Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Benjamin persoonasta ei saa oikein mitään irti. Jännä kyllä, on katsojille kaikista etäisin. Pelkkää teflonia. En tiedä yhtään millainen Benkku oikeasti on, onko sitä puolta edes näyttänyt saarella? Jopa Joelista on irronnut enemmän kuin Benkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Emiliasta nyt sellainen olo, että haluaisin jutella sille ja tukea sitä näin kypsempänä naisena. On niin epävarma, eikä ymmärrä, että jokainen riittää sellaisena kuin on.
Ei se auttaisi. Eihän Patrikikaan saa taottua Emilian päähän järkeä, vaikka miten toistelee Empun upeutta, halua olla hänen kanssaan ja yrittää nostaa itsetuntoa kaikin keinoin.
Niin no, jos on ihastunut, niin ei kai kukaan halua , että ihastuksen kohde menee treffeille toisen kanssa. Ohjelmaan meneminen on silkkaa masokismia. Ei ainakaan mulle sopisi.
Eli ei ollut tutustunut millään lailla Love Islandin sääntöihin eikä tiennyt millaiseen formaattiin tulee? Tuli täytenä yllätyksenä, että saarella tutustutaan useampiin, on treffejä eri ihmisten kanssa, sinne tulee uusia sinkkuja ja parinvalinnassakin saattaa tulla yllätyksiä?
Minusta on tylsää, jos Mickey ja joku tippuneista naisista palaa. Ne kortit on jo katsottu. Mielummin ottaisin täysin uusia taloon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tylsää, jos Mickey ja joku tippuneista naisista palaa. Ne kortit on jo katsottu. Mielummin ottaisin täysin uusia taloon.
Etsitäänkö näitä uusia matkan varrella lisää vai pitääkö kaikkien olla ilmoittautuneita ennen sarjan kuvauksia? Mietin vaan, että jos on vähääkään tietoinen mistään, niin eihän tuonne kukaan halua mennä kun ei pääse mukaan porukkaan ja kielletään jopa tutustumasta VARATTUIHIN ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joosua taitaa olla ujo tjtn? Kun ei saa sanottua Veralle, kiinnostaako vai ei, haluaisiko panna vai ei.
Olen jo muutaman kerran maininnut täällä, että Joosua on kaappihomo. Tähän tulee aina muutama yläpeukku ja runsaasti alapeukkuja. Mutta joo, siinäpä sitten päivästä toiseen mietitte Joosuan käytöstä, vaikka tähän on ihan selkeä vastaus.
Nykypäivänä kaappihomo nuorison heteropariutumisohjelmaan?! Toivottavasti ei. Toki J voi olla homo, ei sillä. Itse ajattelen ettei vaan kiinnostu pikkutytteleistä.
Pikkutytteleistä? Joosuahan kiinnostui kuitenkin heti 25-vuotiaasta Piritasta, joka on vuoden nuorempi kuin "pikkutytteli"-Vera. Tuskinpa Joosuan kiinnostus on ollut iästä kiinni. Enemmän on vaikuttanut luonne/ulkonäkö. Vera on varsin dominoiva ja voimakastahtoinen, jopa vähän hankalan tai ylimielisen oloinen. Pelottavakin. En usko, että Veran luonne viehätti Joosuaa.
Ei ihme että Alina lausui sen vähän Peppiinan painoa piikittelevän kommentin koska sukunimensä on "itärajan tuolta puolen päin." En tiiä onko venäläinen mut sikäläiset monest kommentoi toisten naisten ja tyttöjen painoa boostatakseen paremmuuttaan. Onko se sit joku perusveemäisyys korostaa et "mä oon xs."
Vierailija kirjoitti:
Benjamin persoonasta ei saa oikein mitään irti. Jännä kyllä, on katsojille kaikista etäisin. Pelkkää teflonia. En tiedä yhtään millainen Benkku oikeasti on, onko sitä puolta edes näyttänyt saarella? Jopa Joelista on irronnut enemmän kuin Benkusta.
Se on varmaan ollut Benjaminin tarkoituskin. Jos on tullut vain hakemaan julkisuutta bändilleen, silloin ei ole tarvetta avata itseään liikaa.
