Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
3721/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justus on niin rehellinen, autenttinen oma itsensä. Veran kehitellessä nyt yhtäkkiä jonkun "kiinnostuksen" häntä kohtaan, se Justuksen ilme!! Se oli kyllä tv-historiaa. Näki moisen liehittelyn läpi ihan heti. 

No nyt meni nimet jo sekaisin. Joosua piti tietenkin kirjoittaa!

Vierailija
3722/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sarja, kuten elämä, olisi paljon parempi, jos Instagramia ja TikTokia ei olisi olemmassa. Enemmän rehtiyttä, vähemmän pyrkyreitä.

Hyvin sanottu. Sarja ei ole vielä loppu , niin yritetään saada faneja ja äänestäkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry teki miehen työn ja jätti Veran. Vera ei tainnut uskoa, että hänet jätetään. Tärkeintä tuntui olevan miltä tämä näyttää ulospäin ja yritti selitellä asii niin että hänellä olisi ollut ohjakset asiassa.  No ehkäpä hänkin oppi tästä jotain oikeaa elämää varten. 

Vierailija
3724/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patrik ja Benkku ovat selvästi kuumimmat miehet.

Patrik? 🧐

Joosua kylläkin jollain objektiivisella tavalla katsottuna komein. 

Vierailija
3725/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän Vera koko ajan höpötti että arvot ei kohtaa. Mutta nyt kun jättäjä olikin Henry kaikki muuttui

Vierailija
3726/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on ehdottomasti kaunein, mutta hänen suosionsa salaisuus on ystävällinen käytös ja hyvät keskustelutaidot. Milla juttelee tasapuolisesti kaikkien miesten kanssa, eikä osoita mieltään, kuten esim. Emilia. Verakin on joutunut myöntämään, ettei tunne juuri ketään, kun ei ole vaivautunut tutustumaan. 

Vierailija
3727/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän Vera koko ajan höpötti että arvot ei kohtaa. Mutta nyt kun jättäjä olikin Henry kaikki muuttui

Vera halusi, että Henry muuttaa arvojaan hänen takia.

Henry on aivan liian kiltti. Kuuntelee tuota Veran uhriutumista jaksosta toiseen. Vera ei anna Henryn sanoa mitään, puhuu ja syyttää kokoajan. Ja sitten tuo Joosuan kaulaan heittäytyminen. Haluaa, että nyt hänellä olisi äkkiä uusi mies. Toivottavasti Joosus ei lähde mukaan tähän feikkiin juttuun Veran kanssa.

Joosuasta vaikea saada selvää, mikä mies hän todella on. Kova kuori ja sisällä kuitenkin ihan mukava mies, niinkö? Millaista naista hän hakee? Tuolla ulkonäöllä luulisi olevan jonoa siviilissä, miksi ei ole löytänyt sitä oikeaa? Eikö pysty kompromisseihin, joita parisuhteessa aina tarvitaan? Mielenkiintoinen tapaus.

Vierailija
3728/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, että ovat mukamas niin hyviä keskustelijoita, mutta eivät kuitenkaan uskalla sanoa näille vahvoille persoonille mitään eli haastaa heidän ajatuksiaan. Miksei kukaan voi sanoa Peppinalle, että herkkyys on ihan ok, mutta onko pakko koko ajan ottaa itseensä kaikki ja itkeä joka päivä? Tai sanoa Veralle, että voisit vähän itse katsoa peiliin, miten tökerösti toimit Henryn kanssa. 

Nämä muut vaan myötäilevät ja komppaavat. 

Vierailija
3729/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vera halusi, että Henry muuttaa arvojaan hänen takia.

Henry on aivan liian kiltti. Kuuntelee tuota Veran uhriutumista jaksosta toiseen. Vera ei anna Henryn sanoa mitään, puhuu ja syyttää kokoajan. Ja sitten tuo Joosuan kaulaan heittäytyminen. Haluaa, että nyt hänellä olisi äkkiä uusi mies. Toivottavasti Joosus ei lähde mukaan tähän feikkiin juttuun Veran kanssa.

Joosuasta vaikea saada selvää, mikä mies hän todella on. Kova kuori ja sisällä kuitenkin ihan mukava mies, niinkö? Millaista naista hän hakee? Tuolla ulkonäöllä luulisi olevan jonoa siviilissä, miksi ei ole löytänyt sitä oikeaa? Eikö pysty kompromisseihin, joita parisuhteessa aina tarvitaan? Mielenkiintoinen tapaus.

Olen edelleen sitä mieltä, että Joosua on kaappihomo. 

Vierailija
3730/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joosua oli todella ihastunut Jasmineen. Hänhän itki vuolaasti, kun Jasmine lähti. Nyt hän on kiinnostunut eniten Millasta. 

Vierailija
3731/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin sai Peppinalta sviitissä. Aika yksityiskohtasesti näytettiin ja Peppinakin jonkun voihkimisen päästi.

