Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Musta olis kiva, jos tähän ohjelmaan tulisi joku fressi, itsevarma ja mukava kolmekymppinen nainen Joosuan vastapainoksi.
Peppina on tehnyt myös näyttelijäntöitä, fyi. Taiteilijanluonne ei tarvitse aina olla synkkä ja masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosua kuitenkin pyysi anteeksi ja sopi Peppiinan kanssa niin eikö asia ole silloin loppuun käsitelty. Joillain on aina tarve tonkia tunkiota eikä mitään anneta anteeksi. En nyt tällä hae oikeutusta loukkauksille vaan kritisoin sitä tyyliä jolla näitä asioita käsitellään.
Onneksi pyysi anteeksi, se nyt oli vähintä. En vaan ole 100 prossaa varma että oli aito, luulen että teki vain kameroiden takia. Toki ehkä vähän siksikin, etteivät saarelaiset heti näe hänen narskumaista luonnettaan.
Onhan tässä pienen pieni mahdollisuus, että Joosua ei olekaan niin kamala mitä on tähän asti ollut. Se "vanha akka" Jasminelle oli ainakin selvä läppä. Ehkä Joosualla on rankempi huumoritaju? Sellaisen kanssa kyllä pitää olla tilannetajua, eli roustaaava jätkähuumori ei iske kuin harvaan naiseen.
Vielä en luota Joosuaan, mutta lupaan antaa mahdollisuuden, eli jos nyt osoittautuukin kultaiseksi niin hienoa.
Jotenkin en nyt tykkää Emiliasta, mielestäni teki törkeästi Lassille. Sikäli olen tuhma ja vähän vahingoniloinen että Mickey lähti. M oli aika mukava, mut E ihan kakara.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä Benjamin oikein näkee siinä itkupilli-Peppiinassa? Muija pillittää _joka ikisestä_ asiasta.. Ja näyttääkin hyvin tavan pallinaamalta. Tuskin Benjamin jaksaa kauaa tuollaista ja kyllästyy olemaan itkupillin kokoaikainen lohduttaja.
Päinvastoin: mitä Peppiina näkee Benjaminissa, joka on niin oksettava pleijeri ettei tosikaan 😫 Syytti Peppiinaa liiasta ajattelusta, kun häntä ahdisti Benjaminin toiminta ja eilisessä jaksossa myös naureskellen sanoi huomioivansa Peppiinaa enemmän. Tuo jätkä on ensivaikutelmaltaan hyvä, mutta siitä on alkanut paljastua semmosia piirteitä että jokaisen pitäisi kiertää se kaukaa!
Naisista tasokkainen on Peppiina ja nättikin on + opiskelee yliopistossa, siihen ei noista muista ole! Muutkin naiset nättejä. Miehistä ... voi mitä hirveitä tatuointeja suurimmalla osalla (Benjamin minusta ulkonäöllisesti pahin, inhoan pitkää tukkaa miehillä + muutenkin suttuinen). Nämä nyt semmoisia täti-ihmisen kommentteja. Käytöstavat ja puhetyyli useimmilla ihan ok, positiivinen yllätys. Lassi pantiin hankalaan tilanteeseen: joutui joka tapauksessa "rikkomaan" jonkun neljästä parista, ehkä se oli helpoin tehdä Emilialle ja hänelle eniten oikein. Mickeyssä oli jotain "ällöä"/ylimielistä, toki en tiedä yhtään, millainen hän oikeasti ihmisenä on. Tosiaan Joosua ja Jasmiina ovat iältään ihan eri sarjaa muiden kanssa ... Jos Joosua olisi hyväkäytöksinen, ikä ei olisi ongelma .. Jasmiinalla ikä varmaan rajoittanee vaihtoehtoja. Kyllä sen näkee, että nämä kaksi ovat aikuisempia kuin muut.
Se kyllä kertoo mielestäni jo aika paljon että edes Ylilaudalla ei jakseta puolustella Joosuaa, ja sielläkin useimmat piti häntä ihan mänttinä ja pösilönä :D eli siinä vaiheessa on kyllä käytös jo aika pahasti pielessä jos ei saa puolustelua edes laudalla.
Välillä näyttää, että ohjelma täynnä Peppiinaa ja Benjamia. Ei paljon kuvata vaikka Vera/ Henri. Toivottavasti tuo Emilia ei lähde Josuan pariksi.
Melko laimea versio UK versioon verrattuna..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine on nätti, mutta aika nuivan oloinen. Tyttöjen kanssa on välillä sellaisia mikroilmeitä, että ei pidä kaikista.
Jasminea vaan harmittaa, kun joukossa on hoikempia ja kauniimpia neitejä ja hänen mahdollisuutensa huononevat.
Hoikempia? Jasmine on hoikin ehkä noista naisista. Muutenkin missi? :D
Vierailija kirjoitti:
Peppiina ja Benjamin on muutenkin epäsopiva pari. Miten taiteellinen ja luova ihminen jaksaisi ylipirteää papupataa?
Totta. Eikä Peppiinalla itselläänkään selkeästi ole hyvä olo tuossa "suhteessa".
Oli muuten ihan hillitön se kohtaus, missä toinen itkee ja toinen taas kertoo palleistaan. :D
Joosua iskee kohtiin, jotka arvelee olevan arkoja ihmisille. Näyttää huumorin varjolla kaapin paikan. Joosua on ilkeän ja pöyhkeän oloinen pölvästi.
Joosua. Mitä helvettiä. Iso red flag koko tyyppi. Kiinnitin myös huomiota, että ilkeiden vitsien jälkeen ikään kuin "nollaa" vitsin kääntämällä sen itseensä, tyyliin "minähän se tässä vanha olen" tai "kyllä minäkin tässä syön". Aivan sairas tyyppi.
Minusta Peppina ja Benjamin on jotenkin eri maata, epäsopiva pari.
Vierailija kirjoitti:
Peppina on tehnyt myös näyttelijäntöitä, fyi. Taiteilijanluonne ei tarvitse aina olla synkkä ja masentunut.
Onko hän muuten kertonut missä hän on näytellyt? IMDB:ssä hänellä ei ollut krediittejä ollenkaan joten varmaankin sitten keskittynyt vaan teatterityöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Peppina ja Benjamin on jotenkin eri maata, epäsopiva pari.
Jep, Benjamin on hoikka ja pitkä, Peppiina ihan jäätävän isokokoinen ja painava naiseksi. Jotenkin tantta.
Oletko hullu vai sokea vai molempia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosua kuitenkin pyysi anteeksi ja sopi Peppiinan kanssa niin eikö asia ole silloin loppuun käsitelty. Joillain on aina tarve tonkia tunkiota eikä mitään anneta anteeksi. En nyt tällä hae oikeutusta loukkauksille vaan kritisoin sitä tyyliä jolla näitä asioita käsitellään.
Onneksi pyysi anteeksi, se nyt oli vähintä. En vaan ole 100 prossaa varma että oli aito, luulen että teki vain kameroiden takia. Toki ehkä vähän siksikin, etteivät saarelaiset heti näe hänen narskumaista luonnettaan.
Onhan tässä pienen pieni mahdollisuus, että Joosua ei olekaan niin kamala mitä on tähän asti ollut. Se "vanha akka" Jasminelle oli ainakin selvä läppä. Ehkä Joosualla on rankempi huumoritaju? Sellaisen kanssa kyllä pitää olla tilannetajua, eli roustaaava jätkähuumori
10 alapeukkua, 0 yläpeukkua :O ?
Miksi? Ette usko että muuttuu, vai ette anna anteeksi vaikka muuttuisikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiina ja Benjamin on muutenkin epäsopiva pari. Miten taiteellinen ja luova ihminen jaksaisi ylipirteää papupataa?
Totta. Eikä Peppiinalla itselläänkään selkeästi ole hyvä olo tuossa "suhteessa".
Oli muuten ihan hillitön se kohtaus, missä toinen itkee ja toinen taas kertoo palleistaan. :D
Pojat, välillä vähän yksinkertaisia olentoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin mietittiin miksi Lassi on mukana, etsiikö edes parisuhdetta. Varmaan etsii kyllä, mutta valitettavasti Lassi suolas oman pelinsä heti alkuun. Rehellisyys on hieno piirre, mutta herranen aika, ei nyt ekoilla treffeillä/ esittelyssä kerrota, että by the way, mulla on sit aivovaurio. Ei! Ja vielä kerran ei. Kyllä mun mielestä ensin tutustutaan noin päällisin puolin ja vasta sitten jos alkaa löytyy sellainen syvempi yhteys vois alkaa avata tuota matopurkkia. Mä olen ainakin niin kamala ihminen, että vaikka olis kuinka mukava ja kiltti kaveri, niin se olis red flag, punaisin mahdollinen, joten en lähtisi edes tutustumaan kun takaraivossa kaivelisi se sana aivovaurio. Surullista mutta niin se vaan taitaa olla noilla villan tytöilläkin.
Eikö Lassilla ole myös OnlyFans tili? Kyllä sekin on varmasti aika iso miinustekijä, jos on noussut yleiseen tietoon. Villan naisista suurin osa
Ylipäätään mitä tuolla tekee maailman vanhimman ammatin harjoittaja? Lassi on ihan väärässä paikassa. Olisi jokainen tuota tekevä. Kaunistellaan asiaa miten tahansa, niin maksusta reisiään kameralle levittävä nainen, tai vehjettään vatkaava mies myyvät itseään. Sille touhulle ja "ammatille" on ihan nimikin jota täällä on turha mainita. Joskus keskiajalla naisten oli pakko henkensä pitimiksi myydä itseään, nykyään täällä sosiaalitukien luvatussa maassa kukaan ei kuole nälkään, eli mun kanta on yksiselitteinen, housut jalkaan ja mars oikeisiin töihin!
Mä en suostuisi olemaan missään tekemisissä julkisesti vehjettään vatkaavan miehen kanssa, varmaan ei moni muukaan nainen, eli Lassi nyt ekana tuolta pois! Eiköhän tuohon ohjelmaan löytyisi vielä ihan normi kavereitakin, jotka hakevat oikeasti parisuhdetta, eikä julkisuutta myytävälle tavaralleen.