Tuonne voisi joku ohjelman vaatesponsori toimittaa villan naisille paketin, jossa olisi uusia bikinejä ja uimapukuja - ilman stringialaosaa! Menisiköhän noilla pasmat sekaisin? Kirkuminen loppuisi lyhyeen ja olisi valtava pettymys, kun ei olisikaan mieluista alaosaa?
Sponsoreista puheenollen, huvittaa aina miten suurella antaumuksella kameramiehet zoomailee niihin Lyko-purnukoihin.
Siis mite noi Joel ja verneri vaikuttaa koko aja nii epätoivosilta ku ne koko aja hokee sitä millaa ja ruikuttaa sen perää. Eikä millaa kiinnostaa tippaakaa kumpikaan niistä 🤦🏼
Miksi tästä ohjelmasta ei järjestetä versiota, jossa olis muitakin kuin keinorusketettuja bileihmisiä? Olis sekalainen seurakunta jossa olis esim.
-silmälasipäisiä
- joku jolla on proteesi
-sellaisia jotka joutuu suojautumaan vaatteilla auringossa ettei tuu valoihottumaa
- muutama iäkkäämpi tyyppi heille jotka tykkää kypsemmästä
-Joku rekkakuski sinne liittymämyyjien sekaan
-Joku aito hevari sekaan
- sit kiintiöruskeat, aasialaiset yms.
- Ei soisi pelkkä bileräppimusa ja tehtäisi jotain älyllistä ja kehittävää enemmän
Mä ainakin oon noiden kisaajien iässä tykännyt deittailla itseeni nähden tosi outojakin tyyppejä, oon saanu kiksit just kontrasteista. Täysi-ikäisiä tietty.
Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?
Mitäs, jos Pirita kiinnostuukin Mickeystä, kun hän palaa?
Vierailija kirjoitti:
Sponsoreista puheenollen, huvittaa aina miten suurella antaumuksella kameramiehet zoomailee niihin Lyko-purnukoihin.
Tottakai sponsoreita pitää kuvata mennen tullen - sieltähän ne fyrkat tulee
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Alina lausui sen vähän Peppiinan painoa piikittelevän kommentin koska sukunimensä on "itärajan tuolta puolen päin." En tiiä onko venäläinen mut sikäläiset monest kommentoi toisten naisten ja tyttöjen painoa boostatakseen paremmuuttaan. Onko se sit joku perusveemäisyys korostaa et "mä oon xs."
No eikö kaikki Alinat ole r y s s i ä.
Jos finaalijakso tulee pe 6.6., kerrotaankohan heti sen jälkeen mediassa ketkä neljästä finalistiparista on edelleen yhdessä ja ketkä on eronneet? Olisi ollut kiva saada sellainen "mitä heille kuuluu nyt?" -jakso, mutta tuskin sellaista tulee, kun kaikki kuvattiin purkkiin jo syksyllä eikä edes voittajaparin julistamista haluttu näyttää reaaliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Benkku on tullut tuonne vain maineen vuoksi ja näkyy kilsan päähän miten feikki on. Muka niin mukava, puhtoinen imago. Totuus on varmasti jotain ihan muuta mitä esittää. Benjaminissa ja Peppiinassa ei ole mitään aiton. Niin kiusallista edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että katsojat äänestää kuitenkin Benkun ja Peppinan voittoon (vaikka ovatkin eronneet), koska Peppina tuntuu olevan megasuosittu somessa ja myös useimmiten se, jonka katsojat ja podcast-vieraat nimeää suosikikseen.
Täytyy olla kyllä jotenkin superlapsellinen ja typerä jos heitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sponsoreita pitää kuvata mennen tullen - sieltähän ne fyrkat tulee
Tietysti pitää, mutta se on niin päälleliimattua, että huvittaa.
Niin no, jos on ihastunut, niin ei kai kukaan halua , että ihastuksen kohde menee treffeille toisen kanssa. Ohjelmaan meneminen on silkkaa masokismia. Ei ainakaan mulle sopisi.