Missä jaksossa? 

Vierailija
3732/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan Peppina loukkaantui Alinan  epäilystä leningin sopimattomuudesta. Kyllä Peppinalla on möhö maha, on reitevä ja persevä. Hänen mekkonsa olisi roikkunut Alinan päällä. 

Miksi tuotanto jakso jakson jälkeen nostaa esiin tuota Veran kiukuttelua. Raskasta katsottavaa saman jauhanta ja dramatisointi.

Ei ole yhtään karismaattista, persoonallista osallistujaa.

Tahmeaa ja teennäistä kisat ja leikitkin.

Vierailija
3733/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Alina on kaunis tyttö. Harmi, että lähti ohjelmaan ilmeisen turhaan.

Miksi tuonne enää edes lennätetään ketään, kun parit ovat vakkansa valinneet? 

Hyvä vaan kun Alina pysyy vapaana. Kyllä ottaja löytyy

Jokke47

Vierailija
3734/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mikä olisi soveliaampi tapa vastata ihmiselle, joka tarjoaa XS-kokoiselle omia L/XS-koon vaatteitaan? Miten sanoa hienovaraisesti ja loukkaamatta, että ne näyttää ehkä liian isolta sen toisen päällä..?

Mä oon ite ollut samassa tilanteessa... Toki mulla pitää olla paita XL ihan vaan rintojen takia, muuten sitten oon M/L kokoinen... Mutta asiaan: mulla on kaveri joka on ehkä M/L yläosastaan, ja se koittaa kovasti mun kaapilta löytää päälle pantavaa, joten oon sanonut aivan suoraan, että alaosa voi mennä kyllä, mutta yläosa ei vaan sovi, kun mulla on enemmän rintavarustusta, jonka takia pitää ostaa isompaa paitaa päälle. 

Se on ihan asenne kysymys miten nää ottaa, ite oon aivan tietoinen omasta yläkropan mallista, että ei nyt ihan hirveästi hetkauta, jos joku tulee täräyttämään että oon isompi. Se on mitä se on, kehokuva pitää olla itselle hyvi

Kuullostaa hyvältä. 🤤 Olisko susta kuvaa instassa tai jossain?

Vierailija
3735/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viedäänköhän Verneri saun..villan taakse, kun kehtasi valita Emilian parikseen (vaikka varmasti myös häntä oli kielletty)?

Tää Verneri vaikuttaa olevan sen verran ylimääräinen tuolla että taitaa jäädä lyhyeksi vierailuksi hänen taival.

Vierailija
3736/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ollaan muka rakkautta etsimässä, mutta jos ihminen ei ole just sun TYPE, KUUMA tai mitä lie, niin eihän sen kanssa voi edes puhua, eikä nukkua samassa sängyssä, vaikka tilaa on ruhtinaallisesti. Paljasta persettä voi sen sijaan esitellä 24/7.

Vierailija
3737/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti ollaan muka rakkautta etsimässä, mutta jos ihminen ei ole just sun TYPE, KUUMA tai mitä lie, niin eihän sen kanssa voi edes puhua, eikä nukkua samassa sängyssä, vaikka tilaa on ruhtinaallisesti. Paljasta persettä voi sen sijaan esitellä 24/7.

Oikeesti, miksei nuo voi sanoa "mun tyyppiä", miksi kaikki sanoo "mun type"? Hajoaa pää.

Vierailija
3738/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten varmasti Peppiina pillahtanut itkuun, jos Patrik olisikin pieraissut Emilian sjaan häntä päin.

Vierailija
3739/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera Henrille: "Miltä Henry näytti kun suutelin Joosuaa? Siis rehellisesti ei kiinnosta, mutta en halua draamaa"  :D

Niin olis toivonut et toinen on mustis. 

Vierailija
3740/8799 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa. Jos tuonne pudotettaisiin todella TODELLA kaunis nainen, niin mitä mahtavaa säpinää siit syntyiskään!! Tai vaik upee uros! 

Nyt pelkkiä tusina-taviksia lyllertää allataan reunaa. Ketä kiinnostaa!

Samaa mieltä; Tässä kohtaa kautta pitäisi pudottaa todellisia hunkseja ja huippumalleja saarelle. Ei mitään maatiaiskansaa enää. Kunnolla flirttaavia ja häikäilemättömiä houkutuksia.

Höh, täällähän jo nyt mammat on ihan raivoissaan kun Henry ja Vera puhuu liikaa englantia. Miettikää nyt, että jos villalle tulisi huippukomeita miehiä ja huippukauniita naisia, niin eihän ne mitään suomalaisia olisi ja sen takia kielikin muuttuisi enemmän englanniksi.

Suomessa ei löydy riittävästi näitä komistuksia/kaunistuksia: ei voi vaatia kauhalla, jos on annettu lusikalla. Sad but true.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän