Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Aivan karseita nuo uudet miehet! Ja toinen vielä sanoi, että kerää katseita kaupungilla, tuskin ainakaan positiivisessa mielessä!
Mikä pakkomielle täällä jollekin on jatkuvasti valehdella Henryn juurten olevan Gambiassa. Kannattaisiko katsoa ohjelmaa, niin selviäisi, että juuret on Nigerissa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan karseita nuo uudet miehet! Ja toinen vielä sanoi, että kerää katseita kaupungilla, tuskin ainakaan positiivisessa mielessä!
Samaa mietin ja karsea myötähäpeä tuli Joelin kommentista...... jos tulee katseita, niin varmaan noiden pelleviiksien takia! Olisi edes kroppa tikissä mutta kun ei ole sekään...
Benjamin sai persettä sviitissä. Peppinakin jotain ähisi.
No nyt tuli todella nättejä tyttöjä. Varsinkin Venla oli luonnollisen nätti.
Ymmärrän, että kaikkea mitä tuolla puhutaan ei näytetä telkkarissa ja siitä voi tulla katsojalle tosi erilainen kuva tapahtumista, mutta ite oon saanu Peppinasta sellaisen kuvan, että on epävarma itsestään, hakee tosi paljon validaatiota ja on mustasukkainen pienistäkin asioista. Itellä särähti korvaan rakkaus-sanan käyttö, kun jossain uusimmassa jaksossa (oisko ollu jakso 20) käytti ilmaisua ''Benjaminin rakkaus mua kohtaan on sellaista, että hän pitää sitä enemmän sisällään''
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikkea mitä tuolla puhutaan ei näytetä telkkarissa ja siitä voi tulla katsojalle tosi erilainen kuva tapahtumista, mutta ite oon saanu Peppinasta sellaisen kuvan, että on epävarma itsestään, hakee tosi paljon validaatiota ja on mustasukkainen pienistäkin asioista. Itellä särähti korvaan rakkaus-sanan käyttö, kun jossain uusimmassa jaksossa (oisko ollu jakso 20) käytti ilmaisua ''Benjaminin rakkaus mua kohtaan on sellaista, että hän pitää sitä enemmän sisällään''
Joo. Benjaminin rakkaus on piilossa. Oli kyllä jo niin epätoivoista ja sekopäistä tekstiä.
Uusi tyttö Venla on nätti. Ihanat pisamat.
hyvä oikaisu, nimenomaan nigeriassa
Peppiina vähän sellainen elää jossain pilvilinnoissa. Sitoisi Benkun varmaan itseensä kiinni jos saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota on alkanut oksettaa nuo naisten paljaat hyllyvät perseet?
Ihanaa kun persehikeä hierotaan tuoleihin ja tyynyihin. Hyi helvetti.
Jep, ja paskasia perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota on alkanut oksettaa nuo naisten paljaat hyllyvät perseet?
Ihanaa kun persehikeä hierotaan tuoleihin ja tyynyihin. Hyi helvetti.
Jep, ja paskasia perseitä.
Ei ihme, että villassa aina joku sairastuukin, kun on peräsuolibakteereita kaikkialla. Hyi olkoon.
Siis yök kun Vera mussutti viime jaksossa isoilla turbohuulillaan ruokaa. Ehkä on ihan kiva ettei syömisiä näytetäkään enempää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli todella nättejä tyttöjä. Varsinkin Venla oli luonnollisen nätti.
Veraa vee it uttaa, kun ei olekaan enää villan kauneuskuningatar. Huomasitteko kun piti oikein esitellä itsensä, että tekee KANSAINVÄLISIÄ mallintöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun työttömät katsoo jaksot jo su-ma yönä ja spoilailevat täällä.
Itse olen ihan yrittäjä ja saan itse määrittää työaikana. Suosittelen yrittäjyyttä sinullekin, jos noin sapettaa.
Täällä on varmasti paljon muitakin ei-työttömiä. Opiskelijoita (toukokuussa rennompaa. Gradulaisilla vapaus valita milloin tekee tutkimustaan, jne), kesälomalaisia (toukokuu on joillekin kesälomakuukausi) ja oletettavasti myös äitiyslomalla/hoitovapaalla olevia, kun Vauva-palstasta kyse.
Jos ei halua spoilaantua ennakoiden tapahtumista, suosittelen lukemaan ketjua mielummin ilta-aikaan, heti tuoreimman tv-jakson jälkeen. Eikä ainakaan heti maanantaiaamuna, jolloin täällä takuulla törmää ennakkojen ruotimiseen. Tsemppiä.
Jep, ja keikkatyöläisiä! On mukavaa tehdä keikkatyötä, kun saa itse valita työaikansa ja sen, haluaako tehdä aamua, iltaa vai yötä milloinkin :) suosittelen sullekin, jota ärsyttää.
Onhan nuo uudet tytöt aivan ihania. Kuin raikas tuulahdus. Venlassa upean luonnollinen ja Alinassa sellaista 70-luvun glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo uudet tytöt aivan ihania. Kuin raikas tuulahdus. Venlassa upean luonnollinen ja Alinassa sellaista 70-luvun glamouria.
Venla*
Vera näytteli pimppiään yläparvelta pojille.
Mimmien rakennekynnet alkavat kasvaa ulos sabluunoistaan.
Olen täsmälleen samaa mieltä.