Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kieltämättä yllättävää, että elämässä kaikin mahdollisin tavoin menestynyt naissankari viettää iltojaan vauva-palstalla.
Hienoa, olet sisäistänyt viestini pointin. Ota siitä banaani.
Sarkasmisi ei tuntunut missään baitovei.
Pitäisi sarkasmi tuntua, ja jos niin miltä? Pahalta, ikävältä, hauskalta, mietityttävältä?
Ihme lapsellista meininkiä sulla nyt.
eri
Joskus se voi tuntua. Sehän siinä on on jujukin. Nyt vain ei tuntunut missään.
Olenko ainoa, vai onko muistakin Vera alkanut vaikuttaa manipuloivalta?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse en vain näe trollausta mitenkään hauskana, vaan täysin lapsellisena ja typeränä. Miksei asioista voi kirjoittaa niin kuin ne oikeasti sinun mielestäsi ovat? Onko asiat niin kipeitä, että sun pitää pitää kuorta täällä anonyyminakin? En arvosta trollailijoita, joten en arvosta sinua.
Ja tuo, että täällä haukutaan miehiä ja se on mielestäsi oikeutus, että saa maistaa omaa lääkettään. Niin lapsellinen ajattelutapa, että en arvosta sinua tämänkään takia.
En suuremmin kaipaa sun arvostusta. Olet minulle nollataulu, täysin merkityksetön tapaus elämässäni.
En myöskään tykkää sun tapaisista "asiakirjoittajista" tällaisella viihdepalstalla. Teidän kirjoittamia tekstejä lukee yhtä suurella intohimolla kuin katsoisi harmaan maalin kuivumista seinällä.
Jokainen tyylillään toki. Sana on (melkein) vapaa.
Voi Huoh, olet kyllä säälittävä pelle. Meneehän se elämä sulla tietty noinkin, naisia halveksuvana trollina. Hyvä, jos itse olet tyytyväinen elämääsi (vahvasti kyllä epäilen tätä)
Mikä tarve sinulla on tehdä niin isoa pesäeroa naisten ja miesten välillä?
Ehkä johtuu iästäni, mutta itse pidän kaikkia ensisijaisesti ihmisinä, ja haluan miettiä yksilön kautta suhtautumistani. Tällainen " miehet aina sitä ja naiset varsinkin tätä"- huutelu on NIIN keskenkasvusta.
Vikaa on välillä ihan jokaisessa ihmisessä, oli sitten mies tai nainen. Piste.
keski-ikäinen
Joo, mä oon Vauva-palstan ainoa mies, joka yleistää sukupuolia. Ois se vaan niin hienoa kun lähtisin pois ja sen jälkeen täällä ei viesteissä olisi kuin "ihminen teki sitä ja toinen tätä" kontenttia.
Siis mikä sääntö? Vera ei halunnut kuulla Henryn BC, vaikka tämä olisi auliisti kertonut. V joutui oikein toppuuttelemaan, hyvä ettei tunkenut sormia korviin.
Veran mielestä seksikumppanimäärä ei kerro ihmisestä mitään. Olen eri mieltä, mutta tuskin tässä oli mitään sääntöä Veralla, joka hänen mielestään ei koske itseään mutta Henryä koskisi.
Sulla vois olla ton luetun ymmärtämisen kanssa hiukka treenin tarvetta. Tsemppiä, kyllä se siitä ajan kanssa, jos vaan jaksat panostaa opiskeluun!
Käytetäänkö tässä alastomuutta kuten ennen vanhaan big brotherissa?
Naisia alasti suihkussa jne
Voi Huoh, olet kyllä säälittävä pelle. Meneehän se elämä sulla tietty noinkin, naisia halveksuvana trollina. Hyvä, jos itse olet tyytyväinen elämääsi (vahvasti kyllä epäilen tätä)
No niin, no niin, SUUTU JO! Hyvä, tyttö. Noin sitä pitää ja lisää vihaa ja henkilökohtaisuuksia eetteriin vaan!
Ja edelleenkään ei tunnu täällä missään :)
Vierailija kirjoitti:
Patrik vaihtoi lennosta Oonan Emiliaan ja kehtas vielä selitellä Oonalle sen jälkeen jotain, että "juu pysytään hyvinä ystävinä" yms. :D
Nooh, eiköhän se Oona itse alkanut ensin epäröimään tunteitaan Patrickiin ja sitten uhriutui valtavasti kun Patrick ei madellutkaan sen jalkojen juuressa ja siirtyi eteenpäin. Kieltämättä aika nopeasti Patrick siirtyi eteenpäin, mutta mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Oona antoi itsestään hyvin toksisen gaslightaajan kuvan.
uudistus ihan hanurista, niko tosin sopii ohjelmaan, se nais ääni kammottava kuka liekään
katsojien äänestysoikeus ois pitänyt jättää,toi superfanit ihan naurettavaa skeidaa, superfanit= tuotanto:P
suurinosa vaan ilmasella lomalla, ja uusia uhkaillaan ettei saa valita, lisää uusia vaan ja nopeammin vanhoja pois
Miksi tämä yksi "keskustelija" spämmää koko letjun täyteen omia piiloaggressiivisia viestejään? Vastailee 30 viestiin peräkkäin, menee jo pakkomielteisen puolelle. Sovitaanko yhteisesti, ettei kukaan vastaa hänelle enää mitään, koska ei tunnu lopettavan tuota vänkäystä?
Kiinnostaa Love Islandin tapahtumat, EI tämän yhden mieslapsen tahalliset riidanhakuviestit.
Näin yhden viestiketjun, jossa Veran kanssa samassa koulussa ollut kertoi, että Vera on ollut koulukiusaaja tai käyttäytynyt muuten asiattomista muita samalla luokalla olevia kohtaan. Harmi, kun en muista missä tämä kommentointiin
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä yksi "keskustelija" spämmää koko letjun täyteen omia piiloaggressiivisia viestejään? Vastailee 30 viestiin peräkkäin, menee jo pakkomielteisen puolelle. Sovitaanko yhteisesti, ettei kukaan vastaa hänelle enää mitään, koska ei tunnu lopettavan tuota vänkäystä?
Kiinnostaa Love Islandin tapahtumat, EI tämän yhden mieslapsen tahalliset riidanhakuviestit.
Se ei edes ole mies, vaan miestä leikkivä naispuolinen trolli. Tuo on nähty muissakin ketjuissa haastamassa riitaa ihan samalla tavalla. Siellä esiintyi naisena. Helpointa tosiaan ettei kukaan vastaa enää yhtään mitään ja laittaa asiaton napin kautta kaikki sen massaviestit ylläpitoon.
Ketjussa on paljon negaatiota tänä vuonna Ja kielenkäyttö muuttunut piikikkäämmäksi .
terv yli 4 kymppinen seuraaja .
Positiivista mitään ? Kunarrusten kiitos !
Tuliko selväksi, missä Veran ja Henryn arvomaailmat erilaiset
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut. Liittynee isompiin kuvioihin kuin joku bodycount.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei. Mutta jos miettii niin voisin ajatella Henryn olevan konservatiivinen ja Veran kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tällä palstalla (ja miksei muuallakin) on sen verran paljon naisten tekemää miesten mollausta, että se on vain oikeus ja kohtuus kun joku laittaa vähän vastapalloon sitä omaa lääkettä."
Ymmärtäisin jos vastaisit kipakasti johonkin samanlaiseen ikävään viestiin. Mutta kun räiskit kaikille meille, vaikka ei olla sulle rumasti kirjoitettu. Ei tunnu reilulta, ja se on ihan vain sinun asenteesi vika.
Jos oikeasti toteuttaisit tuota metsä vastaa- juttua, niin sitten olisit kiva meille jotka kirjoitamme asiallisesti emmekä mollaa miehiä kategorisesti.
"Nainen, kohtaisitko mieluummin metsässä karhun vai miehen?" Yleistäminen on ihan siistisi cool, sanoo UN WOMEN, Vihreät Naiset ynnä muut. Olen siis hyvässä seurassa, kippis vaan sinnekin!
Minusta tuo kysely oli typerä, aivan turhaa riidan haastamista.
Miksi jauhat näitä samoja syytöksiä aina vain meillekin, jotka olemme asiallisia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on tehdä niin isoa pesäeroa naisten ja miesten välillä?
Ehkä johtuu iästäni, mutta itse pidän kaikkia ensisijaisesti ihmisinä, ja haluan miettiä yksilön kautta suhtautumistani. Tällainen " miehet aina sitä ja naiset varsinkin tätä"- huutelu on NIIN keskenkasvusta.
Vikaa on välillä ihan jokaisessa ihmisessä, oli sitten mies tai nainen. Piste.
keski-ikäinen
Joo, mä oon Vauva-palstan ainoa mies, joka yleistää sukupuolia. Ois se vaan niin hienoa kun lähtisin pois ja sen jälkeen täällä ei viesteissä olisi kuin "ihminen teki sitä ja toinen tätä" kontenttia.
? Jokainen vastaa itsestään. Aina löytyy dorkia, mutta pääasia että itse voi mennä hyvällä mielellä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tällä palstalla (ja miksei muuallakin) on sen verran paljon naisten tekemää miesten mollausta, että se on vain oikeus ja kohtuus kun joku laittaa vähän vastapalloon sitä omaa lääkettä."
Ymmärtäisin jos vastaisit kipakasti johonkin samanlaiseen ikävään viestiin. Mutta kun räiskit kaikille meille, vaikka ei olla sulle rumasti kirjoitettu. Ei tunnu reilulta, ja se on ihan vain sinun asenteesi vika.
Jos oikeasti toteuttaisit tuota metsä vastaa- juttua, niin sitten olisit kiva meille jotka kirjoitamme asiallisesti emmekä mollaa miehiä kategorisesti.
"Nainen, kohtaisitko mieluummin metsässä karhun vai miehen?" Yleistäminen on ihan siistisi cool, sanoo UN WOMEN, Vihreät Naiset ynnä muut. Olen siis hyvässä seurassa, kippis vaan sinnekin!
Minusta tuo kys
Älä ruoki trollia
Onneksi SINÄ keskityit kuitenkin vain MINUUN. Olen otettu, että olen tehnyt sinuun näinkin ison vaikutuksen.
Tai no en oikeastaan. Mutta leikitään nyt tälleen.