Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
3281/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä trendi on nämä puolikaljut blondatut viiksimiehet tällä kaudella? Yksi lähetettiin jo kotiin niin ei kun uutta tilalle...

Varmaan samaa sarjaa pullukoiden mutta pienirintaisten naisten kanssa tällä kaudella.

Oletko samaa mieltä?

Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
3282/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karseita nuo uudet miehet! Ja toinen vielä sanoi, että kerää katseita kaupungilla, tuskin ainakaan positiivisessa mielessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle täällä jollekin on jatkuvasti valehdella Henryn juurten olevan Gambiassa. Kannattaisiko katsoa ohjelmaa, niin selviäisi, että juuret on Nigerissa.

Vierailija
3284/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan karseita nuo uudet miehet! Ja toinen vielä sanoi, että kerää katseita kaupungilla, tuskin ainakaan positiivisessa mielessä!

Samaa mietin ja karsea myötähäpeä tuli Joelin kommentista...... jos tulee katseita, niin varmaan noiden pelleviiksien takia! Olisi edes kroppa tikissä mutta kun ei ole sekään...

Vierailija
3285/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin sai persettä sviitissä. Peppinakin jotain ähisi.

Vierailija
3286/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli todella nättejä tyttöjä. Varsinkin Venla oli luonnollisen nätti.

Vierailija
3287/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikkea mitä tuolla puhutaan ei näytetä telkkarissa ja siitä voi tulla katsojalle tosi erilainen kuva tapahtumista, mutta ite oon saanu Peppinasta sellaisen kuvan, että on epävarma itsestään, hakee tosi paljon validaatiota ja on mustasukkainen pienistäkin asioista. Itellä särähti korvaan rakkaus-sanan käyttö, kun jossain uusimmassa jaksossa (oisko ollu jakso 20) käytti ilmaisua ''Benjaminin rakkaus mua kohtaan on sellaista, että hän pitää sitä enemmän sisällään''

Vierailija
3288/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että kaikkea mitä tuolla puhutaan ei näytetä telkkarissa ja siitä voi tulla katsojalle tosi erilainen kuva tapahtumista, mutta ite oon saanu Peppinasta sellaisen kuvan, että on epävarma itsestään, hakee tosi paljon validaatiota ja on mustasukkainen pienistäkin asioista. Itellä särähti korvaan rakkaus-sanan käyttö, kun jossain uusimmassa jaksossa (oisko ollu jakso 20) käytti ilmaisua ''Benjaminin rakkaus mua kohtaan on sellaista, että hän pitää sitä enemmän sisällään''

Joo. Benjaminin rakkaus on piilossa. Oli kyllä jo niin epätoivoista ja sekopäistä tekstiä.

Vierailija
3289/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tyttö Venla on nätti. Ihanat pisamat. 

Vierailija
3290/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä oikaisu, nimenomaan nigeriassa

Vierailija
3291/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina vähän sellainen elää jossain pilvilinnoissa. Sitoisi Benkun varmaan itseensä kiinni jos saisi. 

Vierailija
3292/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jota on alkanut oksettaa nuo naisten paljaat hyllyvät perseet? 

Ihanaa kun persehikeä hierotaan tuoleihin ja tyynyihin. Hyi helvetti.

Jep, ja paskasia perseitä.

Vierailija
3293/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jota on alkanut oksettaa nuo naisten paljaat hyllyvät perseet? 

Ihanaa kun persehikeä hierotaan tuoleihin ja tyynyihin. Hyi helvetti.

Jep, ja paskasia perseitä.

Ei ihme, että villassa aina joku sairastuukin, kun on peräsuolibakteereita kaikkialla. Hyi olkoon.

Vierailija
3294/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök kun Vera mussutti viime jaksossa isoilla turbohuulillaan ruokaa. Ehkä on ihan kiva ettei syömisiä näytetäkään enempää.

Vierailija
3295/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli todella nättejä tyttöjä. Varsinkin Venla oli luonnollisen nätti.

Veraa vee it uttaa, kun ei olekaan enää villan kauneuskuningatar. Huomasitteko kun piti oikein esitellä itsensä, että tekee KANSAINVÄLISIÄ mallintöitä.

Vierailija
3296/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun työttömät katsoo jaksot jo su-ma yönä ja spoilailevat täällä.

Itse olen ihan yrittäjä ja saan itse määrittää työaikana. Suosittelen yrittäjyyttä sinullekin, jos noin sapettaa. 

Täällä on varmasti paljon muitakin ei-työttömiä. Opiskelijoita (toukokuussa rennompaa. Gradulaisilla vapaus valita milloin tekee tutkimustaan, jne), kesälomalaisia (toukokuu on joillekin kesälomakuukausi) ja oletettavasti myös äitiyslomalla/hoitovapaalla olevia, kun Vauva-palstasta kyse. 

Jos ei halua spoilaantua ennakoiden tapahtumista, suosittelen lukemaan ketjua mielummin ilta-aikaan, heti tuoreimman tv-jakson jälkeen. Eikä ainakaan heti maanantaiaamuna, jolloin täällä takuulla törmää ennakkojen ruotimiseen. Tsemppiä.

Jep, ja keikkatyöläisiä! On mukavaa tehdä keikkatyötä, kun saa itse valita työaikansa ja sen, haluaako tehdä aamua, iltaa vai yötä milloinkin :) suosittelen sullekin, jota ärsyttää.

Vierailija
3297/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo uudet tytöt aivan ihania. Kuin raikas tuulahdus. Venlassa upean luonnollinen ja Alinassa sellaista 70-luvun glamouria.

Vierailija
3298/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo uudet tytöt aivan ihania. Kuin raikas tuulahdus. Venlassa upean luonnollinen ja Alinassa sellaista 70-luvun glamouria.

Venla*

Vierailija
3299/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera näytteli pimppiään yläparvelta pojille.

Vierailija
3300/8799 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmien rakennekynnet alkavat kasvaa ulos sabluunoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi