensä kertoo ettei hän ole aidosti kovinkaan kiinnostunut Peppiinasta? Ja ymmärtäähän sen, kun näkee miten eri paria he ovat ulkoisesti. Benkku voi tuolla saarella vähän Peppiinalle flirttailla ja sviittiin jos pääsevät, niin siellä ottaa pienet testiajot, mutta ei tuosta sen enempää ole syntymässä.
Peppiina on vähän tuollainen naist
Heti kun tonne tulee joku tasokas nainen ja jos osoittaa kiinnostusta Benjaminiin niin Peppiina unohtuu samantien. Tuo jätkä on peluri eikö muuksi muutu.